מיזם להעלאת המודעות להשלכת בדלי סיגריות בחוף

אהבתם? שתפו...

רוצים לשתות ברד בחינם? בואו לקחת חלק בשמירה על חופי הים של בת-ים

עיריית בת ים בשיתוף בעלי העסקים בחוף יצאו במיזם להעלאת המודעות להשלכת בדלי סיגריות בחוף

הרעיון: להפיץ את הרעיון האקולוגי בקרב משתמשי החוף

האומנם עונת הרחצה תגיע חודש הבא לסיומה, אך עד סיומה עיריית בת-ים בשיתוף מספר בתי עסק בחוף יוצאת במבצע לכל מי שמגיע לחופי הים בעיר. במסגרת המבצע אוספים כוס מלאה בבדלי סיגריות, ומקבלים כוס מלאה בברד או אייס מתנה. המיזם יחל מסוף השבוע הקרוב ועד סיום עונת הרחצה  ב-28/10, וייקחו בו חלק כפיילוט 4 בעלי עסק על חוף הים: חוף סטלה ביץ׳, חוף תאיו, חוף הדקלים וחוף פטרה. המיזם הוא מהלך נוסף של העירייה במסגרת מאמצי העירייה להגברת ניקיון החופים ושמירה על סביבה חופית וימית ללא פסולת בשיתוף פעולה של אגף החופים ויחידה לאיכות הסביבה בעירייה.

בין מטרות המיזם: לעורר שיח אודות השלכות בדלי סיגריות והזיהום – אל החופים עצמם; הצגת פעולת איסוף הזבל כמעשה פשוט בעל השפעה רבה – הסברת התועלת באיסוף הזבל וההשפעות החיוביות והמיידיות על הסביבה; איסוף כמויות בדלי סיגריות הגדולות המצויות בחוף וניקיונו.

לבת ים רצועת חוף של כ- 2.4 ק"מ אשר זוכה לשבחים ולפרסים. אגף החופים של העירייה מבצע מבצעי ניקיון יזומים במהלך כל השנה ובעיקר לקראת פתיחת עונה הרחצה הרשמית. השנה לראשונה צוין בעיר "יום האוקיאנוסים" במסגרתו תושבים רבים הגיעו אל חופי הים לציין את יום האוקיינוסים העולמי, והשתתפו במגוון פעולות הסברה וניקיון – כי בת ימי אמיתי שומר על ים נקי.

ירון לוי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החופים  אשר יזם את החיבור עם בעלי העסקים ממסר: "אני מברך את בעלי העסקים שבחרו לקחת חלק מיוזמתם. בימים אלו אנו עובדים על תכנית שנתית לשיקום ותחזוקת חוף הים לקראת העונה הבאה. בניגוד לשנים קודמות אני בחרתי לשלב את הציבור באופן אקטיבי בשמירה ובניקיון על החוף שלנו ובקרוב אנו נפרסם את התכנית לציבור הרחב."

טיק טק סטוק

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
עידן 2000

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מספרה - ויקו חן
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים