חובשים חדשים מצטרפים לרשת המתנדבים להצלת חיים

אהבתם? שתפו...

17 חובשים מצטרפים לרשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה בערים בת ים וחולון

ביום חמישי האחרון התקיים טקס מרגש בבית המתנדב החדש של איחוד הצלה בעיר בת ים, במהלכו קיבלו 17 מתנדבים חדשים תעודות סיום קורס, מכשיר בלובירד (מכשיר קשר) וציוד רפואי.

במהלך שמונת החדשים האחרונים התקיים בחולון קורס חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה במהלכו הוכשרו כאמור 17 אזרחים כחובשי רפואת חירום מטעם איחוד הצלה ומיד הצטרפו לרשת ההצלה האנושית של איחוד הצלה.

המתנדבים החדשים למדו בחודשים האחרונים בקורס אינטנסיבי להיות חובשי רפואת חירום וכשעמדו במבחני הסיום הוכשרו כחובשי רפואת חירום, בימים אלו הם מתחילים בחלק ב' של ההכשרה ובו יצטרפו למתנדבים וותיקים וימשיכו את הכשרתם בפן המעשי בשטח.

בטקס המרגש כיבדו בנוכחותם:
מר אלי פולק- סגן נשיא איחוד הצלה
לייזר היימן- סמנכ"ל איחוד הצלה
מר מושיקו מוסקוביץ – מנהל אגף חירום וביטחון באיחוד הצלה
יהודה מזרחי – ראש סניף בת ים
יוסף שושן – ראש סניף חולון אזור
אליה הרטום – מדריך הקורס
המתנדבים החדשים ומתנדבי הסניף הוותיקים.

אלי פולק סגן נשיא איחוד הצלה נשא דברים ומסר: "אני נרגש לראות קבוצה איכותית נוספת של אזרחים אשר תורמים מזמנם הפרטי על-מנת לסייע לאחרים. אין זה מובן מאליו שאזרחים מעניקים את המשאב החשוב ביותר של הזמן הפרטי לטובת התנדבות למען הקהילה. אני מודה ליהודה מזרחי ראש סניף בת ים על פעולו וקידומו של הקורס והסניף בכלל לטובת תושבי האזור ומודה למתנדבים החדשים ומאחל להם דרך צלחה"

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה נשא דברים ומסר: "אני נרגש ונפעם לעמוד כאן הערב, עוד קורס חובשי רפואת חירום שמגיע לסיומו, עוד מתנדבים להצלת חיים. אין ספק כי סניף בת ים וסניף חולון גדלים משמעותית בשנים האחרונות ומהווים תרומה אדירה בנושא הרפואה הדחופה.
בשמי ובשם הנהלת הארגון אני רוצה לאחל בהצלחה רבה למתנדבים החדשים ותודה גדולה לכל העוסקים במלאכה."

יהודה מזרחי ראש סניף בת ים מסר: "אני נרגש היום מאוד, לראות עוד קבוצה של אנשים איכותיים שמסיימים קורס חובשי רפואת חירום כאן בסניף ויוצאים להציל חיים בהתנדבות.
אני מודה לאליה ארטיום על הדרכת הקורס והכנת המתנדבים ליציאה לשטח וכן לכלל המתנדבים אשר השקיעו מזמנם למען הצלחת הקורס."

מושיקו מוסקוביץ מנהל אגף חירום וביטחון באיחוד הצלה נשא דברים ומסר: "אני נרגש לראות את המתנדבים החדשים אשר יוצאים לשטח להצלת חיים! אין לי ספק שהמתנדבים החדשים קיבלו את כל הידע הנחוץ לשם הצלת חיים אולם דרכם עוד ארוכה והחל מהיום יחלו את דרכם בשלב השני של ההכשרה והיא בשטח. לכם המתנדבים החדשים שאו ברכה והצלחה!"

יוסף שושן ראש סניף חולון נשא דברים ואמר: "אני מודה לכם על הצטרפותכם לרשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה, יושבים כאן קבוצה איכותית של אנשים שהחליטו לתרום מזמנם על מנת להציל חיים ואני מודה להם על כך.
בהצלחה בהמשך הדרך וברוכים הבאים למשפחת איחוד הצלה."

ביוטי - ענת אדרי

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חיים אסא -באנר
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים