כל טיפולי היופי במקום אחד- ענת ביוטיפול קוסמטיקס

אהבתם? שתפו...

כולנו אוהבות להראות טוב, לטפח את עצמנו ולהרגיש טוב עם זה, כולנו אוהבות להתפנק אצל אשת מקצוע סופר מקצועית שנותנת שירות מכל הלב ועושה עבודה נפלאה. אם אפשר לשלב את הפינוק עם מקצועיות, מראה נפלא, שירות טוב וגם מחיר מצוין- אנחנו מרוצות ביותר.

את כל הטוב הזה ניתן לקבל אצל ענת מביוטיפול קוסמטיקס ברחוב אנילביץ' 7 בבת-ים.

 

ענת אדרי, קוסמטיקאית מדופלמת עם נסיון רב של כ17 שנים בתחום מזמינה אתכן (ואתכם) להתפנק עם שלל טיפולי יופי ובריאות, טיפולי פנים, מניקור, פדיקור, לק ג'ל ועוד.

שעות הקבלה של ענת רחבות ומתאימות לכל הצרכים שלנו כך שנוכל להגיע לטיפולים גם בשעות הבוקר וגם בשעות הערב המאוחרות, פרמטר זה מצוין עבור האנשים העסוקים או הורים לילדים אשר לא תמיד פנויים להשקיע בעצמם.

שעות הקבלה : א-ה 09:00-20:00, יום ו' 09:00-15:00 .

מערכת המגזין ביקרה אצל ענת ביוטיפול קוסמטיקס והתרשמה מאוד לטובה מתהליך הטיפול, המקצועיות, החומרים האיכותיים איתם ענת עובדת, השירותיות וההרגשה שאחרי הטיפול. אנחנו לגמרי מרוצות.

 

 

 

ביוטיפול קוסמטיקס ענת אדרי, קוסמטיקאית עם ניסיון של 17 שנה, מטפלת בקליניקה ביתית ואינטימית בבת ים. אצלה תמצאו מבחר טיפולי ביוטי כגון: טיפולי פנים, איפור מקצועי, עיצוב גבות, הסרות שיער ופדיקור רפואי. ענת משתמשת בחומרים המובילים בשוק כדוגמת כריסטינה ,אנה לוטן, כדיר ופנים פריז, כארט.

 

ביוטיפול קוסמטיקס- אנילביץ' 7 בת-ים, 055-9975825 לתיאום תור.

 

 

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
מרפאת שיניים - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
קריוטוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים