מבצע "צמה של עוצמה"

אהבתם? שתפו...

אחת ל 3-4 שנים אני מגיעה למספרה, קולעת צמה ארוכה, גוזרת, שמה במעטפה ושולחת לעמותת זכרון מנחם. לאחר חודש בערך אני מקבלת הביתה תעודת הוקרה מרגשת, כזו שעושה לי צמרמורת וחשק לתרום שוב ושוב. יש לי כבר 4 תעודות כאלו שאני אוספת והתכנון הוא שבקיץ הקרוב גם תגיע התעודה החמישית.

עבורי זה רק שיער שגדל ויגדל, עבורן זה הבדל גדול במהלך היומיום, זה ביטחון, זו עוצמה. ואם אני יכולה לעזור עם זה אני עוזרת ותורמת ועל הדרך עושה גם לעצמי טוב על הלב.

כעת מתחיל קמפיין חדש של עמותת זכרון מנחם יחד עם המותג פנטן שקורא לכל מי שיכולה לתרום לעשות זאת. הדרך- קבוצת ווצאפ יחד עם סמדר הנציגה מפנטן ישראל אשר תעזור ותדריך.

מבצע "צמה של עוצמה" יוצא לדרך

עמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער PANTENE ממשיכים זו השנה השישית עם הקמפיין המשותף לאיסוף תרומות שיער במטרה לאפשר לכל אישה, צעירה וילדה המתמודדת מול מחלת הסרטן לקבל פאה איכותית חדשה משיער טבעי – ובחינם

חדש השנה: PANTENE מלווה אתכן באופן אישי בדרך לתרומה באמצעות פעילות ייעודית בוואטסאפ.

הידעת? פאה מורכבת מכשבע תרומות והשנה עמותת זכרון מנחם ו-PANTENE מעודדים אתכן לגייס שש חברות נוספות ולתרום יחד, כקבוצה, פאה מושלמת: פתחו קבוצת וואטסאפ והזמינו את PANTENE וקבלו הטבות, מבצעים וטיפים מיוחדים

"הפאה מעניקה עוצמה. זו לא סיסמה, זה אמתי. היא נותנת לחולה את האומץ לצאת מהבית, לנשום את החיים ולהילחם עבורם. הצמה שלך היא העוצמה שלה" – מנכ"ל זכרון מנחם

צמה של עוצמה, הנו שם מבצע ההתרמה השנתי השישי שייערך בישראל על ידי מותג טיפוח השיער PANTENE ובשיתוף עם עמותת זכרון מנחם הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

גם השנה פועלות השותפות להעלאת המודעות לחשיבות תרומות השיער באורך 30 ס"מ לפחות וקוראות לבנות ובני ישראל, בני כל הגילאים, לתרום משיער ראשם למען פאות הניתנות חינם לחולות סרטן.

חדש! יוצרות פאה יחד: תרומת צמה היא מעשה מבורך, חשוב ומציל חיים, כאשר כל כשבע צמות מייצרות פאת שיער טבעית אשר מעניקה לנתרמת כוחות, ביטחון עצמי ועוצמה להמשך המאבק במחלה. השנה אנחנו רוצים לעזור לכם לתרום פאה שלמה!

השנה PANTENE מלווה אתכן באופן אישי בדרך לתרומה באמצעות פעילות ייעודית בקבוצות וואטאספ: החלטת לתרום? כל הכבוד ויישר כח! כעת פתחי קבוצת וואטסאפ וגייסי חברות נוספות המעוניינות לתרום למטרה החשובה. צרפי לקבוצה גם את סמדר מ-PANTENE ישראל, והיא תלווה אתכן לאורך כל תהליך התרומה, תענה על כל שאלה ואף תשתף אתכן בהטבות ובהפתעות הבלעדיות לחברות הקבוצות.

**ההודעה כתובה בלשון נקבה אך פונה לשני המינים**

כך נגדיל את מספר התרומות, כך נגדיל את תחושת הסיפוק.

לצירוף סמדר לקבוצת הוואטסאפ: 054-5661166.

בנוסף יתקיים אירוע ההתרמה – צמה של עוצמה: אירוע ההתרמה המרכזי ייערך ביום ראשון, ה-23 לדצמבר, בקניון איילון, רמת גן. שישה ספרים יפתחו עמדות ויספרו בחינם כל תורם ותורמת.

המבצע יתקיים בכל חלקי הארץ בתאריכים 24-26, כאשר כ-433 ספרים יעבדו לאורך כל שעות היום וייספרו את התורמים ללא עלות וישלחו את התרומות אל העמותה.

 

 

טאצ' בול

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים