מבצע נרחב לניקיון ושיפור פני העיר לקראת חגי תשרי

אהבתם? שתפו...

פותחים את השנה נקייה ומטופחת

עיריית בת ים עורכת מבצע נרחב לניקיון ושיפור פני העיר לקראת חגי תשרי

 כחלק מהיערכות העירייה תיאסר הוצאת גזם וגרוטאות בזמן חגי תשרי החל מ-25 לספטמבר ועד ה-22 לאוקטובר.

לקראת חגי תשרי, נערכת עיריית בת ים למבצע רחב היקף של ניקיון ושיפור חזות העיר, על מנת שתושבי העיר ומבקריה, יקבלו את פני השנה החדשה בעיר נקייה, מטופחת ומתוחזקת, תוך קבלת המענים המיוחדים לחג. את המבצע מוביל סגן ראש העיר, יהודה הרוש, מחזיק תיק שפ"ע, אשר הנחה את אגפי שפ"ע ותברואה לעבור לעבודה בצורה מתוגברת, להרחיב משמעותית שעות הפעילות וכמות המנופים הפועלים בעיר על מנת שהמרחב הציבורי יהיה נקי לפני החג.

במסגרת ההיערכות המיוחדת שמובילים האגף לשיפור פני העיר ואגף התברואה, מתבצע ניקוי מגרשים וחורשות, ניקיון הגינות הציבוריות, מבצע חרמשים בכלל העיר למשך שבועיים לפחות, פינוי גזם וגרוטאות וניקוי מדרכות וכבישים בצוותים מתוגברים של האגף לשיפור פני העיר, אגף התברואה  והחברות הקבלניות.  כמו כן, הוקם צוות משימות מיוחד עבור הכנות מיוחדות בבתי הכנסת, מוסדות ציבור ושכונת עמידר בהתאם לתוכנית עבודה שהוכנה מראש.

צוותי מחלקת התברואה תוגברו לצורך מבצע הניקיון  על ידי מחלקת המשק בציוד מכני הנדסי כבד. כן תבוצענה פעולות הדברה וריסוס של מכרסמים  וזוחלים בכל רחבי העיר.

התושבים מתבקשים להקפיד על ניקיון העיר ולפנות את האשפה לפחי אשפה בלבד.

כל האשפתונים בעיר ירוקנו לקראת החגים, המעברים והשבילים ינוקו. קבלני המיחזור הפועלים בעיר ידאגו עד ערב החג לרוקן את מיכלי הבקבוקים, הנייר והקרטון.

הפיקוח העירוני מגביר את האכיפה לקראת החג תוך שימת דגש על לכלוך ברשות הרבים, הוצאת גזם וגרוטאות שלא בימי הפינוי, וכן אכיפה כנגד בעלי כלבים המלכלכים ברשות הרבים. כל החברות הפועלות בעיר בנושאי בנייה ופיתוח, נתבקשו שלא להשאיר ציוד כבד בצידי הדרכים.

המוקד העירוני, משו"ב 107, יפעל גם בימי החג 24 שעות ביממה.

לתשומת לב, בין התאריכים 25.9.19-22.10.19 חל איסור על השלכת פסולת במרחב הציבורי מכל סוג: לרבות גזם, גרוטאות, ריהוט ישן מכשירי חשמל וכדומה.

חיים אסא -באנר

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר שוק
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים