מסכמים שבוע ראשון של הקיץ בבת ים

אהבתם? שתפו...

מסכמים שבוע ראשון של הקיץ בבת ים

אירוע פתיחת הקיץ עם יובל המבולבל, שעת סיפור בתרבותק, הפנינג קיץ בשכונת עמידר, מסיבת אוזניות לנוער, חגיגות בגינות הציבוריות ועוד מגוון אירועים לכל המשפחה בכל יום

עיריית בת ים פתחה בשבוע החולף את אירועי הקיץ בעיר עם מגוון פעילויות לכל הגילאים מידי יום ביומו.

הפתיחה של אירועי הקיץ היתה הפנינג לילדים והורים עם פיקו ויובל המבולבל באמפי פיס. כמו כן, לילדים יתקיימו פעילויות רבות מידי יום במהלך חופשת הקיץ, ובניהם מוצ"ש בטיילת, קרית התרבות בימי שלישי, חמישי משפחתי ברחבת העירייה. כמו כן, גם השנה יתקיימו חגיגות בגינות הציבוריות מידי יום במהלך חודשי הקיץ בנוסף יערכו אירועים רבים לנוער ערבי הכוללים: סטאנד אפ, ערבי כשרונות צעירים, ואירועי עושים שכונה לנוער ועוד.

במקביל בטיילת וברחבי העיר יתקיימו מדי יום בשעות הבוקר, אחר הצהריים והערב פעילויות ספורטיביות ללא תשלום, הכוללת מגוון סוגי התעמלות, ובהם: יוגה, פילאטיס, זומבה, הליכה נורדית, עיצוב וחיטוב, כדורעף חופים, כדורשת, כדורסל, פטאנק, ריקודי עם לילדים, קבוצות ריצה, שיעורי גלישה בגל שלי, טניס ועוד.

צביקה ברוט, ראש העיר: "הקיץ הגיע, ועמו שורת אירועים בכל רחבי העיר אשר ילוו אותנו עד לתום החופש הגדול. תודה לצוותים המקצועיים של אגף התרבות בעירייה והחברה לתרבות פנאי וספורט אשר עמלו רבות במשך שבועות ארוכים כדי להכין רשימת אירועים מגוונת, עשירה, ובעיקר כזו שמתאימה לכולם.

במסגרת הרצון שלנו להבריא את הקופה הציבורית, השתדלנו השנה לנהוג באחריות –ובכך הצלחנו לגבש רשימת אירועים המותאמת לכל צרכי האוכלוסיה בעיר, עם דגש על הורים וילדים, ומנגד לחסוך כסף רב לתושבי העיר. אנחנו בעירייה נמשיך לעבוד קשה כדי לשפר ללא הפסקה את השירות שאתם מקבלים, ולהמשיך להעמיד את תושבי בת-ים בראש סדר העדיפויות שלנו."

אלי יריב, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיקי החינוך והתרבות: הקיץ הגיע ועמו שלל פעילויות, הצגות ואירועים לכלל תושבי העיר. על אף מצבה הכלכלי של העירייה, הצלחנו בכוחות משותפים לייצר תוכנית עשירה, מגוונת ומעניינת עם דגש על פעילויות להורים וילדים.

הנהלת העירייה נמצאת בשאיפה מתמדת לספק לכם תושבי העיר, את השירות המיטבי והראוי. בתוך כך, העיר רואה במוסדות התרבות שבה ובתרבות בכלל כערך עליון שיש להשקיע בו את מירב המאמצים והמשאבים הכספיים. אני מאחל לכולכם הנאה מרובה בשלל אירועי הקיץ ומבקש מכם לשמור על כללי הבטיחות והזהירות. קיץ שמח בת ים."

בשבוע הקרוב מצפים לתושבים עוד מגוון אירועים שונים ברחבי העיר לכל הגילאים. פרטים נוספים באתר עיריית בת ים ובחוברת שתופץ בימים הקרובים לכל הבתים

באנר - וי.איי.פרי

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סנשיין - בית קפה
סופר שוק

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
פרחי יהלומי
ממלכת הילדים של טלי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים