מכת החולדות בבת ים

אהבתם? שתפו...

מכת חולדות בעיר בת ים
לאחרונה מגיעות תלונות רבות על חולדות ועכברים בכל רחבי העיר בת ים.
בעיית המכרסמים בעיר נובעת בעקבות פרויקט הרכבת הקלה שהביא אתו חפירות רבות. חפירות הרכבת הקלה פוגעות במחילות ובטריטוריה הטבעית של החולדות וכתוצאה מכך אנו נתקלים בחולדות יותר ויותר ברחובות. ברגע שהמחילות נפגעות, החולדות מחפשות מקום מסתור חדש עם נגישות גבוהה למזון. חדרי האשפה בבניינים יהוו עבור החולדות מקור מזון זמין ונוח ולכן רוב הסיכויים שהפריטים ימקמו את המחילה ומקום המסתור החדש שלהם בקרב חדר האשפה של בניינכם.
בתקופה האחרונה הרשת החברתית מלאה בתמונות וסרטונים  מטרידים המחדדים את גודל הבעיה בבת ים ועכשיו נשאלת השאלה באחריות מי הטיפול בבעיה?
אז נכון שכל מי שמתלונן ברשת החברתית בגין התופעה המזעזעת הזו, מתייג את עיריית בת ים ומפנה אצבע מאשימה לעברה אך האם זה עוזר? יש לכם פחות חולדות ברחוב או בבניין? קיבלתם פתרון או מענה לבעיה?
הרי התשובות לשאלות הנ"ל ידועות מראש, ועכשיו איך מתקדמים?
הדברת חולדות בבת ים
במסגרת אחריות העירייה ובהתאם לחוק ולדרישות של המשרד להגנת הסביבה, הדברת חולדות בבת ים מתבצעת באמצעות פיזור רעלים בבורות ביוב ציבוריים בלבד. על מנת לקבל תוצאות מפיזור רעלים בבורות הביוב הציבוריים, חייבים לעשות פיזור אינטנסיבי וממושך עם כמות גדולה מאוד של רעלים (כל יומיים לפחות).

העיריות, ולא רק עיריית בת ים, מתחזקות את בורות הביוב בדרך כלל אחת לשנה ומשם בהתאם לקריאות ופניות של הציבור. אופן טיפול כזה לא יכול לספק תוצאות לכל העיר, במיוחד בתקופה של חפירות הרכבת הקלה ופרויקטים של תמ"א ולכן הטיפול לא יעיל ואנחנו מרגישים ורואים את החולדות בכל מקום.

כמו כן, העירייה אחראית לפינוי פגרים של מכרסמים, חתולים וכו'. כל שטח שהוא במסגרת בניין מגורים משותף באחריות הבניין. בדיוק כמו שבבניין הוועד אחראי לתחזוקת ניקיון, גיזום והדברה שנתית.

טיפול אינטנסיבי נגד מכרסמים לבניין יביא שקט ממכרסמים לתקופה ממושכת. שמירה על שטח הבניין נקי ממכרסמים ימנע התרבות שלהם ובכך התוצאה תשמר לאורך זמן. תחזוקה אחת לשנה יכולה לעשות פלאים ולהביא סוף לחולדות ועכברים בבניינכם.

סכנות ומחלות בעקבות חולדות ועכברים בבת ים:
תלונות רבות מגיעות על גינות ציבוריות וגני ילדים שסובלים מחולדות ועכברים בבת ים. הדברת החולדות במקומות עם ילדים חושפת אותם לסכנות ומחלות רבות . החולדות מסוכנות ועלולות לתקוף באמצעות נשיכה ושריטות. כמו כן, הן מעבירות מחלות רבות שעלולות להוות סכנת חיים. שתן וגללים של חולדה מהווים סכנה יותר מנשיכה של חולדה!
לחולדות יכולת טיפוס וכרסום מצוינות. סגירה ואיטום חורים יכול לעזור אך לא ימנע מהן לחדור לבית שלך. החולדה יכולה להיכנס מחלון שנשאר פתוח (לא משנה באיזו קומה אתם גרים), עצים שנמצאים בקרב הבניין, מתוך הניאגרה בשירותים, צנרת של המטבח או חדר הרחצה. מכשולים שיש לה בדרך, היא תכרסם ותמשיך בדרכה.

דרך להבין את רמת הנגיעות באזור המגורים שלכם-
המכרסמים חיים בעיקר בלילה, כששקט ואין יותר מידי תנועה בחוץ. היציאה שלהם מאזור המסתור בדרך כלל תהיה בשביל למצוא מזון ולאחר מכן הן חוזרות למסתור.
אם אתם רואים חולדות מסתובבת במהלך שעות היום, מדובר כנראה במצב של ריבוי חולדות בסביבה. אין להם מספיק אוכל ומקום במחילות ולכן הן ממשיכות בשיטוט שלהן גם במהלך היום.

נמאס לכם מהמצב?
יש פתרון והכל תלוי בוועד הבניין שלכם. אם הבניין שלכם נגוע וסובל מחולדות תפנו מידית לוועד בדרישה לטיפול נגד מכרסמים ותמנעו מעצמכם סכנות מיותרות.

 

זיסמן הדברות , בניהולו של ארז זיסמן מדביר מוסמך למבנים ושטח פתוח , רישיון מס' 2696.

אנו מתמחים בהדברת מכרסמים ובעלי ידע וניסיון רב בתחום. אנו מעניקים שירות וליווי לכל לקוחותינו עד לשקט ממכרסמים בסביבת מגוריהם. הניסיון והידע הרב שלנו בתחום המכרסמים מאפשרים לנו לתת לכם באמת תוצאות וסוף לחולדות ועכברים. בזיסמן הדברות עובדים עם חומרי הדברה בטוחים ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. כל חומרי ההדברה ואמצעי ההדברה איתם אנו עובדים בטוחים וידידותיים לסביבה.
אופן הטיפול שלנו נגד חולדות ועכברים בבניין נמשך כחודש ימיים וכולל 3-4 ביקורים של מדביר. הטיפול יכלול ניטור בכל שטח הבניין למחילות ופתחים אפשריים, פיזור רעלים בבורות הביוב, פיזור תיבות האכלה במעטפת הבניין.
תיבות האכלה – עשויות מחומר קשיח ולא ניתן לפתוח אותן (רק באמצעות מפתח שנמצא אצל המדביר) ומכילות בתוכן פיתיונות רעילים. תפקידן של תיבות האכלה לשמש כתחנת האכלה עבור המכרסמים. הם נכנסים מצד אחד, אוכלים ויוצאים מהצד השני. התמותה של המכרסמים, לאחר שהם אוכלים מהפיתיון הרעיל היא לאחר כחמישה ימיים. במהלך החודש המדביר שלנו יבקר אצלכם ויפתח את תיבות האכלה על מנת לבדוק מה מצבן. אם הרעל נאכל, נוסיף עוד עד שיפסיקו לאכול ממנו. אם לא אוכלים, משנים פיתיונות ורעלים. המטרה שלנו היא שכמה שיותר חולדות יוכלו מהרעל במהלך חודש של טיפול אינטנסיבי. המכרסמים אוכלים במחזורים, כלומר, קודם כל אוכלים השולטים, לאחר מכן הנשלטים ובסוף הגורים. על מנת לקטול את כל המכרסמים בבניין חשוב לחדש רעלים אחת לשבוע בערך וזאת במטרה שכולם יבואו במגע של הפיתיון הרעיל.
לאחר כחודש ימיים אנו מתחייבים לדילול אוכלוסיית המכרסמים בבניינכם.

לפרטים נוספים וייעוץ בחינם צרו קשר: 054-332-34-24
זיסמן הדברות – השקט שלך מחולדות ועכברים בבת ים!
רוצים לדעת עוד? בקרו באתר הבית שלנו –

וכעת- קופון של 25% הנחה למי שיאמר שהגיע דרך אמהות מבת ים.

*בתוקף עד 18.12.19.

*התכנים באדיבות זיסמן הדברות.

 

https://www.zisman-hadbarot.co.il/

רוצים לדעת מה לקוחות חושבים עלינו? בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו –

 

/https://www.facebook.com/zismna.hadbarot/

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
סופר דוש
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים