יום המילה הטובה

אהבתם? שתפו...

תלמידי אורט מלטון ואורט רמת יוסף בבת ים הגיעו ללשכת ראש העיר, צביקה ברוט, לציון את פתיחת "יום המילה הטובה"

בהמשך, תלמידי בתי הספר צפויים לצאת במיזם משותף עם הפיקוח העירוני להגברת המודעות לשמירה על החוק והסדר הציבורי ברחבי העיר

תלמידי אורט מלטון ואורט רמת יוסף בבת ים יוצאים בקמפיין לאומי הלוקח אחריות על השיח ברשת ומחוצה לה בסימן מילים טובות ומפרגנות. התלמידים פתחו את היום שחל ב-29.1 בלשכת ראש העיר, צביקה ברוט, שהיה הראשון לקבל מהתלמידים שי צנוע. בהמשך היום יצאו התלמידים לסיור ברחבי העיר על מנת לחלק לתושבים  קופסאות סוכריות ולהגיד להם מילה טובה.

במהלך המפגש, העלו התלמידים, רעיון להמשיך את המיזם, שלא רק במסגרת "יום המילה הטובה" בשיתוף העירייה והפיקוח העירוני, ובמסגרתו תלמידי בית הספר יחלקו במהלך כל השנה לתושבי העיר חומרי הסברה לתושבים שעוברים על חוקים כמו חציית כביש שלא במעבר וחציה. ובמקביל לתת מילה טובה לאלו שכן עושים זאת נכון. ראש העיר נתן את בירכתו לקידום המיזם.

מיזם המילה הטובה אשר מתקיים בהובלת אורט ישראל זו השנה השנייה (ביום שלישי 29.1.19) מוביל לשיח אחר בחברה הישראלית, שיח מכבד ומעצים, ראוי ולא משפיל ומבזה."יום המילה הטובה" החל כיוזמה של תלמידי בתי הספר התיכונים וחטיבות הביניים של רשת אורט ישראל הלוקחים חלק בפרויקט "שומרי המסך" של "אורטוב" – המחלקה לערכים ולמעורבות חברתית. היוזמה החלה במטרה ליצור שינוי תרבותי בשיח הישראלי במשך כל השנה, אולם הרלוונטיות שלו גוברת בתקופת טרום הבחירות.

אירועי "יום המילה הטובה" יתקיימו בבתי הספר של רשת אורט וכן בקהילה, במטרה להגביר את המודעות לצורך בשינוי תרבות השיח ותפיסת האחר. "יום המילה הטובה" יאפשר לחוות חוויה של קבלת מחמאה והתרוממות רוח וישמש קרקע להתפתחות דפוסי התנהגות אלה למשך השנה.

תמונה – דוברות עיריית בת ים.

טיק טק סטוק

פרסומת

ליאת בכר - צילום

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חיים אסא -באנר
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים