מתנות קטנות, חסדים גדולים

אהבתם? שתפו...

בעולם חומרי שבו כולנו במירוץ אחר הפרנסה, יוקר המחיה והישרדות בחיי היום יום שלנו, תמיד כיף לעצור לרגע ולשמוע סיפורי מחממי לב כמו הסיפור הבא: ילדה בת 12 שמגיעה ממשפחה מורכבת ואין לה אפשרות לחגוג בת מצווה או אפילו לציין את המאורע תחגוג בת מצווש מרגשת בעזרת המון אנשים טובים שכל רצונם הוא לעשות טוב ולגרום לה לחייך ולשמוח.

איך זה קורה? הנה הסיפור המלא:

סמדי טרי, בעלת הגמ"ח מתנות קטנות העלתה אצלנו בקבוצה בשבוע שעבר פוסט מרגש המספר בקצרה את הסיפור וקורא לאמהות לתרום מתנה לילדה.

התגובות היו רבות ומחממות לב, תגובות של אמהות שרוצות לתרום מתנה ואף תגובות של בעלות עסקים שישמחו לעזור בהרמת האירוע ללא עלות. כל כך כיף ומרגש לראות ולהרגיש את אהבת החינם הזו.

סמדי מספרת כי "אם חד הורית אשר ביתה משתתפת כל יום במועדונית של הרווחה פנתה אל מנהלת המרכז וסיפרה לה כי הילדה מגיעה אל גיל מצוות ואין באפשרותה לחגוג לה ושאלה אם במועדונית יוכלו לחגוג איתה ולשמח אותה, מנהלת המרכז נענתה מיד בחיוב והבטיחה לעשות השתדלות למען הנערה. מישהי שמכירה אותי בבת ים ויודעת את פועלי לטובתם של הילדים הסבה את תשומת ליבי לגבי המקרה ומכאן התחלתי לפעול."

את סמדי טרי ופועלה בעיר אנחנו מכירות כבר כמה שנים ומתרגשות איתה כל פעם מחדש עם כל פרוייקט שהיא עושה. לאחרונה סמדי הרימה מרכז גמ"ח שאליו אנשים מביאים תרומות של בגדים, מזון, צעצועים וכל מה שמשפחות נזקקות צריכות, סמדי ממיינת את הפריטים ומעבירה למי שזקוק.

בשיחה שלי עם סמדי היא מספרת לי שכאשר הגיעה אליה המקרה של ילדת הבת מצווה היא כרגיל החלה לבכות מעצב ואז הבכי הפך לבכי של התרגשות על החסד שנפל לידיה לעזור ולשמח את הנערה. היא מספרת על ההתרגשות מכל פניה לעזרה והרצון של הסביבה לקחת חלק באירוע המשמח הזה. "המתנות השבוע תעשנה את דרכן אלי או שאאסוף בעצמי, בתכנון עוד הפתעות קטנות לכבודה יתווספו ואני כולי תפילה שאצליח בעזרת כולם להנציח את יומה של הנערה".

האירוע המרגש יקרה בתאריך 26.11.18 ואנחנו נעקוב אחר הפרטים והשמחה ונדווח.

למי שעדיין רוצה לתרום מתנה לכבוד ילדת בת המצווה תוכלו להעביר אל סמדי טרי 050-5545043 ולמי שרוצה להעביר תרומות של בגדים, צעצועים ומזון יכול גם כן להעביר אל הגמ"ח שברחוב אהוד קינמון 16 בת-ים.

סמדי מספרת לנו על הגמ"ח "לגבי גמ"ח מתנות קטנות אשמח שכולם ידעו שהוא קיים וכל כולו לכבודם של נזקקים. את הכל אני עושה בהתנדבות מלאה, כל ההתעסקות בכסף לא קיימת שם והמצווה הגדולה היא בסה"כ להעביר פריטים טובים ומכבדים שעוברים מיון ומגיעים לנזקקים. חשוב לי שידעו שמי שלא נזקק ולא צריך באמת ובתמים שיכבד את עצמו ולא תגיע כי יש אחרים שצריכים באמת".

גמ"ח מתנות קטנות- אהוד קינמון 16 בת-ים (לעקוב אחר השילוט ולהכנס בשביל עד הסוף), סמדי טרי- 050-5545043.

להגיע ולתרום ניתן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9.00-17.00, הגמ"ח פתוח לקהל הנזקק באמת בימי שני שלישי 9.30-12.30.

בשם הצוות ובשם אמהות מבת-ים אנחנו מברכות את סמדי על פועלה, עלי והצליחי.

ולכל מי שהתגייסה לחסד הקסום הזה אנחנו רוצות למסור תודה, החמלה, אהבת החינם והערבות ההדדית של האמהות מבת ים תמיד מפתיעה ומרגשת אותנו מחדש שתמיד נהיה בצד הנותן.

לילדת בת המצווה, אנחנו מאחלות יום הולדת שמח, שתחייכי ותשמחי תמיד.

 

פליקס חלפון

פרסומת

פיצה בנדס

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
ביוטי - ענת אדרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
טיק טק סטוק
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים