מתכוננים לחורף ולימים גשומים

אהבתם? שתפו...

מתכוננים לחורף ולימים גשומים

צוותי עיריית בת ים מבצעים עבודות תחזוקה ושדרוג לקראת החורף, למניעת מפגעים והצפות;

על פי התחזיות צפויה לפקוד את הארץ מערכת חורפית וגשומה מהרגיל, בימים הקרובים. צוותי עיריית בת-ים שוקדים על פעולות היערכות למניעת מפגעים סביבתיים והצפות.
בימים אלה מתבצע ניקוי של כל פתחי הניקוז והקולטנים על מנת לאפשר זרימה ישירה של מי גשמים למניעת הצפות, תוך שימת דגש על רחובות הממוקמים במפלסים נמוכים המועדים להצפה.
במקביל פועלת מחלקת הגינון, בשיתוף חברת החשמל, לגיזום עצים במרחב הציבורי, ובעיקר הסרת ענפים הנמצאים בקרבת קווי מתח וחוטי חשמל. כן נבדקים עמודי התאורה ומערכות הרמזורים ומבוצע חיזוק על פי צורך למתקנים בגינות ברחבי העיר.
לבטיחות מירבית במזג אויר חריג, התושבים מתבקשים לפעול לניקוי מרזבים וגגות והסדרת הניקוז, הסרת אנטנות שאינן בשימוש, חיזוק דודי שמש, לוחות גג ואלמנטים רופפים אשר עלולים להתנתק כתוצאה ממשבי רוח עזים ולהסב נזקים, ובהם אדניות ועציצים שאינם מקובעים.
כן יש לבדוק את בטיחות מערכות החשמל ולהכין את הגגות למניעת דליפות, לבדוק את התריסים והחלונות מבחינת איטום וחיזוק ולהצטייד בתאורת חירום ובמים. על ועדי הבתים לדאוג לגיזום ענפים רופפים. במידה של קרבת העצים לקווי מתח עיליים יש לפנות לחברת החשמל. על בעלי העסקים לדאוג לחיזוק השלטים ולהסרת שלטים רופפים שעלולים להתנתק ממקומם בעת הסערה ולגרום לנזקים. בנוסף, בשעת סופה חל איסור הגעה לקו החוף עקב רוחות עזות וגלים גבוהים.
אנו מזמינים את התושבים לפנות למוקד משו"ב 107 על מנת לדווח על כל מפגע, וכך נוכל לתת מענה מיטבי ומהיר.

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מרפאת שיניים - באנר
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
פליקס חלפון
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים