ממלכת הילדים של טלי – ממלכה חמה ומחבקת

אהבתם? שתפו...

כהורים שרוצים את הטוב ביותר עבור ילדינו אנחנו משקיעים המון מחשבה והתלבטות עם כל מוצר,צעצוע או בגד שאנחנו רוכשים עבורם אז וודאי שבבחירת גן או כל מסגרת חינוכית אותה נבחר עבור ילדינו נשקיע המון מחשבה ובדיקות מקדימות. אנחנו עושים חיפוש, לפעמים באיזורים קרובים לבית ולפעמים גם רחוק יותר, מחפשים המלצות, עוברים מגן אל גן, בודקים את הדברים החשובים לנו ושואלים את השאלות הנכונות.

הרי בחירת מסגרת יומית לילדים שלנו היא לא עניין של מה בכך אלא בחירה  חשובה כי זה המקום בו אנחנו מפקידים את האוצרות שלנו למשך חלק נכבד מהיום ומצפים שישמרו על בריאותם, יאכילו, יטפלו, ילמדו ויחבקו. אכן הבחירה קשה.

בשבוע שעבר ביקרתי בגן- ממלכת הילדים של טלי בקרן היסוד 6. על הגן הזה שמעתי המון ביקורות טובות ויצאתי לראות בעצמי שהרי אין טוב ממראה עיניים.

הגן נמצא במרכז המסחרי בקרן היסוד, מרכזי ונוח להגעה יחד עם חניה צמודה ונוחה. כבר בכניסה נהניתי מהשלווה והרוגע במקום, טלי מנהלת הגן פגשה אותי ועשתה לי סיבוב הסברים על המקום. היא סיפרה לי שחשוב לה שכשהורים מגיעים להתרשם מהגן הם יגיעו בשעות שהילדים נמצאים וערים על מנות לחזות בהתנהלות ובהתנהגות ב"שידור חי".

עשינו סיבוב בכיתות, הוסבר לי על חלוקת הגילאים, התכנים, הפעילויות, נשות הצוות ומהלך היום הסדיר.

הכיתות מרווחות ויפות, מאובזרות בצעצועים מאתגרים ומעשירים. במרכז הגן שולחן ובו עושים יצירות לפי תור ולפי זמנים כך שכל הילדים מספיקים, נהנים ומקבלים את מלוא תשומת הלב.

התינוקייה גדולה ומרווחת, בהתרשמות שלי נשות הצוות שם מאוהבות בילדים כאילו היו שלהם, מחבקות ודואגות.  באופן כללי ראיתי אחווה ונועם בין המטפלות לבין עצמן ובינן לבין הילדים, התרשמתי מאוד מהעובדה כי בכל הזמן שנכחתי במקום לא שמעתי טונים גבוהים- לא של הצוותים אך גם לא של הילדים, הכל היה כל כך רגוע וזורם, בלי בכי ובלי צעקות. פשוט נהנתי.

בגן יש גם חצר שאליה יוצאים לפי התור, לפי הכיתה, מתקנים למשחק והכל על דשא סינטטי.

בקומה התחתונה ראיתי את המטבח והמבשלת אשר דואגת לארוחות חמות, טריות וטעימות בכל יום.

בגן יש מצלמות אונליין, כאלו שתוכלו להכנס ולראות את ילדיכם בכל רגע נתון, לטעמי זה מאוד חשוב.

טלי שתיוי– מנהלת הגן פתחה את הגן אחרי שנים שעבדה בתחום והחליטה שהיא רוצה לתת את כל כולה מתוך אהבה גדולה לילדים ורצון לעשות דברים אחרת, בצורה טובה יותר מכל מקום אחר.

ההתרשמות שלי מהגן, מהמטפלות, הפעילויות והילדים חיובית מאוד, ממש נהניתי לבקר במקום.

אז אם הגעתם לגיל שאפשר להתחיל ואתם בשלב בו אתם מחפשים מסגרת חמה ואוהבת לילדים שלכם אני ממליצה בחום להגיע ולהתרשם מממלכת הילדים של טלי בעצמכם, לראות, לחוות, לשמוע ולהחליט- כי אינטואיציה ומראה עיניים זה הכי חשוב.

ממלכת הילדים של טלי– קרן היסוד 6, טלפון ליצירת קשר: 052-6499996.

ושימו לב, ישנה- הטבה מיוחדת ואטרקטיבית לקוראי המגזין וחברות הקבוצה, ההטבה משתנה כדאי מאוד לבדוק מהי ההטבה הנוכחית.

 

לכל הטבות וקופוני המגזין לחצו כאן.

 

פיצה בנדס

*תוכן שיווקי

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים