מכרז מסגרת לביצוע עבודות תשתית

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים פרסמה מכרז מסגרת לביצוע עבודות תשתית, סלילה ופיתוח תשתיות ופיתוח עירוני בהיקף של עד 5 מליון ₪, לכל עבודה.

ראש העיר, צביקה ברוט: " ריענון מאגר הקבלנים, המבצעים עבודות עבור העירייה, הוא צעד נוסף ליישומה של המדיניות שהתוויתי, לשיפור הטיפול במרחב הציבורי ולעידוד מצוינות בביצוע ועמידה בלוחות זמנים".

במכרז מסגרת מס' 18/19 שפורסם ביום ה' האחרון, 5.12.2019, עיריית בת ים הזמינה הצעות מחיר לביצוע עבודות תשתית, סלילה ופיתוח תשתיות ופיתוח עירוני בהיקף של עד סכום של עד 5 מליון ₪+ מע"מ, לכל עבודה. העירייה תערוך כנס מציעים ביום ה' הקרוב, 12.12.19, והמועד האחרון להגשת הצעות במכרז הינו 5.1.2020.
מהותו של המכרז הינה לבחור קבלנים אשר עימם ייחתם חוזה מסגרת בשלב ראשון למשך שנה במספר עבודות בהיקפים שונים, בהתאם להזמנות עבודה ספציפיות אשר העירייה תהיה זכאית להוציא מפעם לפעם. חוזה המסגרת אשר ייחתם בין העירייה ובין המציעים הזוכים, אינו מאפיין סוג או עבודה ייחודית, או היקף עבודה, כי אם מגוון של עבודות אפשריות אשר מהוות הרכבים שונים של אותו מכרז.
בכוונת העירייה לבחור במכרז זה עד 4 (ארבעה) זוכים. הזוכים יהוו את "מאגר הקבלנים" של המזמינה /או חברות עירוניות כגון החברה הכלכלית בת- ים ו/ או החברה לתרבות פנאי וספורט בת – ים או כל גוף אחר אשר משמש כזרוע ביצוע עבודות מטעם העירייה.

פרסומת

טאצ' בול

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים