כבוד ענק למערכת החינוך העירונית

אהבתם? שתפו...

כבוד ענק למערכת החינוך העירונית

שתי מורות מבת ים, אורית אפלבויים מבית ספר סוקולוב ואתי רחימי מבית ספר דרכא זבולון המר, יצאו לכנס העולמי של מיקרוסופט בפריז

כבוד גדול למערכת החינוך בעיר, שתי מורות מבת-ים נבחרו לייצג את העיר את העיר בת ים בכנס העולמי E2 של חברתmicrosoft שהתקיים בפריז בתחילת אפריל. המורות הן אורית אפלבויים רכזת התקשוב ומורת השילוב של בית ספר סוקולוב ואתי רחימי רכזת התקשוב של דרכא המר. הן מייצגות את העיר בת ים בהטמעה הפדגוגית של 365.

אורית מובילה מיזמים פדגוגיים בתחומי דעת שונים בהם פועלים תלמידים מהחינוך המיוחד, תלמידים משולבים ותלמידים בחינוך הרגיל. אורית נושאת בתואר MIEE לשנת 2019 בעקבות פרוייקטים תקשוביים המפעילים סדר חשיבה גבוה אצל הלומדים , בדגש על פיתוח מיומנויות  המאה ה- 21. חשוב לציין את הרוח הגבית והתמיכה לה זכתה אורית ממנהלת בית הספר הגברת עינת שני  ומתכללת התקשוב העירונית,  הגב' איריס מעיין. אורית חשפה בפני מורים מכל העולם במהלך הכנס את העשייה הפדגוגית שלה בתחום שלוב האופיס 365 בקרב תלמידי בית הספר .

איריס מעיין מתכללת התקשוב העירונית מציינת כי "בית הספר סוקולוב מקפיד לשלב פדגוגיה וטכנולוגיה וכי כלל תלמידי בית הספר עובדים בכלי האופיס 365, ובית הספר מועמד השנה לתואר בית ספר מדגים של מיקרוסופט העולמית."

אתי רחימי רכזת התקשוב של בית ספר דרכא המר ורכזת פדגוגית של בית הספר מובילה מיזמים פדגוגיים בתחומי דעת שונים בהם פועלים כלל תלמידי בית הספר ומורים מבית הספר. אתי נושאת בתואר MIEE לשנת 2019 בעקבות פרוייקטים תקשוביים המפעילים סדר חשיבה גבוה אצל הלומדים, בדגש על פיתוח מיומנויות  המאה ה- 21. בעקבות פעילותה של אתי רחימי עוד מורים בבית הספר כמו מר עדיאל נחשוני ומר שי חיון אשר נושאים אף הם בתואר MIEEלשנת 2019 , בית הספר קיבל השנה את ההכרה הבינלאומית של מיקרוסופט העולמית ומוגדר כ-showcaseschool- בית ספר מדגים של מיקרוסופט.

בשנים האחרונות מקיימת עיריית בת ים שיתוף פעולה עם חברת מייקרוסופט ישראל, במסגרתה קיבלו כל מורי ותלמידי העיר רישיון לתוכנת office 365 להתקנה ללא עלות על חמישה מכשירים שונים: מכשירים ניידים ונייחים, טאבלטים וסמארטפונים.

מטרת הפרוייקט, שזוכה להצלחה רבה, הינה לייצר חוויית הוראה ולמידה עשירה וחדשנית, פיתוח כישורי חיים חיוניים וטיפוח סקרנות ללמידה וידע בקרב התלמידים.

צילומים: אגף החינוך – עיריית בת ים.

מכבי שירותי בריאות

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

עידן 2000
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
ממלכת הילדים של טלי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים