מתנות לחג עם תרומה לקהילה

אהבתם? שתפו...

ראש השנה כבר כאן וכולנו מחפשים רעיונות למתנות לחג. אספתי עבורכם רשימת רעיונות למתנות, כאלו שברכישתם תתרמו לקהילה וכך תהנו אפילו יותר. חג שמח ושנה טובה.

 

 

1.  רשת בתי הקפה 'אילנס',  מציעה לרכישה לוח שנה חברתי מקסים, ביוזמת עמותת ילדים בסיכוי, ב10 ש"ח בלבד כתרומה לקידום ושיפור מצבם של ילדי הפנימיות בישראל.  הילדים איירו את שירי הכבש השישה עשר, במלאת 40 שנה ליצירה הכי ישראלית שכתב יהונתן גפן . ניתן לרכוש את לוח השנה החדש גם באתר של עמותת "ילדים בסיכוי' , לרגל השנה, שאוטוטו, תיפתח עלינו לטובה, כמתנה מקסימה לבני משפחה וחברים, עובדים, לקוחות וקולגות.כל ההכנסות קודש לטובת תוכניות שיקומיות, חינוכיות וטיפוליות למען ילדי הפנימיות בישראל.

ניתן להוסיף הקדשה אישית ולוגו החברה, והמחיר כולל משלוח ומוכר כתרומה לפי סעיף 46 א'.

 

מצ"ב לינק לדפדוף בלוח השנה – לינק ללוח , מצ"ב לינק לדפדוף באגרות הברכה-לינק לאגרות ברכה .

2. עמותת "קווים ומחשבות" – העמותה הישראלית להפרעת קשב ADHD, משיקה לרגל ראש השנה והחגים, ערכת מגנטים של מחשבות טובות, במהדורה מיוחדת לראש השנה. הערכה מכילה 12 מגנטים כאשר כל אחד מהם הינו מסר להעלאת המוטיבציה ולחיזוק חיובי. כל ההכנסות קודש לעמותה.

צילום:אודי דגן

לינק לרכישה: www.keshev.org/shop  מחיר לצרכן: 20 ש"ח בלבד.

3. עמותת אנוש מציגה: מתנות מקוריות עם ערך חברתי המיוצרות על ידי מתמודדים עם מגבלה נפשית. גם בראש השנה – תשע"ט 2018, מציגה עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מתנות ומארזים מרהיבים לחגי תשרי. כל המוצרים, מיוצרים על ידי מתמודדים עם מגבלה נפשית, העובדים במרכזי התעסוקה של אנוש ברחבי הארץ. הרווח ממכירת המוצרים, מועבר ישירות למתמודדים – על מנת לסייע להם להשתלב בקהילה ולחזור ולחיות חיים מלאים ובעלי משמעות. המסגרת התעסוקתית מהווה מודל שיקומי, שבו מתמודדים עם מגבלה נפשית, מקבלים הכשרה וכלים שיעזרו להם להשתלב בתעסוקה בשוק. כמו כן, הרווח ממכירות המוצרים, מועבר ישירות למתמודדים כתגמול על עבודתם ומהווה מקור הכנסה נוסף.

קטלוג המתנות לחג כולל: מארזים ובהם כלי קרמיקה להגשה ומוצרי מזון גורמה המתאימים לחג, מארזי כלים ומתנות למארחים בדגש על ציוד למטבח ולשולחן ההגשה, מארזי ספא, מארזי סדרת IN A JAR הכוללים צנצנות משמחות ומעוצבות ובהן מגוון הפתעות, סדרת סימניות מקוריות ואלגנטיות בעבודת יד ובמגוון עיצובים, מארזים ירוקים הכוללים מוצרים ירוקים מחומרים ממוחזרים, סדרת עיצובים לבית ולמשרד ומתנה ייעודית לילדים – "איפה המלך" משחק משפחתי מהנה.

צילום:סיגל גת בלייר

עלות המארזים והמתנות נעה בין 15 ש"ח ל 170 ש"ח. את המארזים והמתנות ניתן לקבל במשלוח עד הבית. ניתן להזמין את המארזים והמתנות ישירות מאתר חנות האון ליין של עמותת אנוש – "אנושופ" בכתובת: www.enoshop.co.il. כאמור, כל רכישה באתר, מספקת תעסוקה והכנסה נוספת למתמודדים בעמותה.

4. במרכזי היום של עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) ברחבי הארץ, משתקמים פגועי שיתוק מוחין וניוון שרירים, רובם מרותקים לכיסאות גלגלים וזקוקים לעזרה בפעילויות היום יום. במרכזים מתקיימות פעילויות שונות, בהן סדנאות יצירה במסגרתן מקבלים מטופלי איל"ן הכשרה תעסוקתית ומייצרים יצירות מרהיבות כגון: עבודות עץ, קרמיקה, כרטיסי ברכה, תכשיטים וציורי שמן ומים. במרכזים חנויות בהן נמכרים למבקרים העבודות אשר יוצרים מטופלי איל"ן. רכישת המתנות שנוצרו על ידי המטופלים, תסייע ברכישת ציוד ואביזרי עזר לשימושם ולרווחתם.

את המוצרים ניתן לרכוש בחנויות מרכזי היום ברחבי הארץ ואון ליין דרך אתר איל"ן : http://www.ilan-israel.co.il/

5. לרגל ראש השנה המתקרב, מציע המיזם החברתי "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא" קונספט ייחודי למתנות החג: מארזים בהרכבה אישית עם תרומה לקהילה. המיזם מאפשר להרכיב מארזי שי בכל אחד מסניפירשת ארקוסטיל קיטצ'ןברחבי הארץ, בהם ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של כלי מטבח והגשה של המותג ARCOSTEEL, כמו גם מגוון עשיר של ממרחים טבעיים, שמן זית ישראלי מבית LIVE O, קונפיטורות, יינות ושוקולדים איכותיים.

צילום:אסף אמברם

באתר המיזם ניתן להיעזר ב"לוחות השראה" דיגיטליים הכוללים מגוון רעיונות והצעות להרכבת מארזי חג בהתאם לסגנון ולתקציב השונה.  

חברת "מילניום מרקטינג" פועלת בתחום התרומה לקהילה בשיתוף עם עמותת בית איזי שפירא במסגרת פעילות "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא", כמיזם בעל אוריינטציה חברתית קהילתית. כניסתה של חברת מילניום מרקטינג כמשקיע חברתי למען ילדי בית איזי שפירא מאפשרת הגדלת המשאבים המופנים לפעילות העמותה למען ילדים ובוגרים עם מוגבלויות.

את המארזים ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן ברחבי הארץ, בחנות לוסי'ס בבית איזי שפירא ברעננה או בטלפון 1-700-707-127 שלוחה 1 (בעבור חברות וארגונים) או באתר http://www.keren-ahava.com/ .

6. לקראת חגי תשרי התגייסו שפים מובילים ואנשי אוכל וחברו לארגון לקט ישראל שעוסק בהצלת מזון. יחד הם הוציאו ספר מתכונים חגיגי שקורא להעלות את המודעות לתופעת בזבוז המזון. ספר המתכונים שהשיקו כולל מתכונים של שפים כמו ארז קומורובסקי, אפרת אנזל, מיקי שמו, שאול בן אדרת, רותי רוסו, ניר צוק ועוד, שמציעים מתכונים מקוריים לארוחות החג.

ניתן להוריד את הספר הדיגיטלי ללא עלות באתר של לקט ישראל:  www.leket.org  

לקט ישראל הוא הארגון היחיד בישראל העוסק בהצלת מזון בלבד. הארגון אחראי לאיסוף וקטיף עודפי מזון איכותיים ומגוונים, וחלוקתם באמצעות עמותות לטובת מאות אלפי נתמכים בכל הארץ.

7. סטודיו לתכשיטים "עדיים מכל הלב" הפועל כסטודיו ללא כוונות רווח, לרווחת אנשים עם צרכים מיוחדים נפשיים, מציג מגוון רחב של אקססוריז ותכשיטים מעוצבים מרהיבים המיוצרים בעבודת יד דקדקנית, היכולים להוות מתנות חג נהדרות לאימהות, בנות וסבתות אהובות.

צילום:יוסי גמזו לטובה

החגים הקרבים הם הזדמנות להעניק ליקירנו ואהובנו מתנה נפלאה. במקום לבחור בכזו באנלית נחמדה, ניתן לבחור באחת עם ערך מוסף ותרומה לקהילה בצידה. סטודיו לתכשיטים עדיים מכל הלב, בבעלותה וניהולה של יען נוה, הינו סטודיו אשר הוקם במטרה לייצר מקומות עבודה, פעילות ותעסוקה לאנשים בוגרים, גברים ונשים, הנמצאים בשלבים שונים של שיקום נפשי. בסטודיו ניתן למצוא מבחר עצום של תכשיטים מקוריים המיוצרים בסדרות בודדות ובעבודת יד קפדנית, ממגוון רחב של חומרים ובטווח מחירים המתאים לכל כיס. בין היתר ניתן למצוא תכשיטי כסף קטנים ועדינים, לצידם של תכשיטים אבנגרדיים גדולים ומיוחדים העשויים מתכות יקרות ובשיבוץ ושילוב של אבני חן, סברובסקי, עץ, עור ופנינים. המעוניינים במתנה מעט יותר כללית לזוג מארחים, יוכל למצוא את מבוקשם בליין תכשיטי השולחן היפים, הכוללים חובקי מפיות, תליונים לבקבוקי יין ושאר אביזרים קישוטיים מקוריים.

טווח המחירים: 35- 3,000 ש"ח.

סטודיו עדיים מכל הלב- יוסף ספיר 1, רמת גן 0773007155

 

 

 

עידן 2000

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

שני מחלב - באנר
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים