חורף חמים ברשת לגעת באוכל

אהבתם? שתפו...

לקראת החורף מוצע מגוון חדש ועשיר של חליטות תה ופירות בשילוב קומקומים וכלי הגשה ייחודיים, סירי לחץ – לקידום קדרות ומאכלי חורף מחממים ותבניות אפיה חדשות מסדרת Touch Food לפעילות משותפת במטבח של הורים וילדיהם.

רשת לגעת באוכל, המתמחה בעידוד תרבות קולינרית באמצעות חוויית קניה ייחודית ועוצמתית משיקה את פעילות חורף-חם, במסגרתה היא מציעה מגוון חדש ועשיר של מספר רב של מוצרים ובהם חליטות תה, חליטות פירות וסוגים שונים של עשבים (מחלקה מהגדולות בתחומה בארץ) בשילוב קומקומים וכלי הגשה ייחודיים, סירי לחץ לקידום קדרות ומאכלי חורף מחממים ותבניות אפיה חדשות מסדרת Touch Food לפעילות משותפת במטבח של הורים וילדיהם.

במהלך החודש הקרוב יוצעו כל כלי המטבח והשולחן ברשת ב- 30% הנחה ו- 20 אחוז נוספים יוצעו לחברי המועדון של הרשת.

רשת לגעת באוכל, אשר נרכשה לפני כשנה על ידי 'מסלמני-גרופ', יבואנית ומשווקת מותגי יוקרה בתחום כלי הבישול והמטבח מצרפת ומגרמניה מסיימת בימים אלו תהליך של מיתוג מחדש, שהוא פועל יוצא של תכנית פיתוח המביאה עמה שינויים וחידושים לרשת.

בשבוע שעבר ביקרתי בסניף חונים קונים בראשל"צ והתרשמתי מאוד מהשינוי והשדרוג שעבר הסניף. החל מהמחלקות וכלה בפינת ההדרכות.

בשנה האחרונה עברה הרשת הוותיקה תהליך של זיקוק וחידוד תחומי פעילותה, כך שתועצם חוויית הקניה ללקוחותיה בתחום הצרכני-קולינרי. לקוחות הרשת יכולים לפגוש מעתה, תחת קורת גג אחת, את כל מותגי הבישול והאפיה המובילים בעולם הקיימים בארץ ולקבל את כל הנדרש ברמה של ידע ומוצרים מתאימים לעידוד התרבות הקולינרית.

תהליך הפיתוח כולל את השקת TOUCH FOOD, מותג כלי בישול, אפיה ואירוח חדש המציג קו שלם של סירים, מחבתות, תבניות אפיה, גאדג'טים וכלי הגשה ואירוח בעיצוב חדשני ועכשווי.

מותג זה מצטרף למותגי הפרמיום מצרפת וגרמניה בתחום הבישול, האפיה והאירוח של קבוצת מסלמני ובהם TEFAL, PYREX, LUMINARC, STAUB, ZWILLING ועוד.

הכוונה היא להעניק ללקוח במסגרת ONE-STOP-SHOP את מגוון הכלים והמוצרים הרחב, האיכותי והמקצועי ביותר הקיים בארץ בתחום הבישול, האפיה והאירוח המעשירים את המחלקות השונות ברשת ומאפשרות ללקוחות ליהנות ממוצרי פרמיום במחירים אטרקטיביים.

כאמור 4 מחלקות הרשת עברו תהליך של זיקוק וחידוד תחומי פעילותן, כך שכל אחת מהן מועשרת ותורמת לחוויית הקניה הכללית: מחלקת השוק מציעה תבלנים, פירות יבשים, חליטת תה, שוקולדים, בקלאוות ומיני מאפה ייחודיים ומוצרים שונים נוספים בפינה האיטלקית, האסיתית והמקסיקנית ובנוסף מעדניה וקצביה מחלקת כלי בישול וארוח, מחלקת אפייה וחומרי גלם לאפייה, מחלקת סדנאות בישול ואפיה.

מומלץ לבקר.

ממלכת הילדים של טלי

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים