לורה ביוטי- איפור מקצועי, מוצרי קוסמטיקה ומועדון נשים

אהבתם? שתפו...

בעולם המודרני והמתקדם בו אנו חיות, השפע הוא ברכה אבל לעיתים הוא גם בעוכרינו: חנויות הענק עם שפע המוצרים הגורמות לנו ללכת לאיבוד ולהתבלבל מהמגוון ומהצורך שעבורו הגענו לחנות. זוהי תחושה רווחת אצל הרבה נשים המגיעות לחנויות ענק ולרשתות הפארם הגדולות. כבר שכחנו את תחושת האינטימיות המוכרת והנעימה שבחוויית הרכישה בחנות בוטיק קטנה, כזו שמאפשרת לנו ליהנות משירות אישי, מותגים יוקרתיים וטיפול מקצועי.

את כל זה לורה אברמוביץ, בעלת "לורה ביוטי" ברחוב יוספטל 29, באה להזכיר לנו: שאנחנו, כלקוחות וכנשים, חשובות וכך כדאי שנרגיש כל יום.

החנות הקטנה והמקצועית של לורה מאפשרת רכישת מוצרי קוסמטיקה מקצועיים ואיכותיים של מותגים מוכרים ואהובים, כמו למשל: BOAZ, עדה לזורגן, מאלו וויז, אלונה שכטר ואפילו מוצרים לקוסמטיקה אינטימית.

החנות חמימה ועם אווירה מרגיעה ונוחה. בחנות ניתן לפגוש את לורה, בעלת הבית אשר נותנת לכל לקוחותיה הרגשה נהדרת ומיצוי מלא של הזמן שהוקדש להגעה ל- "לורה ביוטי".

מלבד מוצרי קוסמטיקה, תמצאו ב- "לורה ביוטי" סידורי סוקולנטים יפייפיים בכלים נאים בעבודת יד, על מנת שהיופי והרוגע השורים בחנות יוכלו לחזור איתכן הביתה או למשרד.

ראוי לציון מיוחד הוא מסאז' ה- הקובידו" המוצע ללקוחות 'לורה ביוטי"- זהו עיסוי פנים יפני שמתבצע עם שמנים לאנטי איג'ינג. העיסוי גורם לעור להמתח ולהראות צעיר ומטופח. המוטו של לורה הוא "העור מתוח ללא ניתוח" והיא מספרת כי את התוצאות מרגישים ורואים כבר לאחר טיפול אחד. לורה מדגישה כי הרצון שלה הוא לתת לכל אישה להרגיש שיצאה מהטיפול כמו בת מלוכה. הביקור בחנות וטיפול אצל לורה יגרום לכן לשכוח מתלאות היום, אפילו רק לשעה אחת, ותצאו עם הרגשה עילאית של טיפוח ואהבה עצמית.

בנוסף, ניתן להזמין ולקבל, בתיאום מראש, עיסויי גוף על ידי מטפל מקצועי. בין העיסויים: עיסוי שוודי, שיאצו, אבנים חמות, כוסות רוח ועוד.

לורה, בוגרת בית הספר לאיפור 'ירין שחף', אמנית איפור וקוסמטיקה, עבדה במשך שנים רבות ברשת פארם גדולה כיועצת יופי. השירותיות ניכרת בה והיא זכתה בפרסים על היותה שירותית.

עוד כדאי לדעת שחנות היופי של לורה משמשת כמועדון נשים בו ניתן להשתתף בהרצאות וסדנאות שונות, בתיאום מראש.

החנות פתוחה בכל יום בין השעות 10:00-19:00 וביום שישי בין השעות 09:00- 15:00.

בנוסף אני דואגת לכן להטבות משתנות אצל לורה, תשאלו אותה מה ההטבה החודשית.

 

בונו בורגר

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים