מתחם אוהלים ממוזגים בחמת גדר

אהבתם? שתפו...

עבר זמן רב מאז הנופש האחרון שבו יצאנו עם הילדים לטיול אוהלים. הסיבה העיקרית היא שחם לי ובחום הזה לא ממש התחשק לי לצאת לנופש ולהזיע, עד ששמעתי את צמד המילים- אוהלים ממוזגים.

צמד המילים הנ"ל נשמע טוב, אפילו טוב מדי בכדי להיות אמיתי אז יצאתי לבדוק את הנושא ושרדתי בכדי לספר.

בחמת גדר, אתר מרחצאות ונופש שרובנו מכירים כמתחם ובו בריכות טרמו-מינרליות גילו את הפוטנציאל שבגודל המתחם ויצרו מתחם אוהלים לנופשי טבע, אממה,רבים האנשים שטבע, חום וזיעה מדברים אליהם ולכן אומץ הרעיון של 'גלמפינג'.

גלמפינג הינו קמפינג למפונקים ובו אוהלים ממוזגים ונוחים וההבדלים בין מתחמי הגלמפינג הם ברמת הפינוק והפסיליטיז המוצעים.

בחמת גדר תקבלו אוהל גדול וממוזג, מזרונים ומצעים, שולחן וכסאות. בנוסף תיהנו מהאטרקציות שיש לאתר להציע ומהשירותים הקיימים.

החוויה האישית שלנו- נסענו ביום שישי בשעות הבוקר המאוחרות, נסיעה של כשעה וחצי- שעתיים מהמרכז. ניתן להגיע למתחם באיזו שעה שנוחה לכם אך את האוהלים מקבלים בשעה 16:00, פינוי האוהלים אגב מתבצע עד שעה 12:00 אך תוכלו להשאר וליהנות במתחם כאוות נפשכם.

נכנסנו והתחלנו בסיור בפינות החי.

בחמת גדר פינת חי ענקית ובה מתחם קופים, מתחם זוחלים וחיות קטנות ומתחם התנינים. תוכלו לצפות בהאכלה של בעלי החיים ולקבל הסברים.

לאחר מכן עברנו לבגדי ים ונכנסנו אל מתחם הבריכה הקרה. במקום בריכת מים קרים גדולה עם מגלשה (מגיל 10) ושירותי הצלה. הבריכה מוצלת בחלקה והמים בטמפרטורה נעימה. כיף גדול לילדים (וגם להורים).

הטלפון צלצל וניגשתי לקבל את האוהל המיוחל. האמת הופתעתי לטובה. מתחם האוהלים גדול ומרווח, במרכזו שטח גדול בו ניתן להשתולל, לשחק ואפילו להרים משחק כדורגל. אין גישה לכבישים או לבריכות ואין סכנה מאלו. האוהלים ניצבים על משטחי דשא סינטטי וגודלם גדול ונוח. בתוך האוהל חיכו לנו מזרנים, כריות ושקית עם מצעים נקיים. מבעוד מועד הודיעו לי כי מגבות ושמיכות אנחנו צריכים להביא מהבית.

האוהל חיכה עם מזגן דולק לנוחיותנו וכך כבר בכניסה נהננו מטמפרטורה נעימה וממוזגת. סידרנו מזרנים ומצעים ויצאנו להמשך הנאתנו.

במתחם ישנו גם מתחם ג'ימבורי נחמד בעל שתי קומות וקיר טיפוס קטן אשר מהווה אטרקציה נחמדה מאוד לילדים ופעוטות בגילאי זחילה עד 6-7 לדעתי.  מבחינת השירות- ישננם אנשי צוות מסתובבים מהם ניתן לבקש סיוע במה שצריך.

מבחינת השירותים והמקלחות- במקום מתחם שירותים ממש מול מתחם האוהלים, השירותים היו נקיים בכל זמן שפקדנו אותם. גם נייר טואלט היה שם כל הזמן. המלתחות נמצאות באיזור הבריכות הטרמומינרליות, מחולק לנשים/גברים נקי ומאובזר.

יש במקום סופר/ מכולת בו ניתן לרכוש שתיה ומזון אך אני אישית ממליצה להצטייד מראש.

ישנה גם מסעדה שלא ניסינו כי היינו בשבת והמסעדה כשרה, בבית הקפה/קפיטריה  שבמתחם סעדנו ארוחת ביניים שהיתה סבירה פלוס אך שוב- ממליצה להצטייד במזון מהבית. בכל אופן מרחק נסיעה של 10 דקות תגיעו גם למרכז מסחרי עם מסעדות ובכל מצב תוכלו להביא מזון מהבית, יש מקררים גדולים משותפים ויש אפשרות למנגלים.

המלצה אישית שלי- תביאו פק"ל קפה או קומקום חשמלים.

בתוך האוהל שקעי חשמל בהם מנורה, מזגן ועוד אחד פנוי. מזרונים לפי כמות האנשים וכריות, אנחנו הבאנו מזרן מתנפח נוסף לנוחותנו.

בריכת המים הטרמו-מינרלים פתוחה כל היום וגם בערב, ניתן להכניס ילדים אך לא מומלץ ליותר מ10 דקות.

הלילה היה נהדר באוהל, היה רעש מהאוהלים הסמוכים אך זו החוויה של אוהלים. בבוקר התעוררנו ליום חמים ונעים ויצאנו אל הבריכה הקרה ליהנות ביום החם.

בשעה 12 פינינו את האוהל ובחנו לצאת לטיולי נחלים בצפון, אתם תוכלו להישאר במתחם וליהנות או לצאת – לבחירתכם.

מסקנה- נופש אוהלים לא חייב להיות מעיק כמו שבדר,כ חושבים עליו, הוא בהחלט יכול להיות מהנה ומפנק- תלוי היכן עושים אותו.

ממליצה בחום- חמת גדר.

לגבי עלויות- תתעדכנו מולם באתר או טלפונית שכן המחירים משתנים ממועד למועד.

בנוסף- ישנה האופציה ללון במתחם אוהלים שלכם מהבית- אם בזה חפצתם תוכלו גם כן לעשות זאת.