חדש על המדף- פברואר 2020

אהבתם? שתפו...

בכל חודש אני אוספת ומביאה לכם שלל מוצרים מומלצים וחדשים על המדף במגוון תחומים מעניינים.

והנה הנבחרת שלי לחודש פברואר 2020,  עם נבחרת חורפית:

 

קריספיות: השבוע יצא לי לראשונה לטעום את הפריכיות חיטה התפוחות של חברת קריספיות והאמת הופתעתי מכמה שזה טעים וכמה שזה משביע.

מדובר בפריכיות בריאות במגוון טעמים העשויות 100% חיטה תפוחה.

בנוסף לטעמן הטוב והיותן בעלות 19 קלוריות בלבד, הקריספיות דלות בפחמימות שפעמים רבות "תורמות" לעליה במשקל. מיוצרות ונארזות בנקודות המכירה השונות שלנו, מה שמבטיח טריות במועד הרכישה ומבטל את הצורך בחומרים משמרים ואריזות מיוחדות. משמשות כתחליף נפלא ללחם ומגיעות במבחר טעמים להנאתכם.

תחת המותג "קריספיות" יש את המוצרים: קריספיות בטעם טבעי, קריספיות בטעם בצל, קריספיות בטעם זעתר, קריספיות אורז וקריספיות חיטה מלאה. כל מוצרי החברה עשויים אחד אחד בעבודת יד והם ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל.

ישנן גם קריספיות kids  אשר מנסיוננו האישי הילדים מאוד אהבו וזהו נשנוש מעולה לאחה"צ.

 

להשיג ברשתות השיווק המובחרות, http://krispiot.co.il/

 

 

נספרסו משיקה משפחת תערובות עוצמתיות בהשראת אומנות הקלייה האיטלקית. כחלק מההשקה מצטרפות 2 תערובות חדשות למגוון הקבוע, ובכך מגדילות את מבחר תערובות אספרסו וריסטרטו המוצע לקהל אוהבי הקפה.

אמנות הקלייה האיטלקית היא ההשראה לקולקציית הקפה החדשה הכוללת שבע תערובות קפה, כל אחת מהן על פי מסורת קלייה שונה המאפיינת אזור באיטליה- רומא, פירנצה, פלרמו, נפאל, גנואה וונציה.

ISPIRAZIONE ITALIANA : משפחת תערובות חדשה במגוון הקבוע

משפחת התערובות החדשה לוקחת את אוהבי הקפה האיכותי למסע דרך סודות הקלייה האיטלקיים, ומאפשרת לכל אחד למצוא את גווני הטעם והארומות המועדפים עליו. שמות התערובות מובחנות על פי האזור באיטליה שעל פי המסורת הנהוגה בו נקלו פולי הקפה של אותה תערובת. כל אחת מהתערובות לוכדת את סודות הקלייה של העיר או האזור- אם זה ארומות התבלין מההשפעות הצפון אפריקאיות המאפיינות את סגנון הקלייה בפלמרו, ואם זה פרופיל הטעם העמוק שמאפיין את נפולי- המומחיות הגבוהה והדייקנות בפרטי הקלייה הופכים את קולקציית התערובות של נספרסו לתענוג אמיתי לאוהבי קפה איכותי.

New Ispirazione Napoli, New Ispirazione Venezia, Ispirazione Palermo Kazaar, Ispirazione Roma, Ispirazione Genova Livanto

Ispirazione Ristretto Italiano, Ispirazione Firenze Arpeggio- שתי תערובות אלו קיימות גם בקפה נטול קפאין. אותו הטעם, ללא קפאין.

את התערובות החדשות ניתן לרכוש באתר נספרסו: www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ.

 

 

מוצר חדש ומהפכני מבית היוצר של AIDOR INTERNATIONAL – חברה לפטנטים ומוצרים חדשניים ומהפכניים:

Squeezee Eeasy פיתוח ישראלי בעל פטנט עולמי רשום שנמכר ברשתות ענק באירופה וארה"ב כגון : WALMART ו TARGATE וכעת גם בישראל.

כרית ניקוי כלים חדשנית בעלת פורמולת סבון ייחודית הנמצאת בתוך כרית הניקוי לשימוש רב פעמי ואין צורך לרכוש סבון כלים בנפרד.

Squeezee Eeasy כרית ניקוי כלים חדשנית בעלת פורמולת סבון ייחודית הנמצאת בתוך הכרית לשימוש רב פעמי. אין צורך לרכוש חומר סבון כלים בנפרד, הפורמולה האנטיבקטרילית שמצויה בתוך הכרית מהונדסת בעיצוב גמיש המאפשר לשפשף למתוח ופשוט ללחוץ ולהרטיב במים, כל לחיצה מפרישה סבון בריח לימוני לשטיפת הכלים, 300 כלים בכרית ניקוי אחת.

הוראות שימוש: ללחוץ או לסחוט את הספוג תוך הרטבתו בין פעמיים לשלוש.

מחיר : 15 ₪ למארז של שלישייה

להשיג ברשת "סופר יודה" ובאתר http://easysqueezee.co.il.vp4.me/easysqueezee

 

 

סנו סושי משיקה נייר אפייה לשימוש דו צדדי באריזת 100 יחידות.

לשקית האריזה פס סגירה חוזר לשימוש נוח ושמירה על ניקיון תכולת המוצר. דפי הנייר נשלפים בקלות אחד אחד.

נייר האפייה של סנו סושי מאושר למגע במזון וניתן לשימוש בחום של עד 220 מעלות.

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

סנו סושי משיקה מוצר חדש ויחודי: תבניות אלומיניום עם ידיות לאחיזה.

התבניות החדשות בעלות ידיות אחיזה המאפשרות להחזיק בהן בנוח. הידיות מעניקות לתבנית מראה של כלי "אמיתי" וכך ניתן להגיש בקלות את המזון לשולחן כבר בתבנית.

התבנית החדשה מגיעה בשני גדלים: L- 4 יח' בגודל 25X20 ס"מ

XL-2 יח' בגודל 34X29 סמ

להשיג בכל רשתות השיווק.

 

מארז הדרין להגנה ולטיפול בכינים וביצי כינים:

הפחד הגדול שלי מתרכז במילה אחת- כינים. התנועה של ילד שולח יד לכיוון הראש ומגרד בו גורמת לי לפחד, סטרס ולחץ  לא הגיוניים. אני מניחה שזה יושב לי איפשהו על הילדות שלי שבה הייתי תמיד במלחמה  קשה נגד הכינים שמאוד אהבו לגור על הראש שלי ואמא שלי ניסתה עלי כל חומר אפשרי עד שהתייאשה וקיצצה לי את השיער כליל.

היום אני תמיד דואגת שיהיה לי מארז הדרין בארון התרופות ואני מסרקת לילדים את השיער עם מסרק סמיך פעמיים בשבוע קבוע ואם יש גירודים אז גם יותר. אני אוהבת להשתמש במקרה הצורך בהדרין מכיוון שהוא עובד טוב, בקלות ובנוחות וכך אני שומרת על ראשי הילדים שלי (והראש שלי) נקיים מכינים וביצי כינים.

ערכת "הדרין"- המארז כולל: הדרין ONCE תרסיס לטיפול בכינים ובביצי כינים והדרין פרוטקט להגנה מפני התרבות כינים על הראש. כל מוצרי הדרין אינם מכילים חומרי הדברה ויעילותם ובטיחותם מוכחת. המוצרים ידידותיים לעור ועדינים לשיער ולקרקפת ומשום כך מוצרי הדרין מתאימים לשימוש כל המשפחה – תינוקות מגיל 6 חודשים, ילדים ומבוגרים.

סדרת מוצרי הדרין – הסדרה להגנה ולטיפול בכינים ובביצי כינים! מחיר: 120.40 שקלים למארז כמות: הדרין ONCE תרסיס – 100 מ"ל / הדרין פרוטקט -250 מ"ל. את מגוון מוצרי הדרין ניתן להשיג בפארמים, בבתי המרקחת הפרטיים, בבתי המרקחת של קופות החולים ובבתי המרקחת הדיגיטליים.

*ייתכנו מקרים בהם יהיה צורך לחזור על הטיפול

לקבלת טיפים למניעת הידבקות ולמידע נוסף על מוצרי הדרין היכנסו לאתר www.hedrin.co.il

 

Oral-B וסופר-פארם משיקים את קמפיין-'ישראל עוברת לחשמלית' הכולל שורת הטבות:

לחודש בלבד, המיזם המצליח 'מברשת שיניים חשמלית לכל ילד' מתרחב לגילאי 3-6 וכולל ערכה של מברשת חשמלית לילד עם ספר חוויתי המלמד על הרגלי צחצוח נכונים במחיר מסובסד של 39.90 ש"ח במקום 189.90 ש"ח.

40% הנחה ברכישתGenius X מברשת שיניים המתקדמת בעולם אשר מדריכה את המשתמשים בזמן הצחצוח ע"י שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית.

טרייד אין בשדרוג למברשת שיניים חשמלית – מביאים כל מברשת שיניים ישנה ומקבלים 50 ש"ח הנחה נוספת בשדרוג למברשת השיניים החשמלית החכמה Genius X.

Oral-B וסופר-פארם משיקים את הקמפיין 'ישראל עוברת לחשמלית' במסגרתו יינתנו סדרת הטבות לקהל הרחב לשדרוג למברשת שיניים חשמלית וגם הטבה ייחודית להורים.

גולת הכותרת, מיזם 'מברשת שיניים חשמלית לכל ילד' מתרחב ומוצע לילדים בגילאי 6-3, במשך השנה המיזם פתוח לילדים בני 3 בלבד. ולחודש הקרוב (מרץ) הערכה המסובסדת כוללת מברשת שיניים חשמלית לילדים של Oral-B עם טיימר מובנה לצחצוח של 2 דקות וספר הדרכה לצחצוח נכון המאושר ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים.

ניתן יהיה לממש את ההטבה המורחבת בסניפי סופר-פארם בין התאריכים 27.02.2020 -01.04.2020.

למימוש המבצע יש להירשם באתר האינטרנט

או חפשו "מברשת שיניים חשמלית לכל ילד" ב Google

לקבלת קופון הטבה למייל לרכישת ערכת הצחצוח (מברשת וספר) במחיר המיוחד.

 

 

 

סופר דוש

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים