חדש על המדף- פברואר 2019

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש פברואר 2019:

 

 

1.SR COSMETICS מותג הקוסמטיקה המקצועית משיק : פילינג פנינים וקרם הזנה פנינים & זהב.

פילינג פנינים – Pearl Peeling- פילינג פנינים להסרה של שכבות העור העליונות ולהכנת העור לקליטת חומרים פעילים. הפילינג מועשר בתמציות צמחים ומבוסס על אבקת פנינים. תכשיר הפילינג פנינים משלב שתי טכניקות לניקוי דיטוקסי והבהרת כתמי עור הפנים.

הטכניקה הראשונה- הנחת התכשיר על עור לח תוך עיסוי קל עד ל-2 דקות והסרתו במים. המטרה: הסרת תאי עור מתים מהשכבה האפידרמאלית, דבר התורם להגברת ספיגת החומרים הנמרחים לאחריו. תוצאה- מרקם העור יהיה חלק יותר, עידון קמטוטים והשטחת עומק הצלקות.

הטכניקה השנייה- הנחת התכשיר כמסכה בשכבה בינונית למשך כ20-15 דק' ושטיפתה במים.

מרכיבי התכשיר תורמים להבהרת מרקם העור ולפיכך ייעודו בכל סוגי העור באחת משתי השיטות ובהתאמה אישית.

 

מחיר: 187 ש:ח, 100 מ"ל.

קרם הזנה פנינים & זהב- Pearl & Gold Rejuvenation– קרם הזנה פנינים וזהב מכיל שילוב של מרכיבים ייחודיים לשיפור מרקם העור אשר מעניקים לו חיוניות, הידרציה והזנה. הקרם מכיל ריכוז גבוה של אבקת פנינים ורודים, אבקת זהב, פפטידים ביו מימטיים, חומצה היאלורונית, אצה אדומה, ויטמינים ומרכיבי הרגעה. המרכיבים הפעילים שבקרם נמצאים בתוך נוזל מימי, עטופים בקפסולה שומנית, הם מתפרקים בפורמולה, בזמן הנחת התכשיר על עור הפנים ונספגים לעור בשלמותם. לאחר שימוש בקרם תחושת הלחות ומיום העור תהיה רבה במיוחד ונראותו תהיה זוהרת ורגועה.

מחיר: 328 ש"ח, 50 מ"ל.

את מוצרי SR Cosmetics ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות. למציאת הנקודה הקרובה אליכם: 1-700-700-771.

 

 

 

2. ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את מותג הדרמו-קוסמטיקה דוקטור עור, שפותח על ידי רופאי עור, משיקה את סדרת דוקטור עור YOUNGובכך נכנסת לקטגוריית טיפוח לנערות. הסדרה כוללת מגוון רחב של מוצרים שפותחו בכדי לתת מענה לצרכים השונים והייחודיים של עור הפנים של נערות. שימוש קבוע במוצרי דוקטור עור YOUNG יעניק לעור מראה נקי, בריא וחלק יותר.

כל מוצרי הסדרה מכילים את רכיב הפיקוסכריד AC, רכיב ייחודי בעל תכונות התומכות בטיפול בעור מעורב עד שמן. הפיקוסכריד AC הוא שילוב ייחודי של רכיבים המופקים מאצה בשםLaminaria Digitata יחד עם אנזים המופק מבקטריה ואבץ. הרכיב מאזן את הפרשת הסבום (השומן) בעור, מטהר ומרגיע את העור ומשפר את מראהו. אף על פי שהאדם משתמש במשאבים ימיים למזון מאז ומעולם, היום אנו יודעים שמערכות אקולוגיות ימיות מציעות פוטנציאל רב גם בתחום הקוסמטיקה. כל מוצרי הסדרה מכילים את רכיב הפיקוסכריד AC ורכיבים נוספים שיעילותם מוכחת, נבדקו לעור רגיש, ולא מכילים פראבנים. הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים:

מסכת חימר- מסכה מנקה וסופחת שומנים לטיפול ולניקוי יסודי של עור מעורב עד שמן. מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ש"ח.

סבון פחם פילינג– תרחיץ גרגירים לניקוי יומיומי לעור פנים מעורב עד שמן. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ש"ח.

קצף לניקוי הפנים– קצף עדין לניקוי הפנים, מסיר ביעילות שאריות לכלוך, איפור ועודפי שומן. לניקוי עדין ויסודי של עור מעורב עד שמן. הקצף מכיל תמצית שיבולת שועל המרגיעה מיידית את העור. כמו כן, השימוש בקצף מסייע במניעת נקודות שחורות (נון קומודוגני), ומותיר את העור רך ונעים למגע. מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ש"ח.

טיפול יום נקודתי– ג'ל שקוף, סופח עודפי שומן ולחות, לטיפול נקודתי בפגמי עור. הג'ל פותח את הנקבוביות, מטהר אותן לעומק ומייבש את הפגמים מבלי לגרות את העור. לשימוש במשך היום. מכיל חומצה סליצילית בריכוז 2%, רכיב פעיל הפותח את הנקבוביות ותורם לפעולת ניקוי העור. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ש"ח.

טיפול לילה נקודתי – קרם בגוון לבן, אפקטיבי לטיפול נקודתי בפגמי עור, סופח עודפי שומן ולחות, מטהר ומייבש פגמים. הקרם מכיל רכיבים שיעילותם מוכחת, התורמים לאיזון הפרשת הסבום ולטיהור העור. הקרם מרגיע גירויים ומקדם את שיקום וחידוש מראה העור. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ש"ח.

את מוצרי סדרת דוקטור עור YOUNG ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.

ובאתר דוקטור עור: https://www.dr-or.co.il/pages/young-home

 

 

 

3.מותג Head & Shoulders משיק סדרת טיפוח חדשה בשם SUPREME לשיער יפהפה המועשר בלחות, ונקי מקשקשים.

הד אנד שולדרס, מותג השמפו מספר אחד בעולם המזוהה כמותג המוביל נגד קשקשים שועט קדימה ומציג לראשונה סדרת טיפוח Supreme, המכילה שמן ארגן מעולה וטכנולוגיה מתקדמת המספקת לשיערה, מקרקפת ועד קצה, את הויטמינים והערכים להם היא זקוקה לשיער מועשר בלחות וכמובן נטול קשקשים. Head & Shoulders Suprême הינה סדרת הפרימיום הראשונה של המותג, והיא כוללת שמפו ומרכך שנועדו במיוחד לצרכיהן של נשים. הנוסחה החדשה, המראה החדש, ושגרת הטיפוח החדשה מכילים טכנולוגיה הפועלת מהקרקפת עד לקצוות כדי שנשים ייהנו מכל העולמות – שיער מוזן ויפהפה וגם הגנה ללא מתחרים, מפני קשקשים.

שמפו Head & Shoulders Suprême מכיל לראשונה את המרכיב פירוקטון אולאמין עבור הקרקפת: זהו חומר פעיל נגד קשקשים, המספק יתרונות גדולים יותר מבחינת מראה השיער והענקת לחות ובה בעת מטפל בקרקפת. שמן ארגן, אשר נשים רבות מכירות בזכות הלחות וההזנה שהוא מעניק לשיער, נכלל אף הוא בתמהיל המרכיבים של נוסחת Head & Shoulders Suprême. מרכך Head & Shoulders Suprême תוכנן להשלים ולשפר את השמפו והוא מכיל חומר פעיל חדש המספק את רמת הריכוך הגבוהה ביותר של הד אנד שולדרס. מעצמת הזנה זאת מחקה את מבנה השיער הטבעי כדי להעניק תחושה והגנה טובות יותר תוך התמקדות באזורים פגומים בסיב השערה. המרכך מסייע בשיקום שכבת הקרנית של השיער בכדי להעניק לו ברק ורכות המאפשרת סירוק קל, תוך שמירה על רמת הלחות למשך עד 24 שעות. המרכך מכיל גם 0.5% ZPT פעיל, המעניק לקרקפת יתרונות נוספים. בשימוש משולב יחד עם שמפו Head & Shoulders Suprême, יתרונות מניעת הקשקשים מתחזקים.

להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 

 

 

4.סדרת SELECTED מבית יקבי כרמל מתחדשת כחלק ממהלך מיתוגי כולל של יקבי כרמל. יקבי כרמל משיקים מראה חדש לסדרת היינות המובילה והנמכרת ביותר בישראל, סדרת SELECTED , כחלק ממהלך השקת שפה מיתוגית חדשה ליקבי כרמל. הלוגו החדש, משלב עברית אנגלית, תוך הבלטה של סמל המרגלים, והצורה האובלית שלו יוצרת מדליה בגווני זהב, המוטבעת בחלק העליון של התווית. התווית החדשה של סדרת SELECTED משקפת את ערכי היקב והסדרה נותנת מענה של יינות איכותיים נגישים.

סדרתSELECTED ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יינות מובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת SELECTED המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות צריכה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח. יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתייה ולא יינות לטעימה".

הלוגו החדש והשפה המיתוגית החדשה עוצבו ידי הסטודיו 'נאו גרופ' בבעלות פיליפ בולקיה. הקונספט העיצובי החדש של יקבי כרמל מתמקד בשפה אחידה המוטבעת כלוגו בראש תווית הסדרות השונות. שפה זו תאפשר לצרכן הסופי לזהות את יינות היקב ברשתות השיווק. התוויות החדשות משדרות את ערכי היקב והסדרות האהובות, יינות איכותיים, בטעמים מגוונים אשר מעניקים תמורה טובה בעד הכסף.

 

 

5.סנו מקסימה, מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל מציג את מקסימה FOREVER, סדרת בשמים ייחודית אשר מפנקת את הבגדים בניחוחות נפלאים ובעוצמה חזקה במיוחד. הבשמים בסדרת FOREVER מכילים כמות בישום גבוהה במיוחד ובשילוב עם טכנולוגיה המצמידה את הבושם לאריג, יוצרים חווית ניחוח בעוצמה מוגברת לאורך זמן. הבשמים מתאימים לבישום כל סוגי הכביסה, גם לבגדי ספורט.

הסדרה כוללת שלושה בשמים:

הבושם ROYAL משלב ניחוחות של ברגמוט, אמבר ווניל מדגסקר ומתאים לאוהבי ניחוחות עשירים של בשמים קוסמטים.

הבושם HORIZON הוא הרמוניה של תווי פרחים לבנים, פודרה וסבון; בושם לאוהבי הניחוחות הרעננים.

הבושםPEONY מורכב מניחוחות של פריחת הפאוני משולבים עם גוונים של מאסק וגשם ראשון; בושם המיועד לאוהבי הניחוחות הפרחוניים.

יש להוסיף את הבושם לכביסה FOREVER לתא מרכך הכביסה. לתוספת רכות ניתן להשתמש, בנוסף לבושם, במרכך כביסה מקסימה.

להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 

 

6.סנו משיקה את סנו סושימטלית במבוק אנטיבקטריאלית, לניקוי כללי, הדוחה ריחות רעים, מטלית דו שכבתית הסופגת נוזלים באופן מירבי ומתנקה בקלות במים בלבד, בזכות 95% סיבי במבוק אנטי בקטריאליים.

מטלית הבמבוק מיועדת לניקוי כללי ולכלוך שומני, והיא דוחה ריחות רעים לאורך זמן, האופייניים למטליות רגילות, זאת בזכות תכונת האנטיבקטריאליות הטבעית של צמח הבמבוק ממנו היא עשויה.

המטלית מקלה בעבודת הניקיון. מידות המטלית – 25X25 ס"מ.

מחיר: 8.90-7.90 ש"ח, להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

 

 

סופר דוש

פרסומת

סנשיין - בית קפה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
ממלכת הילדים של טלי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים