חזרה לבית הספר- קולקציית התיקים של מודן ואקספלור

אהבתם? שתפו...

יולי אוגוסט מאופיינים בריצות של הורים לחנויות של כלי כתיבה ומוצרים של חזרה לבית הספר. כל הורה לילד שעולה לכיתה א' ומעלה מכיר את ההתחבטות וההתלבטות לגבי ילקוטים, תיקים, קלמרים ושאר המוצרים. כל מותג וחברה מביאים קולקציות לשלל גילאים, צבעים, מותגים וכל שנותר לנו לעשות זה להתבלבל מרוב השפע ולתת לילד להחליט.

מודן, יצרנית תיקי האיכות הידועה והותיקה בישראל, מייצרת מגוון רחב של תיקי בית-ספר, שהידוע מהם הוא התיק האורטופדי של מודן, עליו נרשמו מספר רב של פטנטים ייחודיים. התיק הנמכר והאהוב על הילדים בשנים האחרונות הוא ה- Smart Trolley. תיק טרולי חכם בעל פטנט רשום, המאפשר הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לבין התיק עצמו. השנה משדרגת מודן את התיק ומשיקה גרסה חדשה. ה- Smart Trolley מגיע עם ידית נשיאה חדשה, ידית אחת (במקום שניים) עשויה מאלומיניום, העוזרת לילדים צעירים לגרור את התיק ומספקת יציבות טובה יותר. מודן חידשה את המשטח עליו מונח התיק (האמבטיה), משטח המאפשר יציבות טובה יותר של התיק וקל יותר לנסיעה עבור התלמיד. בנוסף, הגב של התיק עוצב בדרך חדשה המשלבת רשת אגרונומית לאוורר, המאפשרת זרימה של אוויר. במגוון של תיקים יש תא תרמי, תא איכותי עטוף כולו בחומר eva (המוכר מצידניות) המאפשר לשמור על מזון בצורה טובה יותר. התיק הוא קל ונוח לנשיאה לביה"ס, משקלו (ללא הטרול) הוא 940 גרם בלבד.

מודן מציגה השנה שלל מותגים מובילים לילדים מסרטי האנימציה אהובים של Disney, בניהם: Wonder Woman, מתוך הסדרה של Super Hero Girls. צבי הנינג'ה, פאוור ריינג'רס, Hello Kitty, WINX, הדרדסים , cars , הנסיכה סופיה, Frozen, מואנה, ספיידרמן, נסיכות דיסני, חד קרן ועוד … בנוסף, ברוח אהבת הבנים לספורט השיקה מודן תיקי כדורגל וכדורסל ייחודים וחדשים, כדוגמת מדריד עם כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו.

מודן היא החברה היחידה שמציעה את ה- Triple Spring System- התיק האורטופדי הקל בישראל היחיד עם מערכת גב אורטופדית ייחודית משולבת קפיצים השומרת של בריאות גב הילד. מערכת הקפיצים המיוחדת פותחה במשך מספר שנים על ידי חברת מודן מסייעת לבלום ולספוג חלק ניכר מהמכה הנוצרת במהלך הליכה או ריצה בין גב התיק וגב הילד. המערכת חשובה במיוחד ונחוצה בעיקר כאשר התיק מלא וגב הילד רך וצעיר. התיק האורטופדי של מודן עשוי מחומרים חזקים וחדישים, הוא התיק האורטופדי הקל ביותר המיועד לתלמידי בתי הספר היסודיים ומשקלו 920 גרם בלבד.

מודן גם מספקת את תיקי הטרולי 2 ב- 1. תיק בעל ידית נשיאה וגלגלים מובנים, המאפשר נשיאת התיק ע"י הגלגלים או נשיאה על הגב הילד. תיק טרולי שבו מערכת הטרולי מחוברת לתא האחורי וניתן לנתק אותה יחד עם התא. במילים אחרות, 2 תיקים במחיר של 1 ובמשקל קל ביותר. התיק בעל 2 מערכות אורטופדיות.

מחירים מומלצים לצרכן:

תיק גב : 199 ₪

Smart Trolley: 279 ₪ – 299 ₪

Trolley 2 ב- 1: 320 ₪ – 350 ₪

ניתן להשיג את תיקי מודן ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

מותג התיקים הנמכר בישראל

Explore

מציג את התיקים החדשים ל-2018

עיצובי, אופנתי, איכותי

לקראת שנת הלימודים הקרובה משיקה Explore , מותג התיקים הנמכר בישראל, ליינים חדשים ומשודרגים של דגמים אופנתיים וצבעוניים, מעוצבים מבדים באיכות. תיקי Explore קלים ונוחים במיוחד וידועים בזכות עיצובים מודרניים, איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד.

Explore 1 in 2– המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד. השנה הדגמים החדשים מעוצבים ברוח הטרנד החם של עולם האופנה "בגדי ספורט", מחוספס, מנומר וחלק, מגוון של סגנונות עיצוב בהתאם לאופנה של בגדי אימון וספורט. בנוסף, אקספלור הכניסו לתיקים תא עליון קטן לאחסון של טלפון נייד או ארנק לנוחות בהכנסה לתיק והוצאה. כל התיקים בסדרה בעלי מערכת גב אורטופדי וכוללים שלושה תאים. הדגמים מעוצבים עם תא אחורי למחשב נייד. התיקים של אקספלור 2 ב- 1 מתאימים לבנים וגם לבנות, בכיתות א' – עד ה'.

אפשר למצוא השנה גם את ליין תיקי הראלי האהובים בעיקר על תלמידי התיכון, בדגמים : ראלי תא אחד, ראלי שני תאים, ראלי ספורט. קולקציות חדשות של תיקים מעוצבים ואופנתיים לבני נוער, במגוון של צבעים לדוגמא: ליין offer, ליין geva, ליין מיכל , ליין נינה. תיקים בשילוב דמוי עור עם מקום למחשב, דגמים מעוצבים עם מקום מיוחד לתפיסה של סקייטבורד. תיקים המעוצבים "ארנק גדול", אופנתיים בעלי תא אחורי למחשב. תיקים בעלי גב אנטומי, שלושה תאים, שני תאים ותא אחד. מיועד לבני נוער בכיתות ט' עד יב'.

לבית ספר היסודי תוכלו למצוא את סדרת התיקים של Explore טרולי, בעל מערכת טרול טלסקופית עשויה מאלומיניום תעופתי חזק וקל במיוחד. התיקים בעלי גלגלי סיליקון ורמת שחיקה נמוכה, כולל מערכת סיבים מתכתית, המיועדים למזוודות, הנושאות משקלים גבוהים. טרולי אקספלור הופך גם לתיק גב, וכך אפשר לקחת אותו כתיק גב.

התיקים של Explore מתאפיינים בקווי עיצוב צבעוניים מיוחדים וצעירים, המתאימים לטווח גילאים רחב, החל מביה"ס היסודי, ועד לתיכון ולסטודנטים. לתיקיExplore המגוון הגדול ביותר בתחום של דגמי תיקים, כשלכל דגם הייחודיות שלו, וההתאמה לצורך, לגיל ולסגנון האישי, בשלל רמות מחירים, עיצובים וצבעים. כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. בדי Exploreעוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים). השנה ישנם שני סוגי בדים חדשים, בד המינאז ובד הריבסטוק.

לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות לבנות או לבנים: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד.

מחירים מומלצים לצרכן:

Explore בוגרים – 179-79 ₪, Explore 2 ב- 1 – 189 ₪, Explore טרולי – 239 ₪.

ניתן להשיג את תיקי Explore ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.

 

לא משנה באיזה תיק תבחרו- הכי חשוב זה לצייד את הילדים באלכו-ג'ל  של ד"ר פישר שנתלה על כל תיק.

אלכו-ג'ל+ בובת מתלה לתיק- בקבוק (30 מ"ל) של אלכו-ג'ל לניקוי יסודי, מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון, לשמירה מרבית על היגיינת הידיים. עם בובת תליה שילדים אוהבים המיועדת לתליה על תיק, עגלה, חגורה או בכל מקום מתאים ונוח אחר לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי. מכיל 70% אלכוהול , Sensitive – מותאם לעור רגיש ,מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים. בניחוח תפוח.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש בקלות בבקבוק אלכו- ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪.

 

 

 

 

 

 

 

טאצ' בול

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פיצה בנדס
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים