נחנך המקווה המונגש הראשון בבת ים

אהבתם? שתפו...

נחנך המקווה המונגש הראשון שע"י המועצה הדתית בת ים

שבוע שעבר התקיים בבת ים במעמד שרים ונכבדי העיר טקס החניכה של מקווה "טהרת אסתר" שהפך למקווה המונגש הראשון של המועצה הדתית בת ים .

במעמד רב רושם בהשתתפות רבנים שרים וחברי כנסת, ראש העיר צביקה ברוט וסגניו אורי בוסקילה ויהודה הרוש , וחתן השמחה יו"ר המועצה הדתית בנימין אלחרר, הוסר הלוט ונגזר הסרט מהמקווה הנגיש הראשון בבת ים ברחוב הלפר בעיר.

מקווה "טהרת אסתר" ע"ש התורמת אסתר שוואקה בעל הסטוריה רבת שנים וכעת כאמור שופץ והונגש בסיוע המשרד לשירותי דת ועיריית בת ים.

עם בחירתו של בנימין אלחרר לתפקיד היו"ר וכניסתו של ראש העיר צביקה ברוט , החלו לפעול לטובת השלמת העבודה ובעיקר לייצר הנגשה שתאפשר גם לנשים בעלות מוגבלויות להנות מהשירות לו זוכות כל נשות העיר. ויצרו שיתוף פעולה בין המשרד לשירותי דת לבין עיריית בת ים.

בדברים שנשא יו"ר המועצה הדתית בנימין אלחרר אמר כי הוא שמח שהצליח להשיג יעד שהציב לעצמו בכניסתו לתפקיד, והודה לכל העוזרים והמסייעים.

יש לציין שמתוך 700 מקוואות טהרה ברחבי הארץ , רק עשרות בודדות מונגשות לנשים עם מוגבלויות.
על פי נתוני המשרד לשירותי דת מספר המקוואות המונגשות, עם מעלון, בערים ובישובים בכלל הארץ, נכון לשנים 2017-2018 הוא 45 מקוואות .

במקווה שהונגש הוחלט ע"י יו"ר המועצה בנימין אלחרר שאנשים עם מוגבלויות יקבלו סטנדרטים שטרם נראו בעבר, כדי להבטיח את איכות חייהם של נשים בעלות מוגבלות.

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
באנר - וי.איי.פרי
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים