נוטרילון- הבחירה של תינוקות מבת-ים

אהבתם? שתפו...

מרגע ידיעה על דבר ההריון אנחנו מתחילים לחשוש, לשאול שאלות ולעשות בחירות. עוד לפני הלידה אנחנו מחפשים את הטוב עבור התינוק הקטן, מחפשים עריסה עם מזרן נוח ובטיחותי ביותר, מתייעצים על טיטולים, מוניטורים, בייבי סנס, בגדים עם בדים נעימים ונושמים, צעצועים בטיחותיים ומפתחים וכל מה שקשור לתינוק חייב מבחינתנו להיות הכי טוב, הכי בריא והכי בטיחותי.

ואז מגיע רגע הלידה ואת ההחלטה הכמעט חשובה ביותר אנחנו מבצעים מיד אחריה- ההחלטה איך להזין את התינוק שלנו. מי מאיתנו שבוחרת להניק מבצעת באותו הזמן (בדר"כ בלידה תקינה ללא סיבוכים) ומתחברת להנקה ראשונית מיד עם צאת התינוק לאויר העולם. מי מאיתנו שבוחרת לתת תמ"ל מתייעצת לפני ומבררת מה הכי מומלץ מבין התמ"ל שעל המדף. יש גם את מי שבוחרת לשלב הנקה יחד עם תמ"ל.

לפני כחודש ערכנו פעילות נושאת פרסים בקבוצת אמהות מבת-ים וגילינו שכל כך הרבה אמהות בחרו בנוטרילון כתזונה עבור התינוק שלהן. אז בחרנו כמה מהן שתספרנה מדוע בחרו בנוטרילון ואת התינוקות שלהן כפרזנטורים שלנו. כי אין דבר שמחמם את הלב יותר מחיוך של תינוק שבע.

 

שרית עוזיאל כותבת- אנחנו בחרנו בנוטרילון מהסיבה שהתמ"ל שלהם קל יותר לעיכול, פחות סוכר ואיילין אוהבת אותו. ואם היא אוהבת אני אוהבת.

איילין עוזיאל, בת שנתיים ושלושה חודשים:

 

 

טלי גבריאלוב צרפתי: ילדתי שלישייה ב5.5.18 משקלים של 1.970 הבכור-לביא האמצעי 2.555 -רפאל חיים והקטנטונת 1.620- גאיה. התחלתי עם שאיבה של חלב אם בשילוב עם תמ"ל אך כבר בבית חולים לאחד מהילדים התגלה ריפלוקס והשניים האחרים פשוט לא אהבו את את התמ"ל הזה אז עברנו לנוטרילון וזה פשוט שינה לי את החיים אין עליו, הוא לא כבד, והוא עושה פלאים.

ואלו השלושה שלי- לביא, רפאל וגאיה:

 

 

יפית רוקח: כששי-אל נולד ניסיתי להניק ולצערי לא הצלחתי, חברות המליצו לי על נוטרילון אז נתתי והוא אהב את הטעם. עד היום הוא מכור.

שי-אל ברגי רוקח, בן שנה וחצי:

 

אלינור כהן: בחרתי בנוטירילון כי בבית החולים כשילדתי הרופאה המליצה לי לתת נוטרילון והאמת שגם הרופאת ילדים המליצה לי. בחרתי את הבחירה הנכונה, בקושי הרגשתי בעיית גזים לעומת הגדולים שלי שאכלו תמ"ל אחר ומאז ממליצה למכריי רק נוטרילון. נוטרילון הבחירה הנכונה!

אלירן שם טוב כהן, בן שנה וחודש:

 

מור אללוף: לאחר נסיונותי להניק את בני ללא הצלחה החלטתי לוותר עקב הנסיבות ולתת לבני תמ"ל, האינסטינקט האימהי אמר לי שמגיע לנסיך הקטן שלי את הטוב ביותר! וזה מה שהוביל אותי לבחור בנוטרילון!!!

עומרי אללוף, בן שנה:

 

טלי שעיה זלטה: כשהגדול שלי נולד ניסינו כל תמ"ל אפשרי בגלל שהיה פולט המון ובנוסף סובל מגזים. אחרי שהתברר שיש לו ריפלוקס הרופאה המליצה על נוטרילון ar שמותאם בדיוק לזה. כשסיימנו עם הar התחלנו להשתמש בנוטרילון הרגיל.
כשנולדה אלין מיד בלי לחשוב פעמים נתנו נוטרילון. נוטרילון הקל את תקופת הגזים, בקושי הורגש שיש גזים גם יש עליו מלא המלצות מה שששכנע אותנו שזה התמ"ל המתאים לתינוק.

אלין שעיה, בת שנה ושמונה חודשים:

 

נועה שייגי כהן: כשאיבחנו לילד שלי ריפלוקס, התמ"ל היחידי שעזר לו היה נוטרילון. מאז הוא שותה נוטרילון בלבד. הבחירה הבריאה, המוצלחת והטעימה ביותר שלנו.

סער דור כהן, בן שנה ותשעה חודשים:

 

טליה ברוך: בהתחלה לא ידעתי בכלל על קיומו של נוטריון ויהונתן לא הפסיק לפלוט, הלכנו לקופת החולים והרופא אמר לנו שיש חברה בשם נוטרילון ויש להם משהו תמ"ל שיעזור עם הפליטות והגזים ונתן לנו קופסא קטנה לניסיון. באופן מפתיע באותו הלילה התינוק שלי ישן לילה שלם! לא פליטות, לא גזים. מאז ועד היום- רק נוטרילון.

יהונתן ברוך, בן שנתיים וארבעה חודשים:

 

דבר העורכת: הנקה היא התזונה המומלצת ביותר עבור תינוקך, אני בעצמי הנקתי את שלושת הילדים שלי, אך אם אינך מצליחה להניק, או אינך מעוניינת או שאת מעוניינת לשלב, אני בהחלט ממליצה מנסיון על נוטרילון.

וזאת הפיצית שלי שינקה עד גיל שנתיים בשילוב עם נוטרילון וכעת עדיין לוקחת בקבוק לפני השינה.

לינוי שי, בת שנתיים וחצי:

 

חיים אסא -באנר

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

מספרה - ויקו חן
שני מחלב - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
חן שטרית - באנר
הפי-לי חד פעמי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים