שבוע ההתרמה של אק"ים בבת ים

אהבתם? שתפו...

לתת מהנשמה ומהלב

ראש העיר, צביקה ברוט, פתח את שבוע ההתרמה של אק"ים בבת ים והעניק ליו"ר הסניף, אילנה נג'ר, את התרומה הראשונה

ראש העיר, צביקה ברוט: "שילובם של בעלי צרכים מיוחדים בתוך הקהילה הינו חשוב לא רק לבעלי הצרכים המיוחדים אלא גם לנו כקהילה, הכרת האחר וקבלת השונה היא דבר הכרחי בחברה נורמטיבית"

שבוע ההתרמה של עמותת אק"ים בבת-ים נפתח במעמד ראש העיר, צביקה ברוט, שהעניק את התרומה המסורתית הראשונה – תרומת העיר בת ים, ליו"ר סניף אק"ים בעיר וחברת המועצה, אילנה נג'ר, ולמתנדביו. שבוע ההתרמה יתקיים בין התאריכים 21-27.1 ובמסגרתו ימכרו משלוחי מנות לפורים בבתי הספר וגני הילדים ברחבי העיר בעלות של 12 ₪. את המארזים הכינו וארזו בעלי מוגבלות שכלית.

במהלך הפגישה שוחח ראש העיר עם נציגי המתנדבים על הצורך להמשיך ולפעול לשילובם של בעלי הצרכים המיוחדים בקהילה ועל כוונת העירייה להמשיך ולסייע להם במציאת מסגרות תעסוקה בהתאם ליכולותיהם.

בבת ים מתגוררים כ- 300 בעלי מוגבלות שכלית אשר משתלבים במסגרות ייעודיות לכל הגילאים: מעון תינוקות, גנים, בתי ספר, הוסטלים, דירות מוגנות ומרכז רב איכויות בו פועל מרכז תעסוקה שיקומי. כמו כן הם ובני משפחותיהם זוכים ליווי וסיוע צמוד מצד סניף אקי"ם בעיר בשיתוף עיריית בת-ים, ככל שנדרש.

סניף אקי"ם בעיר הוקם לפני כ- 40 שנה ומאז הוא פועל לסייע לבעלי מוגבלות שכלית בדיור, השתלבות בקהילה ובתעסוקה, מתן טיפולים פארה רפואיים, טיפול ברכיבה על סוסים, הפעלת הוסטלים, קייטנות וימי נופש.

ראש העיר, צביקה ברוט: "שילובם של בעלי צרכים מיוחדים בתוך הקהילה הינו חשוב לא רק לבעלי הצרכים המיוחדים אלא גם לנו כקהילה, הכרת האחר וקבלת השונה היא דבר הכרחי בחברה נורמטיבית. פועלם של עמותת אק"ים ומתנדביה מהווים השראה ואני שמח על שיתוף הפעולה בין  עיריית בת ים לעמותה ובכוונתי להמשיך ולפעול על מנת להגביר את המודעות לשילובם בחיי היום יום הנגישות והעזרה לבעלי צרכים מיוחדים בעיר."

אילנה נג'ר, יו"ר סניף אק"ים בעיר: "כל שלב בחיים בגידול הילדים שלנו, לימד אותנו והראה לנו מה צריך לעשות עבורם ועל הדרך עשינו בשביל כל הקהילה. גם אם אנחנו הורים לילדים בעלי מוגבלויות, השמים הם הגבול, אנחנו לא נפסיק לחלום ולהגשים יחד. המסר שלי הוא אחד – חברה בריאה נמדדת בעזרה לחלש. לשם כך אנחנו קיימים."

צילום: פאני קגנובסקי

חברי וועד בגן? בבית הספר? רכשו את משלוחי המנות לפורים ועל הדרך גם תעשו מצווה…

כל הפרטים:

חן שטרית - באנר

פרסומת

מכבי שירותי בריאות

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
חיים אסא -באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים