יוזמה מרגשת בבית הספר ציפורי: תלמידים חונכים כתות לאחר שעות הלימוד

אהבתם? שתפו...

יוזמה מרגשת בבית הספר ציפורי: תלמידים חונכים כתות לאחר שעות הלימוד

מופת ודוגמא: תלמידי כיתה ו' בבית החינוך (בית הספר) ציפורי לוקחים חלק ביוזמה מקסימה אשר במסגרתה הם תורמים מזמנם האישי לאחר שעות הלימודים בחניכה של תלמידים אשר שוהים במסגרת מיל"ת בסיום יום. ע"פ מנהלת בית החינוך, הגברת לילי חג'ג', מדובר ביוזמה אשר נולדה לאחר שהתלמידים למדו על יזמות, והחליטו ליזום בעצמם רעיון של התנדבות, במסגרת זמנם הפנוי.

מסגרת מיל"ת היא מסגרת עירונית אשר פועלת ארבע פעמיים בשבוע, כאשר מדובר במסגרת לימודית ערכית בה תלמידי בית החינוך נשארים עד השעה 15:30, אולם צצה בעיה וזאת לאור העובדה כי הפעילות מתחילה בשעה 13:30, ואילו התלמידים מסיימים בשעה 12:45. על כן, החליטו תלמידי החינוך ציפורי להתנדב ולחנוך מזמנם הפנוי את התלמידים, עד לתחילת הפעילות. תלמידי כיתה ו' מפתחים עם הילדים שיחות על סכנות ברשת, כמו גם חרם חברתי וכן מתבצעת קריאה של ספרים וכן צפייה בסרטונים של זהירות בדרכים, תוך מתן הסברים לשימוש נכון בכביש כהולכי רגל.

מנהלת בית החינוך, הגברת לילי חג'ג' מספרת "אנו גאים לאין שיעור בתלמידנו המקסימים, ואי לכך היוזמה הזו נבחרה לא מכבר ב"אות הפעיל המצטיין", וזאת לאור העובדה כי לא בכל יום רואים כיתה שלמה שמתנדבת ומפעילה וחונכת תלמידים מתוך בית ספר בעקביות ובמסירות על חשבון זמנם הפרטי, מאה אחוז תרומה ללא תמורה".

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "מעורבות קהילתית והתנדבות, היא היסוד ליצירת חברה ערכית, הומנית ומכילה. עיריית בת ים הציבה יעד חברתי מובהק בתחום המובילות הקהילתית והתנדבות בקהילה, ודוגמא לכך היא הפעילות בבית הספר, שתלמידיו אשר מגלי יוזמה אישית אשר מהווה ללא ספק את חוד החנית בנוער הערכי של העיר בת ים. אין ספק כי מדובר ביוזמה מבורכת, אשר אנו מקווים כי תהווה מודל ודוגמא לעוד בתי ספר בעיר אשר ירצו לקחת בזה חלק, כחלק בלתי נפרד ממחויבות של בני הנוער לקהילה ולתרומה לזולת"

תיווך - נאוה

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
קריוטוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים