מלגות עירוניות בהיקף של 3 מיליון שקלים יחולקו לסטודנטים בבת-ים

אהבתם? שתפו...

סטודנטים? סטודנטיות? תושבי בת ים?

מלגות עירוניות בהיקף של 3 מיליון שקלים יחולקו לסטודנטים בבת-ים

השבוע פרסמה עיריית בת-ים 'קול קורא', בשיתוף מפעל הפיס המזמין את ציבור הסטודנטיות והסטודנטים בעיר להגיש בקשה לוועדת המלגות העירונית, במטרה לזכות במלגה עבור שנת הלימודים האקדמית.

ראש העיר, צביקה ברוט, החליט השנה להגדיל את מספר המלגות ב-50% מ- 200 מלגות עירוניות ל- 300

שנת הלימודים האקדמית תש"פ תיפתח בסוף חודש אוקטובר, ומאות אלפי סטודנטים יחלו או ימשיכו את לימודי התואר. במהלך השנה, לא מעט סטודנטים מוצאים עצמם משלבים בין לימודים לעבודה כדי לממן את התואר, ועל מנת להקל על העומס, מציעה עיריית בת ים מלגות לסטודנטים תושבי בת ים ע"ס 10,000 ש"ח.

המלגות העירוניות מאפשרות לסטודנטים להיות מעורבים ולהשפיע על הקהילה. כל מגיש בקשה למלגה ייערך ריאיון אישי ובו תיבדק התאמתו לפעילות ההתנדבותית. הוועדה תהיה רשאית לדון בבקשות חריגות שאינן עונות על אחד או יותר מהקריטריונים, וזאת בהתאם לשיקול דעתה.הענקת המלגות כפופה לסטודנטים/יות הלומדים במוסד להשכלה גבוהה לקראת תואר אקדמי מוכר או ללימודי תעודה; מיון וראיון אישי; התחייבות להתנדבות בעבודה בתחום החינוך והקהילה.

בנוסף למלגות העירוניות מרכז הצעירים מציע עזרה וייעוץ אישי במציאת מגוון רחב של מלגות עבור צעירי העיר. בין מלגות ניתן למנות: קרן רוטשילד, מנהל הסטודנטים, פר"ח, אייסף, כל ישראל חברים, המקום ועוד ועוד.

לפרטים נוספים והרשמה, ניתן לפנות למרכז הצעירים במספר: 03-5061838 או בוואטסאפ: 054-6689627

 

בונו בורגר

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר שוק
סופר דוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
הפי-לי חד פעמי
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים