כך תשרדו את החופש הגדול עם הילדים – מבלי לשלם בגדול

אהבתם? שתפו...

כך תשרדו את החופש הגדול עם הילדים – מבלי לשלם בגדול

חודשיים של זמן פנוי עם הילדים בחופש הגדול הם תקופה לא קצרה והחיפוש אחר פעילויות שיעסיקו אותם במהלך חופשת הקיץ עלול להיות מתיש ויקר, במיוחד כשצריך לגוון כל הזמן בפעילויות כדי שהילד לא ישתעמם.  הורים רבים מוצאים את עצמם מיואשים מהחיפוש הבלתי פוסק אחר פעילויות בחופש הגדול ונאלצים לשלם לעיתים מאות שקלים כדי ללכת עם הילדים לפעילות או מופע של כוכב הילדים האהוב עליהם. מה שרבים מהם לא יודעים הוא שיש לכך חלופה אטרקטיבית לא פחות ומשתלמת הרבה יותר. הנה כמה מהפעילויות שמוצעות ללא תשלום במהלך החופש.

מפגש עם כוכבי היוטיוב, הצגות ילדים ומתקנים מתנפחים

היוטיוברים יוצאים מהמסך ומגיעים לפגוש את המעריצים בסדרת מפגשים מיוחדים במתחם אושילנד.  החודש יתחיל ב-1 ביולי במפגש עם כוכבת היוטיוב מיכל מצוב, בהמשך החודש יתקיימו מפגשים עם הוולוגרים בן קיסר ועמית נחום, צמד היוטיוברים המדוברים ביותר ברשת,

המפגשים יסתיימו עם מפגש עם היוטיובריות ליה נגה ושקד דוד.

בנוסף, יתקיימו הצגות ללא תשלום לילדים של קצפת ותות כוכבי הסדרה מ – HOT VOD במופע שמח לכל המשפחה והצגת הילדים שין שין. בכל יום שלישי וחמישי בשעות 16:00-19:00 יוכלו הילדים לשחק וליהנות ממתנפחים יבשים ורטובים לצד עמדות משחק חווייתיות באושיפארק ובימי  רביעי יתקיימו במתחם סדנאות בישול בריא בהן הילדים ילמדו להכין שלל מאכלים טעימים בגרסאות בריאות.

הכניסה חופשית, מתחם אושילנד, כפר סבא

מפגשים עם יוטיוברים – 17:00

             1.7 מיכל מצוב (יוטיוב)

             22.7 – בן קיסר ועמית רחום (יוטיוב)

             29.7 – ליה נגה ושקד דוד (יוטיוב)

הצגות/מופעים – 17:00

8.7 – שין שין (הצגה)

             15.7 – קצפת ותות (הצגה)

עיר הפסטיבלים – פסטיבל קיץ לילדים המשתנה מדי שבוע

עיר הפסטיבלים – פסטיבל קיצי מתחלף מדי שבוע, בימים שני-רביעי בין התאריכים 29.7-21.8. כל פסטיבל יוקדש לפעילות אחרת בתחום שילדים אוהבים – מגיבורי על, דרך דמויות הילדים האהובות ועד מותג פליימוביל וספרי הילדים הקלאסיים – והכל ללא תשלום.

בפסטיבל הראשון, שיתקיים בין ה-29-31.7, יגיעו גיבורי העל האהובים – באטמן, סופרמן וכמובן וונדר-וומן שלנו לפסטיבל "ליגת הצדק".  שבוע לאחר מכן יתקיים פסטיבל עם הדמויות האהובות מסדרות האנימציה – סמי הכבאי, מטוסי על ותותית. בין התאריכים 12-14 באוגוסט  פליימוביל – המותג האהוב על הילדים – יגיע לקניון עם מתחמים יפהפיים של פיות, אבירים, איים אבודים ועוד שלל ערכות משחק פליימוביל אותן יוכלו הילדים להרכיב. בפסטיבל האחרון יתעוררו לחיים ספרי הילדות הקלאסיים בשורה של מתחמים ברוח הספרים שכולנו גדלנו עליהם.

כמו כן מדי יום ראשון בשעה 20:00 במהלך חופשת הקיץ תוכלו ליהנות מחוויה קולנועיות לכל המשפחה ברחבת הפארק של קניון עיר ימים עם מיטב סרטי האנימציה שוברי הקופות בגרסאות מדובבות – והכל ללא תשלום. ההקרנות יתחילו ב-7 ביולי עם הסרט "קפטן תחתונים" על ילד שהופך לגיבור על מסוג שונה, וימשיכו עם סרטי האנימציה "תפוס את הגלים 2", "מפלצות בשלג", שוברי הקופות "לגו: נינג'גו" ו"בייבי בוס" ויסתיימו ב-11.8 עם הקרנת הסרט "ליאו דה וינצ'י ושודדי האוצר".

הכניסה חופשית, קניון עיר ימים, נתניה

 

כל פסטיבל יתקיים בימי שני – רביעי. בין השעות 11:00-14:00 ו 16:00-19:00.

פסטיבל  ליגת הצדק – 29-31.7

פסטיבל דמויות הילדים האהובות 5-7.8

פסטיבל פליימוביל 12-14.8

פסטיבל ספרי הילדות 19-21.8

 

הקרנות קיץ מהסרטים – ימי ראשון, 7.7 ועד 11.8 בשעה 20:00

 

ליה שומרת היער, כוכבי ה-VOD שלגלון, גיא פרידמן וקצפת ותות וכוכבת הסליים מיתר מגיעים לחגיגה של הצגות ומופעים

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה דואג לחופשת קיץ שלא תישכח עם מגוון פעילויות ללא תשלום לילדים מדי יום מהצגות ומופעי ילדים, דרך סדנאות נגרות וסדנאות בישול ועד לסדנאות יצירת אמנות ופלסטלינה.

מדי יום שני ייערכו בקניון הצגה או מופע לילדים בהשתתפות הכוכבים הגדולים. החודש יתחיל ב-1 ביולי במופע של ליה שומרת היער וטאי הדרקון המתוק. שבוע לאחר מכל יגיע כוכבHOT VOD שלגל אלון מצמד השלגלים במופע חדש ומושקע שכולו קומדיה של טעויות. ב-15 ביולי יגיע כוכב ה-VOD וערוץ לולי גיא פרידמן המוכר מהתכניות "גיא ביער החיות", "אצלנו בחצר", "החוף של רינת" ועוד במופע עם שירים וריקודים. החודש יסתיים עם קצפת ותות כוכבי הסדרה מ –  HOT VOD במופע שמח לכל המשפחה ועם מאסטר הקפוארה קוגומלו במופע סוחף לכל המשפחה בקצב של ברזיל ובשילוב אקרובטיקה עוצרת נשימה.

כמו כן בין התאריכים 28-30 ביולי יתקיימו סדנאות סליים במתחם סליים מיוחד בקומת הכניסה. במסגרת הפעילות, ביום ראשון 28.7 בשעה 12:00 יתקיים מפגש מעריצים עם מיתר סליים. בתאריכים אלו יהיה גם מתחם שולחנות משחק ומשחקי ענק לכל הגילאים בקומת הכניסה.

הכניסה חופשית, קניון שבעת הכוכבים, הרצליה

 

ימי ב' 17:30- חגיגה של הצגות ומופעים

1.7 – ליה שומרת היער

8.7 – שלגלון

15.7 – גיא פרידמן

22.7 – קצפת ותות

29.7 – קוגומלו

פסטיבל אוכל ופסטיבל ג'אז על הים

פסטיבל Good Food עם  מנות של מיטב המסעדות והשפים במחירים סמליים שנעים בין 15 ל-35 ש״ח לצד בירות צוננות יתקיים בין התאריכים 26-27 ביוני במרינה הרצליה ויכלול מתחמי ישיבה, במות הופעות ואווירת פסטיבל בינלאומית.

בין השפים והמסעדות שממאכליהם  ניתן יהיה לטעום בפסטיבל: גיא פרץ יציג את באיירן מרקט, קרולינה טראק את בשרים במעשנה, סיירת הדייגים, פיצה בלה, וטראק מתוקים. עוד מהמסעדות שף המובילות שיהיו בפסטיבל:Susu & Son Benedict in a Box, ARIA, NuNuNu, דיקסי של שף חיים כהן, Shi Shi ועוד.

בנוסף, המסורת של פסטיבל "ג'אז על החוף" במרינה הרצליה ממשיכה עם סדרה של מופעי ג'אז של אמנים מובילים מהארץ ומהעולם בשורה של מופעים ללא תשלום לכל המשפחה בימי חמישי בחודשים יולי-אוגוסט.

הכניסה חופשית, מרינה, הרצליה

פסטיבל Good Food – 26-27/6, 18:00-23:00

פסטיבל ג'אז – ימי חמישי – 14.7, 11.7, 18.7, 1.8, 8.8, 15.8

סייקו - סושי

פרסומת

טאצ' בול

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
פרחי יהלומי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ממלכת הילדים של טלי
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים