מבלים בקיץ? הפריטים שהם מאסט בתיק שלכם

אהבתם? שתפו...

כאמא אני יודעת כמה קשה זה להתארגן מראש ליציאה ולהכין את התיק עם הדברים לכל מקום. לכל מקום יש גם את הדברים הספציפיים אותם נצטרך כמו בגדי ים, מצופים, מגבות וכו לים או לבריכה ופריטים אחרים לג'ימבורי או לאטרקציות ללא מים.

אך יש פריטים מסוימים שהם מאסט וחייבים להכנס לתיק בקיץ בכל מצב- לא משנה לאן יוצאים.

ריכזנו עבורכם את רשימת הדברים שלא תרצו להיתקע בלעדיהם בבילוי בחופש הגדול בין אם זה בפארק עם הילדים, בבילוי יום ברחבי העיר בטיול באתרי הטבע. כמובן שהכל תלוי גם בגיל הילדים…

ראשית, חובה תמיד להסתובב בחוץ עם בקבוק מים. לרוב עלות המים במקומות בילוי סגורים היא יקרה מאד, וחבל. כמו כן, מאותה סיבה, מומלץ להביא אתכם משהו טעים שהילד אוהב, בין אם זה במבה או תפוח או ביסקוויט פתיבר (במיוחד אם אתם סובלים מאלרגיות ורגישויות למזון- תמיד תצטיידו במזון מהבית). אם אתם מסתובבים בחוץ עם פעוטות, אתם בטח מתורגלים עם הערכה החיונית, וכמובן אל תשכחו כובע לכם ולקטנים.

אז מה עוד?

ג'ל לחיטוי – ידוע כי ילדים אינם יודעים כיצד לשמוע על ההיגיינה; לאורך היום, הם משחקים ונוגעים במשטחי עתירי חיידקים כדוגמת משענות המושבים ברכבת, באוטובוס או על המטוס. אם יצאתם לבלות הם נחשפים למתקני הלונה פארק, ידיות עגלות הסופר, מתקני שעשועים ועוד ועוד. עד שתוכלו לשטוף להם את הידיים מכל מה שנגעו בו, תעשו לעצמכם טובה ושימו בתיק בקבוקון אלכו-ג'ל של ד"ר פישר לניקוי יעיל ומהיר וללא צורך בסבון ובמים. אלכוג'ל הינו תכשיר מבוסס נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול בריכוז גבוה (70%) הקוטל 99.99% מהחיידקים ובמקביל שומר על לחות הידיים.

הגנה זה שם המשחק – כולנו יודעים שהחשיפה לשמש היא מסוכנת. הקרינה ההרסנית מסוכנת לנו לא רק בחוף הים, אלא גם בפעולות היומיומיות תחת השמש – בדרך למסעדה לארוחת צהריים, בנסיעה לעבודה או בבילוי בפארק עם הילדים. אולטרסול ספקטרום היא הסדרה היחידה בישראל, שבנוסף להגנה מפני קרינת UVA&UVB, מסייעת בהגנה גם מפני קרינת IR ומפני קרינת HEV – קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה. זיכרו – בעת נסיעה, חלק מקרני השמש עוברות גם דרך שמשת הרכב ולכן יש להתגונן מפניהן.

ומה עם התינוק? גם בעגלה, חשוב לשמור על עורו העדין של התינוק מפני השמש עם מוצר המותאם לתינוקות ומסוגל להזין את עורם. קמיל בלו קרם פנים לעור יבש לתינוק הכולל הגנה גבוה מהשמש SPF30, ישמור על עור הפנים של התינוק שעשוי להיות יבש או מגורה במהלך הבילוי הארוך מחוץ לבית והכי חשוב תוכלו להיות שקטים שהתינוק שלכם מוגן מהשמש.

 

 

מגבונים לניקוי ידיים– ארוחת הצהריים מתקרבת ואין בנמצא מקום לרחוץ ידיים כראוי לאחר יום שלם בחוץ? הכי פשוט יהיה לשלוף את אלכו-ג'ל מגבונים של ד"ר פישר ללא אלכוהול לילדים לשמירה על הגיינת הידיים. הם מגיעים באריזות אישיות וזה מאוד קל לזרוק כמה מגבונים לתיק שיהיו שם ברגע הנכון.

 

 

מגבוני פנים – הארטיק לכלכך את הפנים? זה הזמן לשלוף את מגבוני פנים לתינוק מסדרת קמיל בלו סנסיטיב באריזת TO GO ולתקן את המצב, לפני שיחמיר… ובכלל, טיפ חשוב לחיים – מגבוני פנים הם אחד המוצרים שאתם רוצים שתמיד יהיה אתכם. הם עבים ורכים המיוחד, מועשרים בקמומיל להרגעת העור ובפרו ויטמין B5 להענקת לחות ומניעת יובש. הם מעולים לניקוי פנים ולהתרעננות, גם עבורכם ההורים. אל חשש! המגבונים נבדקו אופטלמולוגית ואינם צורבים בעיניים ואף עברו את מבחן הסנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור רגיש ועדין במיוחד.

 

 

חופש נעים ונקי מדאגות.

 

קריוטוש

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סנשיין - בית קפה
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים