טקס אות הפעיל המצטיין

אהבתם? שתפו...

מערכת החינוך בעיר מציגה:

טקס אות הפעיל המצטיין

33 תלמידים מבתי הספר היסודיים זכו באות הצטיינות על התנדבותם

יום שני שעבר התקיים בהיכל התרבות בבת ים טקס אות הפעיל המצטיין לשנת תשע"ט, במסגרתו קיבלו 33 תלמידים מבתי הספר היסודיים בעיר, בחינוך הממלכתי והממלכתי-דתי, תעודות הצטיינות עבור התנדבות ומתן לאחר.

טקס "אות הפעיל הצטיין", שמתקיים זו השנה השלישית, צמח מתוך אמירה ערכית שהעיר בת ים ומערכת החינוך בעיר רוצות לחזק את ידם של התלמידים המתנדבים בקהילה. טרם עלו התלמידים על הבמה לקבל את האות מהנהלת העיר הוקרן סרטון קצר המתאר את פועלו של כל תלמיד ותלמידה ועשייתם למען החברה והקהילה. לצד התלמידים קיבלו גם הרכזות החברתיות של בתי הספר מגן הוקרה על הובלת החינוך החברתי- ערכי ועל הטמעת ערכי הנתינה בקרב התלמידים.

אות הפעיל המצטיין יצא לדרך, כאמור לפני שלוש שנים, בהובלת הרכזות החברתיות בבתי הספר היסודיים בעיר. לאחר תהליך של העלאת המודעות והעידוד של ההתנדבות בבתיה"ס, רכזות ומנהלות ראיינו תלמידים מתנדבים ובחרו נציגים בולטים לוועדה הרשותית עפ"י קריטריונים של יוזמה, אחריות, התמדה ותקשורת בינאישית. חברי הועדה הרשותית – נציגי אגף החינוך ונציגי מנהל חברה ונוער – פגשו את התלמידים והוריהם  ושמעו סיפורי התנדבות ערכיים ומרגשים מאוד.

בין הפרויקטים והפעילויות בהם לוקחים התלמידים חלק פעיל הם: מוכנות לכיתה א' סיוע לילדים טרם עלייתם לכיתה א', חלוקת מזון ובגדים למעוטי יכולת, חשיפת ילדים לספרים, קייטנה בזמן חגים וחופשות, התנדבות בארגון לתת ובארגון עזר מציון, ועוד ועוד.התלמידים המצטיינים עלו לבמה לקבלת אותות הוקרה, חבריהם לכיתה ולתנועות הנוער הריעו, עמדו לכבודם, הניפו שלטים והעניקו זרי פרחים, יחד עם משפחות המצטיינים שהתקשו להסתיר את הדמעות לנוכחות התרגשותם מיקירהם.

כאמור, מדובר בפרויקט ייחודי לעיר בת ים אשר במסגרתו הרכזות החברתיות והמחנכים בכל בתיה"ס היסודיים מעודדים את הילדים להתנדב, באמצעות תכנים ופעילויות הקשורים לנתינה ומעורבות חברתית. לאחר העברת הפעילות, הילדים מיוזמתם מחליטים להתנדב, בזמנם הפנוי ולא על חשבון בית הספר.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט: "מדובר ביוזמה ייחודית לעיר בת ים אשר חרטה על דגלה להעניק לקהילה בחזרה, ועל כן אנו גאים מאוד בתלמידים אשר הקדישו מזמנם לטובת הקהילה. בטקס התרשמנו מאוד מהרמה הגבוהה של התלמידים כמו גם מהיוזמות בהם לקחו חלק, ואנו בהחלט קוראים לתלמידים נוספים להצטרף למעגל הנתינה ולהעניק הלאה. אין זכות גדולה מזו"

צילום – עיריית בת ים.

פליקס חלפון

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
ביוטי - ענת אדרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים