לא מתעלמים – מרימים!

אהבתם? שתפו...

לא מתעלמים – מרימים!

עיריית בת-ים יוצאת בקמפיין ניקיון ובמבצע אכיפה נרחב נגד אי איסוף גללי כלבים

עלות הקנס על אי איסוף צואת כלבים הועלתה ל-730 ₪ במקום 475 ₪ ; תתוגבר האכיפה באמצעות גיוס פקחים נוספים;יחולקו שקי איסוף צואה לבעלי הכלבים ע"י המחלקה הווטרינרית

עיריית בת ים יוצאת בקמפיין ניקיון תחת הכותרת "בת ימים אמיתיים לא מלכלכים"

במסגרת הקמפיין שמה לעצמה העירייה להגביר את המודעות והאכיפה נגד אי איסוף גללי כלבים . בעלי כלבים אשר יגיעו לווטרינר העירוני מקבלים החל מתאריך ה 1/1/2019 שקי איסוף צואה מתנה לכלבים אשר מגיעים לחיסון נגד כלבת. בעלי כלבים אשר מחוסנים במרפאות פרטיות  יוכלו לקבלת את הערכה במחלקה הווטרינרית בהצגת רישיון חתום ע"י רופא. הווטרינר העירוני, ד"ר משה ננקין: "מדובר במהלך לעידוד בעלי הכלבים לאסוף את הצואה של כלבם, משום שצואת הכלב עלולה להוביל למחלות כמו גם לטפילים אשר עלולים להזיק הן לבריאות הציבור והן למראה והניקיון של העיר".

בנוסף, גם תחום האכיפה תופס תאוצה וזאת במטרה לשדרג את נראות פני העיר ואף לעודד את התושבים לשמור על ניקיון המרחב הציבורי, כאשר ע"פ גורמים בעירייה יתבצעו מבצעי אכיפה מוגברים וזאת כדי למנוע את המשך השלכת הפסולת במרחב הציבורי. חשוב לציין כי בעלי כלבים אשר נתפסו בהשארת גללי כלבים במרחב הציבורי עלולים לקבל קנס בגובה של 730 ₪. במידה והכלב נתפס משוטט ברחוב ללא בעליו ,הקנס עומד על תשלום של 320 ₪.

בתוך כך, השבוע אישרה מועצת העיר את הגדלת מספר הפקחים העירוניים ובתקופה הקרובה צפוי לצאת מכרז נוסף לגיוס עוד פקחים, וזאת במטרה לתגבר את מערך האכיפה העירוני בכל הקשור לשמירה על סדר והניקיון ברחבי העיר.

כמו כן, בקרוב עתיד לעלות קמפיין המעודד את תושבי העיר לחשיבה סביבתית ויתקיימו פעולות הסברה נוספות לטובת שיפור איכות החיים של תושבי בת – ים בכל הקשור לניקיון במרחב הציבורי.

צילום – דוברות.

 

טאצ' בול

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
פרחי יהלומי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פיצה בנדס
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים