ניקיון נוסח בת-ים

אהבתם? שתפו...

העירייה בוחנת חלופות שיביאו בסופו של תהליך למהפכת ניקיון בעיר.

לדברי ראש העיר המטרה: להחליף את העובדים הזרים בסינים, בלי לפגוע באף עובד ישראלי.  לא נחסוך מאמצים, גם אם זה ייקח זמן, ונהפוך כל אבן בדרך למציאת שיטת ניקיון חדשה, יעילה וחסכונית יותר.

מביאים לכם גם את תגובתו החריפה של ראש העיר לשעבר מר יוסי בכר:

עובדי עיריית בת ים היקרים, אהובי, הבוקר אני פותח את עיתון ידיעות אחרונות וחשכו עיניי, ראש עיריית בת ים הנכחי, מי שהבטיח לכם ולתושבים חיים טובים יותר, רוצה להחליף את אתכם עובדי הנקיון המסורים, אלה שקמים בארבע בבוקר בכל יום לשרת אתכם, ובמי ? כן בסינים, הם יותר טובים, הם סינים.
ואתם ? אתם רק ישראלים שגרים פה, מה סינים לא יותר כדאי ? הם בטח גם לא ידברו עברית כך גם התושבים לא יוכלו להציק להם בשאלות מיותרות ולקבל תשובות ברורות על התנהלות העירייה.
עזבתי את עיריית בת ים המקום האהוב לפני כשמונה חודשים, לצערי תוך זמן קצר התברר הבלוף שהבטיחו לכולנו.
ברצוני לספר לכם כי אני ניהלתי את בת ים בצורה יוצאת מן הכלל, בכל שנה העיר סיימה באיזון ואפילו עם עודפים קלים, דאגתי להחזיר חובות והכי חשוב עשינו, והשקענו בכל פינה.
בתקופתי נבנו כ 30 גני ילדים חדשים, חסר תקדים.
בתקופתי השקענו ופתחנו את הטיילת החדשה מראשל"צ ועד המזח, היינו אמורים להמשיך כבר היום את החיבור ליפו, אבל כפי שהינכם מבינים, ללכת עליה כנראה כבר לא יקרה בדורכם.
בתקופתי הצללנו שיפצנו והשקענו במתקני כושר, מתקני משחקים חדשים ובדשא סינטטי בכל הפארקים.
החלפנו לתאורת לד חדשנית בכל העיר.
הקמנו את המגלשות הכחולות מחדש.
פתחנו את השכונה החדשה המוליכה לראשל"צ כולל כביש חדש מדרכות ו 2 כיכרות.
הקמנו עוד 6 מעגלי תנועה חדשניים ויפים.
שיפצנו את כל בתי הספר והגנים.
החלפנו את משאיות האשפה והגזם בחדשות.
השקענו ברמת יוסף ובשכונת עמידר הישנות.
הקמנו 5 חניונים גדולים.
החלפנו מדרכות וכבישים.
העיר היתה נקייה ומצוחצחת.
בנינו את בית הכנסת של הרב מיימון שכולם כרגע מתהדרים בפתיחתו עם תמונות שלהם.
אפילו את הבריכה האקולוגית בשדרות העצמאות אנחנו תכננו והשקענו בדחיפה ובתכנון הפרוייקט.
בכל קיץ בתקופתי בכל יום ויום היה קרנבל בעיר, כן זה גם מגיע לכם התושבים במסגרת השרותים שהעירייה נותנת, עשינו עוד דברים רבים ומגוונים אבל הכי הכי חשוב, שאת כל זה עשיתי בשקט בלי לבכות ובלי לקטר על אלה שלפניי, כי כשאתה יודע לנהל אתה לא צריך סיבות ולהאשים אחרים אתה פשוט מנהל ועושה את העבודה.
בכל יום אני קם בבוקר למסע הכפשות שקרי.
תושבים יקרים ביקשתי מחיים אברהם הגזבר ומהנהלת העירייה את הדוחות הכספיים והמאזנים מתקופתי שאותם אני זכאי לקבל על פי חוק, על מנת להראות את האמת לתושבים, לאחר התעלמות רבה תוך אזהרה שלי כי אפנה למ.הפנים התקשר הגזבר והודה בפניי כך טלפונית ללא שום מסמך שכנראה נאסר עליו להוציאו, שאכן בתקופתי סיימנו בכל שנה מאוזנים למרות ההשקעות הגדולות שלי בעיר.
עוד נמסר לי על ידי עובדי עירייה אחרים כי גורמים בלשכת ראש העיר הפעילו עליהם לחץ על מנת לא לענות לבקשותיי בתקווה שארד מזה.
בתקופתי הייתי בארץ, וכמעט ולא לקחתי חופשה פרטית ע"מ לשרת אתכם אהוביי תושבי בת ים היקרים.
צר לי שכך מתנהל ראש עיריית בת ים, כשכל תשובה על כל מחדל, מתחילה בהכפשה שלי.
אני פוגש בכל יום תושבים שחשים בנסיגה המשמעותית בעיר ואף כועסים על ההכפשות של הנהלת העיר הנכחית בקודמת.
בתקופתי העסקתי באמת את הטובים ביותר ולא את המקורבים ביותר וכך גם נראתה העיר.
היום לצערי העיר במצב קשה, אתם יודעים, ניהלתי את העיר ואני מבין כיצד המערכות עובדות, לצערי בעיניים המבינות שלי, העיר בצלילה, רציתי ואף פניתי מספר פעמים על מנת לייעץ חינם לראש העיר כיצד לנהוג וכיצד לשמור על העיר, הם דחו את הושטת היד הכנה שלי מתוך אגו נפוח ולקחו יועצים יקרים שאינם מכירים את העיר כלל בתשלום לא מועט.
צר לי שכך מתנהלים הדברים, אני השתדלתי להישאר ממלכתי ולא הגבתי במשך 8 חודשים מתוך מחשבה שהם יפסיקו להכפיש מתי שהוא, הבנתי שזה אבוד, הם מבוהלים מדי, הם מבולבלים מדי, הם לא יודעים כיצד נפל עליהם מערכת כזו גדולה וכיצד לנהל, הדבר היחידי שיוצא להם אוטומטית וכך כולם מונחים בהנהלה, זה יוסי בכר, מכיוון שהוא זכור לטובה וזה כנראה מאיים עליהם.
מאחל לכם תושבי בת ים רק טוב, אני מאמין שיום יבוא והעיר תחזור למסלולה בדיוק כפי שנראתה בתקופתי, ואם זה לא יקרה אעזוב הכל ואבוא לעזור ולעשות הכל כדי שיהיה לכם טוב.
אתם עובדי העיריה המסורים אני מקווה שהרעיון להחליף אתכם בעובדים סינים ירד מהפרק כי אם לא, השלב הבא זה רובוטים בקבלת קהל, מה גם שהוכחנו שאתכם עובדי הנקיון המסורים העיר היתה נקייה ומצוחצחת, צריך פשוט לנהל אתכם נכון, סינים לא יותר מוצלחים מאיתנו ולא יפתרו את הבעיה, תזכרו אנחנו העם הנבחר.
תושבי בת ים אוהב אתכם מאוד ומאחל לכם רק טוב.

 

מספרה - ויקו חן

פרסומת

מספרה - ויקו חן

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

ממלכת הילדים של טלי
חן שטרית - באנר

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
ביוטי - ענת אדרי
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים