מתנדבי ידידים חילצו במהירות תינוק בן שנה מרכב נעול בבת ים

אהבתם? שתפו...

מתנדבי ידידים חילצו במהירות תינוק בן שנה מרכב נעול בעיר בת ים, כוחות החירום במקום ביקשו לעבור הדרכה לפתיחת רכבים נעולים.

אתמול (רביעי) בשעת ערב התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה שננעל ברכב בשגגה לעיני אמו ברחוב אהוד קינמון בבת ים.

מספר כוננים נענו לקריאה ויצאו למקום, ביניהם, מוטי עמר, מנהל סניף חולון בת ים, יקיר רפאלי, משה מדמוני ודניאל גיאת, כונני סניף. הם הגיעו במהירות לכתובת, חילצו את התינוק באמצעות הציוד הייעודי שברשותם מבלי לגרום נזק לרכב, והחזירו אותו לידי אמו כשהוא בריא ושלם.

*מוטי עמר סיפר:*
"אני עובד לפרנסתי כנהג מונית ובדיוק הורדתי נוסע כשהקריאה על הילד הנעול התקבלה. עשיתי פרסה ונסעתי בזריזות למקום. מתנדבים נוספים מהסניף הצטרפו אליי והתחלנו יחד באופן יעיל ומקצועי לפתוח את הרכב. תוך דקה מהרגע שהגענו לרכב, התינוק היה כבר בידיים של אמא שלו אחרי פתיחה נקייה. האמא הודתה לנו מאוד במעט המילים שהצליחה להוציא מהפה מתוך סערת הרגשות בה הייתה.

ממש בסמוך לכתובת של הרכב הנעול ממוקמת תחנת כיבוי, ומהר מאוד מרגע קבלת הקריאה היו מחוץ לרכב לוחמי אש. בנוסף, הגיעו למקום גם כוחות משטרה וכן צוותים של רפואת חירום שבדקו את התינוק לאחר החילוץ ומסרו אותו לאמו כשהוא בריא ושלם. השוטרים, לוחמי האש והחובשים איפשרו לנו לפתוח את הרכב עם ערכת הפתיחה של ידידים, שבאמצעותה ניתן לפתוח את הרכב בלי גרימת נזק כלל.

לאחר החילוץ המהיר ניגשו אליי מספר לוחמי אש ושוטרים שראו את הדרך הפשוטה והיעילה בה פתחנו את הרכב וסגרנו את הסיפור וביקשו לקבל הדרכה לפתיחה שכזו. העברתי את הפנייה שלהם לאגף הבטיחות וההדרכה של ידידים להמשך טיפול.

אני גאה מאוד במתנדבי הסניף, על ההיענות המהירה שלהם ועל חילוץ זריז של תינוק קטן ומסכן שננעל בטעות ברכב. שמח שהסיפור נגמר בשלום ושהיינו שליחים טובים לעזרה וסיוע".

*בידידים מזכירים להורים כי לעיתים הרכב ננעל באופן לא צפוי ולכן אין להשאיר ילדים ברכב סגור, גם לא לרגע אחד.*

ישראל הוצלר – דוברות ידידים

דף הבית

פרסומת

טיק טק סטוק

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ביוטי - ענת אדרי
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טיק טק סטוק
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים