ממשיכים לפעול למען חתולי העיר וכנגד המכרסמים

אהבתם? שתפו...

ממשיכים לפעול למען חתולי העיר וכנגד המכרסמים:

עיריית בת-ים תקיים לראשונה כנס מאכילי חתולים בקהילה

29.5.19| 16:30-18:00| מרכז גמלאים "אילת" ברח' הגבעות 16| בהרשמה מראש

השירות הוטרינרי של עיריית בת-ים בשיתוף עמותת נח (ארגון הגג של העמותות לרווחת בע"ח בישראל) יוזם כנס למען מאכילי חתולים בקהילה, ב- 29/5 במרכז הגימלאים "אילת" בעיר. הכנס  נועד  להעניק מידע בנושא, והעלאת המודעות בנושא זכויות וחובות מאכילי חתולי קהילה בעיר בת-ים.

כנס מאכילי חתולים בקהילה הראשון יהיה פתוח לקהל הרחב (בהרשמה מראש), ויופיעו בו מרצים מטעם העמותה ומרצים מטעם השירות הווטרינרי, במטרה להציף ולהעלות סוגיות הניתנות לפתרון והצעות לשיפור רווחת חייהם של חתולי הקהילה.

ד"ר משה ננקין, מנהל המחלקה הווטרינרית בעיריית בת-ים, מסר: "האכלת חתולי הרחוב הינה מעשה הומני, שנעשה מכוונות טובות ועונה על הצורך הקיומי של חתולי הרחוב. עם זאת, האכלה בלתי מבוקרת גורמת למפגעי ריח ותברואה ויוצרת מוקדי משיכה למכרסמים כגון חולדות ועכברים וכי בעקבותיהם מגיעים גם נחשים". ד"ר ננקין הוסיף כי "ריבוי חתולי רחוב גורם גם לקרבות בין חתולים וכתוצאה מכך לפציעות, למחסור במזון ולהעברת מחלות מחתולים לבני אדם".

כזכור, לאחר כניסתו לתפקיד הורה ראש העיר, צביקה ברוט, להרחיב את הפיילוט של השירות הווטרינרי העירוני במסגרתו הציבו פינות האכלה לחתולים במספר מקומות בעיר: הראשונה בגינת משה דיין ברחוב הדדי והשניה בגן הי"א בעיר. וכעת מוצבים עשרה מתקני האכלה בגינות ציבוריות ברחבי העיר בהן מתבצעת האכלת חתולי רחוב מוסדרת, ובהמשך, יוצבו מתקנים באזורים כמו הטיילת, שד' העצמאות וכו'.

למפת תחנות האכלת החתולים בעיר –https://bit.ly/2Lc6YTj

לרישום לכנס יש לפנות למחלקה הוטרינרית – בטלפון: 03/6586658  פקס  03-6583091 או מייל[email protected]

תמונות: דוברות

סופר דוש

פרסומת

חיים אסא -באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
תיווך - נאוה

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים