חנוכה בבת-ים- הוכיח שיש כאן קהילה מדליקה!

אהבתם? שתפו...

חנוכה בבת-ים- הוכיח שיש כאן קהילה מדליקה!

במהלך שמונה ימי חג החנוכה, עיריית בת-ים בשיתוף החברה לתרבות וספורט, המועצה הדתית, עמותת גרעין גדי בת ים, עמותת בת עמי ועמותת עזרה מגד.

יחד עם מאות תושבים האירו את העיר, ולקחו חלק בפעילויות קהילתיות שונות, אשר התמקדו בפיתוח וחיזוק קשרי השכנות וערך הנתינה בעיר.

חג החנוכה, חג הניסים והאור הוא הזדמנות נפלאה להעלות על נס את ערך הקהילתיות ויחסי השכנות הטובים בין תושבי בת-ים. השנה, עיריית בת-ים הובילה מגוון פעילויות בעיר, בשיתוף החברה לתרבות, פנאי וספורט, המועצה הדתית וארגונים ועמותות וולונטריים הפועלים בעיר, אשר סייעו לתושבים להכיר את השכנה ממול, את המשפחה החדשה בבניין ואת השכן המבוגר ליד המכולת השכונתית. כל זה, ברוח החג, עם הרבה אהבה, אור ושמחה.

הפרויקטים שהופעלו השנה:

מאירים את העיר

תחרות בין הבניינים השונים בעיר. כל בניין יקבל ערכת הדלקת נרות מושקעת וצבעונית הכוללת חנוכייה, חבילת נרות ושובר לקניית סופגניות.

נר מחבר

בחנוכה הזה אף אחד לא הדליק לבד! תושבי בת-ים הגיעו להדליק נרות חנוכה עם אזרחים ותיקים בסביבת מגוריהם על מנת להבטיח שהחג הזה יהיה שמח ומואר לכולם. במסגרת האירוע, אגף הרווחה בעירייה קישר תושבים בייחוד בני ובנות תנועות הנוער ומרכז הצעירים לאזרחים ותיקים, תושבי העיר, שהגיעו אליהם להדלקת נר והעירייה והמועצה הדתית סיפקו להם ערכות להדלקת נרות – הכל כדי שנחגוג ביחד, כעיר וקהילה אחת מגובשת וחמה.

ראש העיר, צביקה ברוט: "חג החנוכה-חג האור, הוא הזדמנות לגרש את החושך ולהחליפו באחדות, שמחה וצחוק- וכך היה בעיר. אירועי החנוכה השונים שמו דגש על קהילת בת-ים, קהילה שהיא סוד כוחה של העיר- מגובשת, חמה ואוהבת. אני שמחתי לראות את תושבי בת-ים לוקחים חלק ונהנים בפעילויות השונות, וכפועל יוצא חיזקו את יחסי השכנות, ואת הקהילה הבת-ימית תוך עשיית טוב. תודתי והערכתי לעובדי העירייה באגפים השונים, החברה לתרבות פנאי וספורט, המועצה הדתית ולכל העמותות והארגונים של המגזר השלישי שעמלו על האירועים היפים הללו."

קרדיט לתמונות: דוברות בת-ים

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים