נלחמים בבריונות ברשת

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים נלחמת בבריונות ברשת:

בחמישה תיכונים בעיר מתקיימות פעילויות ייחודיות להעלאת המודעות נושא

במסגרת המיזם של אגף החינוך בעירייה משתתפים חמישה תיכונים בעיר רמות, שזר, חשמונאים, מלטון  וחדש-דרכא , בהם מקיימים התלמידים פעילויות בנושא וזאת על מנת להעלות את המודעות כמו גם את הנזקים אשר התופעה הזו גורמת לבני נוער לנזקים נפשיים אדירים

נלחמים באלימות ברשת: בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה הולכת וגוברת בה האלימות ברשת גואה ומשתוללת, כאשר מדובר בתופעה ארצית אשר יש למגר אותה בהקדם האפשרי, זאת לאור הנזקים האדירים לה היא גורמת – בעיקר בעבור תלמידים אשר חווים בתקופה הרגישה בחייהם אלימות מילולית אשר במקרים מסוימים, עלולה להסלים. על כן, אגף החינוך בעיר בשיתוף מנהלי תיכונים מובילים מקיימים בימים אלו פעילויות רבות בנושא אלימות ברשת, ביחד עם עמותת "עתיד בטוח".

בחטיבת דרכא צבעו קיר בחצר בית ספר שמעביר מסרים נגד אלימות ברשת. רעיון הפרויקט, פיתוחו והובלתו נעשה על ידי המנהיגים עצמם בהובלת מדריך סטודנט, ובבית הספר חשמונאים הגיעו קבוצת המנהיגים של עתיד בטוח בבית ספר חשמונאים להעברת מערך שיעור בנושא בריונות ברשת. הנציגים שהוכשרו במסגרת פעילות העמותה, נפגשו עם תלמידי כתות ד-ו בבית ספר הרצל לשעה משמעותית של שיח ופעילות מהנה ומעשירה בנושא. תחת המערך נחשפו תלמידי היסודי לנושא ולהשפעות הקשות שיש לבריונות ברשת, הציעו ומצאו כלים להימנע מהתופעה וחתמו לבסוף על פלקט שהכינו.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט מסר: "אנו רואים בחומרה רבה את נושא אלימות ברשת. הנושא מדיר שינה מעינינו, כמו גם מהורים רבים, וזאת לאור ההשלכות הרבות אשר עמה מתמודדים לצערנו צעירים רבים בעידן הנוכחי. אנו גאים מאוד בתלמידי בת ים אשר מקיימים פעילויות אשר נועדו להעלות את הנושא, ואנו בוחנים אפיקים להרחבת התוכנית גם לכיתות נמוכות יותר, לאור ההצלחה בהעלאת המודעות לנושא החשוב והמהותי הזה".

עמותת "עתיד בטוח" מקדמת ערכים של פיתוח מנהיגות ומניעת אלימות בקרב בני נוער, מאמינה שהשינוי האמיתי מגיע מהנוער עצמו על ידי הובלה והעצמה, זאת על ידי הקמת נבחרות צעירות של מנהיגים בעיר בבתי הספר. במסגרת הפרויקט אשר נועד כאמור להעלאת המודעות הציבורית כמו גם של התלמידים לגבי בריונות ברשת מתקיימים לאורך כל השנה פעילויות אשר אורגנו ע"י התלמידים ואשר נועדו להעלות את המודעות לנושא החשוב הזה, אשר איננו רלוונטי רק לעיר בת ים אלא מדובר בבעיה כלל ארצית אשר תופסת תאוצה רבה.

צילום: בתי הספר

פיצה בנדס

פרסומת

שני מחלב - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר דוש
באנר - וי.איי.פרי

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
באנר - וי.איי.פרי
תיווך - נאוה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים