מרכז הרב איכויות מקיים מכירת עציצים מעשה ידיהם

אהבתם? שתפו...

מרכז הרב איכויות מקיים מכירת עציצים מעשה ידיהם לקראת חגי תשרי בסיוע עיריית בת ים

שיתוף הפעולה בין המרכז לעירייה הוא כחלק ממדיניות הנהלת העיר, ששמה דגש מיוחד על פיתוח מענים לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים

בשבוע החולף, הגיעו נציגים מהמרכז רב איכויות (מרכז תעסוקה מוגנת לאנשים עם צרכים מיוחדים), לבניין העירייה הראשי למכור עציצים מעשה ידיהם במסגרת פרויקט "החממה" של המרכז. החממה הינה פרויקט הדגל של מרכז הרב איכויות בת ים, שהוקם בסיוע עיריית בת -ם וקרן שלם, ומתופעל בסיוע החברה לתרבות פנאי וספורט של העיריה.

מתוך רעיון להעצים את מקבלי השירות, יזם מנהל המרכז את "החממה-אנשים מיוחדים פורחים בחברה". החממה הנה חממה יצרנית וטיפולית שממוקמת בחצר המרכז. בחממה מקבלי השירות מהמחלקות השונות משתפים פעולה ביחד ומטפחים את החממה,ומגדלים המועסקים: צמחי מאכל, תבלין וסוקולנטיים. כל יחידה אמונה על תהליכים שונים במחזור הגידול והאריזה של הצמחים לפי יכולותיה. אופי הגידול של הצמחים הוא אורגני מתוך אמונה בחשיבות השמירה על בריאות האדם והסביבה.

לחממה מספר מטרות: גיוון התעסוקה של מקבלי השירות היושבים כל היום בחדרים ועוסקים בעבודות אריזה. לצד זאת הוא מחזק את תחושת האחריות והעצמאות של מקבלי השירות הדואגים ומטפחים את הצמחים בעצמם יחד עם מלווה מקצועית. מטרות נוספות הן: הגדלת המשכורת החודשית של מקבלי השירות, קבלת קבוצות המודרכות ע"י מקבלי השירות המסבירות את המוגבלויות השונות דרך העבודה עם הצמחים.

כמאמור, לקראת חגי תשרי, יצאה המרכז בימי מכירה שאחד מהם נעשה בבניין העירייה כחלק ממדיניות הנהלת העיר, ששמה דגש מיוחד על פיתוח מענים לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ונותנת עדיפות גבוהה לנושאים אל, וחברי הנהלת העיר בנוסף לעובדים רבים הגיעו גם הם לרכוש מהמוצרים.

ראש העיר, צביקה ברוט: "בת ים מוכיחה שוב כי האמרה "נגישה לכולם", איננה עוד סיסמה כי אם דרך חיים. בת ים אינה רואה את תושביה כמקשה אחת, ופותחת את שעריה לכל אדם באשר הוא. פרויקט החממה של המרכז רב איכויות מייצג אולי יותר מכל את החשיבות שבמעורבות הקהילה במיזמים מסוג זה על מנת לקדם אוכלוסיות חלשות ולעזור להן לחיות חיים נורמטיביים. אין לי ספק, כי ברגע שהקהילה תיחשף אליו ואל פועלו, תחבק את העובדים במקום, ותירתם להמשך העשייה המבורכת שלו".

לפרטים והזמנות ניתן לפנות ליוסי כהן מנהל המרכז בטלפון 052-8534516 או במייל  [email protected]   או בדף הפייסבוק של החממה

תמונות – מרכז רב איכויות.

ממלכת הילדים של טלי

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פליקס חלפון
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
מרפאת שיניים - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים