מועצת העיר ה-19 יצאה לדרך!

אהבתם? שתפו...

מועצת העיר ה-19 יצאה לדרך!
אתמול בערב התקיימה ישיבת מועצה חגיגית בראשות ראש העיר, צביקה ברוט, חברי המועצה הצהירו אמונים.

נפרדים בתודה והוקרה מחברי המועצה היוצאים ומאחלים הצלחה לחברי המועצה החדשים והוותיקים.

יוצאים לדרך חדשה –

בישיבת מועצה חגיגית הושבעו 25 חברי המועצה ה-19 של בת-ים

צביקה ברוט, ראש עיריית בת-ים: "אנו מפשילים שרוולים ונערכים לעבוד קשה כדי להעביר את העיר לצמיחה, אנו נוביל את הספינה לחוף מבטחים"

"היעדים לשנה הקרובה: עמידה ביעד הגירעון, טיפול בניקיון, ושיפור השירות"

כמיטב המסורת עלו חברי המועצה הנכנסים, 10 מתוכם חדשים, והפכו לחברים מן המניין במועצת העיר. במועצה ה-19, ישנן עשר נשים המכהנות כחברות מועצה, פי 2 מהמועצה הקודמת. באירוע גם נפרדה בת-ים מחברי המועצה היוצאים.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת-ים, נשא דברי פתיחה ואמר: הנתונים הקשים לא מרתיעים אותנו, אני וחברי המצוינים בקואליציה, שתיתכן ואף, תתרחב בהמשך, מפשילים שרוולים ונערכים לעבוד קשה כדי להעביר את העיר ממשבר לצמיחה.

עוד הוסיף, "השנה הקרובה תהיה שנה לא פשוטה, אתגרית, אך אני לוקח אחריות מלאה ומתגייס למשימה הזו מתוך אהבה גדולה לעיר שלנו ומוך אמונה שהפתרון אפשרי, אם נהיה מאוחדים, נגייס את הממשלה, נפעל בשקיפות למען האינטרס הציבורי ולא עבור בעלי האינטרסים. אנו נפעל בנחישות כדי להוציא את העיר שלנו לדרך חדשה.

במהלך דבריו הציב ראש העיר את היעדים לשנה הקרובה: עמידה ביעד הגירעון טיפול בניקיון, ושיפור השירות. התושבים לא יהיו רק תושבים, אלה לקוחות שיזכו  לתמורה מלאה למיסים שהם משלמים, העיר תהיה מאוד נקייה וכן יהיה חוג חינוך חינם לכל ילד.

לאחר ההשבעה התפנו חברי המועצה ה-19 לדון על האיחוד עם תל אביב כאשר כל חברי המועצה הצביעו בעד ביטולו מלבד חברת המועצה קטי פיאסצקי-מורג שנמנעה מלהצביע.

חיים אסא -באנר

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

תיווך - נאוה
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים