ט"ו בשבט הגיע – חג לאילנות

אהבתם? שתפו...

ט"ו בשבט הגיע – חג לאילנות:

בת ים ציינה את החג במספר של פעילויות ואירועי נטיעת שתילים ועציצים ברחבי העיר.

מאות תושבים, וביניהם: תלמידי בתי הספר, אזרחים ותיקים ממועדוני הקשישים השתתפו באירועי נטיעות ופעילויות מגוונות לכל המשפחה לכבוד ט"ו בשבט שהתקיימו ברחבי העיר, במסגרתם ניטעו עשרות אלפי צמחים, עצים ופרחי העונה. ראש העיר, צביקה ברוט, השתתף בחלק מהאירועים, ושתל שתילים יחד עם התלמידים והתושבים.

בין הפעילויות השונות שהתקיימו היו:בטרמינל לעיצוב הוזמנו תלמידים מבתי הספר "יעד" ו"בן גוריון" וכן מטופלים משני הוסטלים מתמודדי נפש פוטנציאליים ומתנדבים של העמותה. במסגרת האירוע הוסבר למשתתפים על מתחם הטרמינל לעיצוב ועל פעילות המקום וכן גם על קבלת השונה והאחר, על סולידריות ואחווה. התלמידים יחד עם המטופלים והמתנדבים וכן אומני המתחם בשיתוף ראש העיר, צביקה ברוט, הקימו חצר ובה השתילים ועציצים מגוונים אשר נשתלו יחד באירוע מרגש אשר מסמל פריחה, התחדשות וקהילתיות. ראש העיר בדבריו באירוע: "הטרמינל לעיצוב בדיוק מבטא את הקהילה המדהימה והמיוחדת שיש לנו כאן בעיר. קהילה היא כמו עץ, מתפתחת, שורשיה לעומק שולחת. מתחברת למקורות מזינים, ומוצאת נתיבים נכונים. שנמשיך לשגשג, לפרוח ולצמוח!"

בגן העיר יחד עם קהילת "ותיקים בסביבה" ותלמידי כיתות א' בבי"ס "טבנקין" מלווים בסבים והסבתות שלהם, נשתלו עשרות שתילים, עציצים ופרחי העונה. במהלך האירוע החגיגי הילדים יחד עם הסבים והסבתות שלהם שרו שירי ט"ו בשבט, השתתפו בפעילות ג'גלינג מהנה וכן יצאו לסיור צפרות באזור. בסיור, התלמידים נחשפו למגוון הציפורים המבקרות באזורנו בעונה, ראו את הצמיחה שפרחה לאחר השבועות הגשומים שפקדו את הארץ ובעיקר נהנו בזמן איכות יחד עם הסבים והסבתות שלהם.

צילום: פאני קגנובסקי.

מרפאת שיניים - באנר

 

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים