מועצת הנוער החדשה יצאה לדרך

אהבתם? שתפו...

מועצת הנוער החדשה יצאה לדרך

צביקה ברוט, ראש העיר: "בכוונתי להמשיך לקדם יחד עם חברי להנהלת העיר את פעולות מועצת נוער כדי להמשיך לטפח מנהיגים עתידיים שיצמחו מתוך מערכת החינוך שלנו"

הנוער לשלטון: ב 14.01.2019, התכנסו חברי מועצת הנוער העירונית בחדר הישיבות בעיריית בת-ים לישיבת פתיחה חגיגית במעמד ראש העיר.

שנת הפעילות של מועצת הנוער החדשה לשנת 2020, יצאה לדרך בישיבת מליאה חגיגית בהשתתפות כ-30 בני נוער, תלמידים ונציגי תנועות הנוער, שנבחרו ע"י המועצות הבית ספריות והתנועות לייצג את בני הנוער בעיר.

במרכז המפגש אותו הוביל יו"ר מועצת הנוער, מרקוס מורלי, הוצגה עשיית המועצה ובעלי התפקידים השונים, ותוכניות להמשך השנה. מטרת העל השנתית הינה יצירת מועצה איכותית אשר תפעל לשמירת זכויות בני הנוער בעיר, ותקדם יזמות לעידוד פעילות התנדבותית – קהילתית, פנאי ותרבות.

המועצה פועלת במספר תחומים בעיר ובשיתוף פעולה רציף עם גורמים עירוניים על מנת לקדם את ענייני הנוער בפני מקבלי ההחלטות, וכן אחראית לייצגם בפורומים השונים בעירייה. המועצה מורכבת מכל נבחרי הנוער בעיר המגיעים מגופים שונים: ביה"ס, תנועות וארגוני נוער ומרכזי הנוער ובראשה עומד היו"ר מרקוס מורלי.

במהלך הישיבה העלו בני הנוער נושאים שהמועצה רוצה לקדם בעיר ובהם, גידול בהשתתפות מספר החניכים בתנועות הנוער, ניקיון העיר והחופים, הגברת המודעות לחינוך המיוחד ושילובו בחברה ונושא הגיל השלישי, הענקת סיוע וייזום התנדבות. בישיבה השתתפו המשנה לראש העיר, ירון לוי מחזיק תיק החופים ויו"ר מועצת העיר, קטי פיאסצקי מחזיקת תיק הצעירים, איכות הסביבה ובע"ח.

ראש העיר ,צביקה ברוט שהשתתף במפגש ברך את חברי מועצת הנוער: "אין ספק שבני הנוער של היום משפיעים יותר מבעבר, ובעלי מודעות גדולה יותר לסוגיות בעלות השפעה רחבה על החיים של כולנו כחברה, ולא רק על חייהם. בני הנוער הציגו תכלית שכולה שילוב של חינוך וערכים והציבו מטרות בעלות משמעות בהם: שמירה על הסביבה, איכות הלמידה בבתי הספר, וחינוך לערכים.

בכוונתי להמשיך לקדם יחד עם חברי להנהלת העיר את פעולות מועצת נוער כדי להמשיך לטפח מנהיגים עתידיים שיצמחו מתוך מערכת החינוך שלנו."

יו"ר מועצת הנוער, מרקוס מורלי, אמר במהלך הישיבה: "נוער יקר, נציגי כל תנועות הנוער ובתי הספר בעיר, אני גאה בכם על כך שאתם כאן, אתם בחרתם להקדיש את זמנכם ולהגיע למליאת מועצת הנוער.

הגעתם למקום הנכון, המקום בו אתם יכולים להשפיע, המקום בו אתם יכולים לעלות מסרים, המקום בו נכון לעבוד. כבר מהישיבה הקרובה אנו כמייצגי הנוער בעיר יותר נתחיל לפעול לעתיד חדש של חברה מכבדת יותר, מתוקנת יותר, עתיד שכיף לנוער לחיות בו. כמו כן, אני מעוניין לברך ולשבח את כל האורחים שנכחו בישיבה. אני בטוח שנזכה לשיתופי פעולה רבים בהמשך השנה".

מועצת הנוער פועלת במסגרת תחום תנועות וארגוני נוער בחברה לתרבות, פנאי וספורט בת ים, בניהול יניב ויסמונסקי.

תמונות: מחלקת נוער.

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
הפי-לי חד פעמי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טיק טק סטוק
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים