יצאה לדרך התוכנית לשדרוג גני הילדים בעיר

אהבתם? שתפו...

2020 : יצאה לדרך התוכנית לשדרוג גני הילדים בעיר

עיריית בת-ים תשקיע כ-22 מיליון שקלים בשיפוץ גני ילדים בעיר

תכנית העבודה, שיצאה לדרך באופן תקדימי בהוראת ראש העיר צביקה ברוט, כוללת שיפוץ של כ-60 גני ילדים ברחבי העיר, והיא נקבעה בהתאם לתוצאות סקר מבנים שבוצע במבני הגנים ברחבי העיר. בנוסף יוקצו כ- 1.2 מלש"ח לביצוע עבודות בטיחות בגנים.

ברוט: "לאחר שנים ארוכות בהן התחום הוזנח, אנחנו נבצע את השיפוץ המקיף ביותר שהיה אי פעם בעיר, ובסכום הגדול ביותר שהושקע אי פעם. סביבת הלימודים בגנים חשובה ומשמעותית. בתוכנית השיפוצים הושקעה חשיבה פרגמטית ורוחבית ארוכת טווח".

החופש הגדול עוד רחוק, אך ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א, עולות הילוך: בימים אלה הסתיימה עבודת מטה בעירייה, ביוזמת ראש העיר ובהובלת חטיבת קהילה, במסגרתה הוכנה תוכנית שיפוץ הגנים לשנת 2020 בהיקף חסר תקדים של כ-22 מיליון שקלים. החידוש הפעם הוא שהעירייה לא תבצע רק שיפוצי קיץ כפי שהיה נהוג עד היום, אלא תבצע עבודות שיפוצים בגנים גם לאורך שנת הלימודים, בעיקר בחצרות. בדרך זו ניתן יהיה לשפץ כמות גדולה יותר של גנים, בזמן קצר יותר.

התוכנית צפויה להגיע בשבועות הקרובים לאישור הנהלת העיר ומועצת העיר, על מנת להיערך מבעוד מועד ולהתחיל בעבודות הנדרשות כדי להכין את גני הילדים באופן המיטבי, תוך שדרוג מתקנים קיימים והוספת חדשים לשנת הלימודים הבאה.

במסגרת התכנית צפויים שיפוצים בכ- 60 גנים. השיפוצים בגנים הינם בסדרי גודל משתנים ונקבעו בהתאם לתוצאות סקר מבנים מיוחד שנערך בתקופה האחרונה. שיפוצים יסודיים יערכו ב-32 גני ילדים בסך כולל של כ-14.4 מיליון, מדובר על ההשקעה שנעה בין 350,000-500,00 שקלים בכל גן. שיפוצי עומק יתבצעו ב-15 גני ילדים בסך כולל של 4.1 מיליון ₪ ושיפוציים בינוניים יערכו ב-13 גנים בסך כולל של כ-2 מיליון שקלים. בנוסף, תשקיע העירייה כ-1.2 מיליון שקלים בעבודות בטיחות שכוללות אישורי חשמל, בדיקת תקרות תלויות, אישורי מעבדה למתקני משחק, החלפת וסינון חול ועוד. על פי תכנית העבודה השיפוצים צפויים להתחיל באופן מיידי לאחר אישור תוכנית ההשקעה בגני הילדים לשנת 2020,  ע"י הנהלת העיר. העבודות שיחלו לאלתר יימשכו עד לסוף חופשת הקיץ, כאשר בימי החופשות צפויים השיפוצים הנרחבים ביותר. בשיפוצים יושם דגש על יצירת סביבות למידה ומרחבי פעילות פנימיים  כמו גם השקעה בחצרות,  מטבחים, ויחידות השירותים בגני הילדים.

ראש העיר צביקה ברוט: "במסגרת שינוי סדר העדיפויות הנחיתי את גורמי המקצוע כי סביבת הלימודים בגני הילדים חשובה ביותר. במשך שנים התחום הזה הוזנח, אבל מהשנה העיריה תפעל לבצע שיפוצים גם לאורך השנה. אין סיבה להמתין תמיד לקיץ, ואז לבצע כמות קטנה של שיפוצים, כשאפשר לשפר את מוסדות החינוך גם לאורך השנה כולה. אנחנו נבצע את השיפוץ המקיף ביותר שהיה אי פעם בעיר, ובסכום הגדול ביותר שהושקע אי פעם״.  ברוט הוסיף כי ״השקענו סכום אדיר כדי לחדש את הגנים ולהפוך אותם לבטוחים ויפים יותר. עבודות השדרוג והשיפוץ אינן קוסמטיות בלבד וקדמה להן חשיבה פרגמטית ורוחבית ארוכת טווח".

פרסומת

קריוטוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
טיק טק סטוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
תיווך - נאוה
סופר שוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים