כ-24,000 תלמידים החלו הבוקר את שנה"ל תש"פ

אהבתם? שתפו...

כ-24,000 תלמידים החלו הבוקר את שנה"ל תש"פ בעשרות מוסדות חינוך משודרגים ברחבי העיר

הבוקר, 1.9, 24,000 תלמידים נרגשים בבת ים החלו את שנת הלימודים תשע"ט. 5,200 מהם החלו בכיתות הגן השונות ו-1,200 תלמידים עלו לכיתה א'.

שנת הלימודים נפתחה הבוקר בהתרגשות עצומה מצד הילדים וההורים כאחד, וכך גם מצד הצוותים החינוכיים בעיר. הילדים הגיעו הבוקר למוסדות חינוך משופצים ומשודרגים. השנה, בתיאום עם ועד ההורים, הושקע לראשונה רוב הכסף דווקא בתיקון ליקויים מסוכנים במוסדות החינוך. כי בטיחות קודמת לכל דבר אחר.

כאמור בעבודות במהלך חופשת הקיץ הושקע סכום של 19.5 מיליון שקל לטובת שיפוץ מוסדות החינוך, בהתאם לתוכנית שגובשה על ידי ראש העירייה צביקה ברוט ומ"מ ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, וכללה: צביעה פנימית של כיתות הלימוד והגנים,  הקמת כיתות נוספות בבתי הספר השונים ;  שיפוצי עומק בבתי ספר: ירושלים, ראשונים, גורדון, דוד אלעזר, שרת, הראל ואורט רמת יוסף;  שיפוץ מטבחים בגני ילדים ; חידוש ושיפוץ תאי השירותים ; איטום גגותפיתוח חצרות בבתי הספר והפיכתן למרכזי לימוד והתכנסות ; תיקון והחלפת דלתות ; התקנת סורגים ; תיקון ליקויים בטיחותיים תיקוני אינסטלציה ; תיקוני חשמל ; עבודות גזם וגינון בסכום חסר תקדים ; ריסוס והדברה ; טיפול בארגזי החול בגנים ושיפוצים כלליים בגני הילדים ; חידוש מעברי החציה וסימוני הכבישים הסמוכים למוסדות החינוך.

כמו כן, השנה הורחבה תכנית הלימודים "מעצבים עתיד" מודל בת ים לחינוך הדור הבא. תכנית ייחודית ראשונה בסוגה בישראל, אשר תעניק לתלמידים את הכלים בטובים ביותר לחשוב עתיד ולתכנן את המחר, כדי שמה שיבחרו לעשות בבגרותם יהיה הדבר הטוב והנכון עבורם. ממודל זה, שיישומו יחל כפיילוט בשנת הלימודים הקרובה, יפותח על ידי עיריית בת ים וחברת SIT  לליווי עסקים בהייטק, יציע חוויה לימודית חדשנית שטרם נראתה כמותה בישראל שתכלול שיעורי עיצוב עתיד וליווי מעצבי עתיד, האקתונים בנושאי החיים בעתיד ומפגשים מעוררי חלומות והשראה.

מנהלות חדשות: ארבעה מנהלות חדשות ומנהל אחד יחלו את עבודתם השנה בעיר.

לימור דהן חוזרת לנהל את ביה"ס יעד מקום שחף גרדה שניהלה בשנה האחרונה; ענת חזן תנהל את חטיבת הביניים שז"ר במקום דוריס לפשיץרחל נפג'י תנהל את חטיבת הביניים אורט רמת יוסף במקום אורלי חדאיומתן ראב"ד ינהל את חטיבת הביניים מלטון במקום יוספה רוזנבךתיקי שאער תנהל את בית וגן דרכא במקום טובי ברק.

ברכת ראש העיר, צביקה ברוט, לשנה החדשה

"פתיחת שנת הלימודים היא רגע מרגש עבור הילדים, המורים, המנהלים וההורים. רגע שבו אל משפחת מערכת החינוך מצטרפים ילדים חדשים שעד לא מכבר היו בגן ועכשיו ילמדו לראשונה קרוא וכתוב, תלמידים שרק בשנה שעברה למדו בבית הספר היסודי ומעתה יעברו אל שלב הבגרות בחייהם כשיצטרפו לחט"בים, וילדים שלהם זו תהיה השנה אחרונה במערכת החינוך.

וכל הילדים הללו יזכו לקבל את מיטב המשאבים וההשקעה כדי להצליח ולמצות את מלוא יכולותיהם.

לקראת שנת הלימודים הנוכחית העובדים המסורים של עיריית בת-ים עבדו קשה מאד כדי להכין היטב את גני הילדים ובתי הספר לשנת הלימודים החדשה . מאות פועלים, עובדים ועובדות, שטרחו, סידרו, ניקו, שיפצו, שדרגו ותיקנו כל מה שצריך במהלך הקיץ, כדי ששנת הלימודים תהיה מוצלחת ופוריה לכולם. גם בשנה זו אנו ממשיכים בהטמעת הטכנולוגיה ובהוספת כיתות לימוד חדשות וחדשניות, שיובילו אותנו להישגים נוספים.   אני מאחל לכל תלמידינו ומורינו שנת לימודים מוצלחת, פורייה ומעשירה. אין לי ספק כי גם בשנת הלימודים תש"פ, תמשיך בת ים להיות חוד החנית של החינוך החדשני, האיכותי  והערכי בישראל."

 

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב: "במהלך חופשת הקיץ, רגלינו דרכה כמעט בכל מוסדות החינוך בעיר במטרה להעניק לכם התלמידים וההורים, סביבה לימודית נוחה, בטוחה וראויה.

ישנם בתי ספר וגני ילדים שעברו מהפך של ממש וישנם מוסדות שעברו שיפוצים נקודתיים לעתה עתה ובעתיד הקרוב יורחבו. אני מבטיח שאנחנו נמשיך במהלך השנה כמו גם בכל חופשת קיץ בעתיד, לבנות, לחדש ולהשקיע בסביבה הלימודית של ילדנו לפני כל דבר אחר.

שנת הלימודים ממש כבר בפתח, ואנחנו בקרוב עומדים לסיים את פרוייקט שיקום מוסדות החינוך.
אני מודה מכל הלב לכל המנהלים והצוותים העירוניים שפעלו ימים כלילות, בהיקפי עבודה חסרי תקדים, בכדי להוביל פרויקט חשוב מאין כמוהו. תודה מיוחדת לראש העיר צביקה ברוט על שיתוף פעולה מלא ודאגה אמיתית לעתיד ילדנו.

ידע כל הורה בעיר בת-ים, שחינוך ילדיו נמצא בראש סדר העדיפויות של הנהלת העיר ואנו נמשיך לפעול בכל הכח שמערכת החינוך העירונית תהיה מהמובילות בארץ."

קריוטוש

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

קריוטוש
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
תיווך - נאוה
קריוטוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים