מבצע איסוף וחלוקת מזון לקראת הפסח

אהבתם? שתפו...

בת ים נותנת מכל הלב:

לראשונה מבצע איסוף מזון עירוני ורחב היקף לקראת חג הפסח

גם ביום הבחירות ניתן יהיה לתרום מוצרי מזון סמוך לקלפיות

רגע לפני שעם ישראל מסב אל שולחן הסדר, שעמוס כל טוב בדגים, עופות ובשרים וערימות של סלטים, בואו נזכר בכל אותם אנשים שבעבורם ארוחה חמה היא מותרות, ונדאג שגם להם יהיה חג שמח ושבע. כמדי שנה בשנים האחרונות, מקיימת עיריית בת ים מבצע איסוף מזון שיחולק למשפחות ולתושבים נזקקים ומעוטי יכולת. אירוע השיא יתקיים ב-11.4 באיצטדיון בת ים עם מאות מתנדבים שיארזו ויחלקו את חבילות המזון ישירות אל אלו הזקוקים להם.

זו הפעם הראשונה בה מתקיים מבצע עירוני רחב שכזה, בו מתבצע שיתוף פעולה מלא עם המועצה הדתית, כלל ארגוני הצדקה בעיר וכן עם רשתות שיווק המזון בעיר.

המבצע מתקיים בין התאריכים 24.3-10.4 במסגרתו התושבים מוזמנים להגיע לעמדות איסוף המזון בכל בתי הספר בעיר ולתרום מוזרי מזון יבשים דוגמת: מצות, אורז, שמן, קטניות, שימורים, טחינה, דגנים ומזון לתינוקות. את המזון הזה עיריית בת ים בשיתוף תושבים מתנדבים יארזו ויחלקו לבתיהם של תושבים שזקוקים לכך.

כמו כן, ניתן יהיה לתרום ברשתות שיווק המזון אצל בני הנוער שיסתובבו במקום, בבניין העירייה, במרכזים הקהילתיים, במרכזי תנועות הנוער. לראשונה, ניתן יהיה לתרום מוצרי מזון גם בקלפיות ביום הבחירות לכנסת ישראל שיתקיים בתאריך 9.4.

בנוסף, במגוון רשתות המזון ברחבי העיר ניתן יהיה לתרום כסף בסיום הקנייה, על מנת לדאוג להשלמת מוצרים שיהיו חסרים עבור סל מזון מלא לחג.

בתאריך 11.4 יתקיים אירוע חגיגי בו יארזו ויחולקו כל מוצרי המזון שנאספו לכל מי שצריך. הדבר יבוצע על ידי מתנדבים וכן עובדי העירייה, אשר יגיעו ויפתחו את ליבם ויעזרו בדבר. להרשמה להתנדבות לאריזה וחלוקה לחצו כאן:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc4f7tPGs_YbzmIzsD6qwapMWA-NybSdknF3BLCrpbPqQQXkw/viewform  או בטלפון 03-5061838

אירוע איסוף המזון מתקיים פעמיים בשנה – לקראת ראש השנה ופסח, והוא פועל תחת המטרייה הרחבה של 'קהילה חזקה', שקיימת בעיר כבר 6 שנים. הפרויקט מציע מודל בו הקהילה מתגייסת למען משפחות נזקקות ופועלת יחדיו לצמצום הפערים ולמאבק בעוני. מודל זה נבנה מתוך תפיסה שהמלחמה בעוני אינה מסתכמת רק בחלוקת מוצרי מזון, ולפיכך הוא מציע ארגז כלים המשלב בתוכו מגוון פתרונות לסיוע. במסגרת הפרויקט, תושבים לומדים את השיעור החשוב ביותר – שיעור בערכים, נתינה ועזרה לזולם. אין עוד עיר בישראל שיש בה מבצע שכזה, עיר שבה כל מערכת החינוך נרתמת למען הנזקקים, שבה מטף ועד הקשיש לוחקים חלק בפרויקט שמלמדים אותנו שהקבלה הכי גדולה היא בעצם הנתינה.

אז פתחו את הארון, הוציאו ממנו כמה מוצרים שיש לכם בשפע ובואו לעשות חג שמח לתושבים נזקקים.

צילומי איסוף מזון מהשנה שעברה. קרדיט: דוברות

ליאת בכר - צילום

פרסומת

בונו בורגר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
ממלכת הילדים של טלי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מכבי שירותי בריאות
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים