נשות החיל של בת ים

אהבתם? שתפו...

נשות החיל של בת ים:

ערב הוקרה לנשות העיר התקיים שבוע שעבר, במעמד אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו וראש העיר צביקה ברוט

אירועי חודש האישה המסורתיים הסתיימו ביום שלישי, 2.4, לאירוע שיא מרגש וחגיגי שהתקיים בהיכל התרבות בעיר, במעמד אשת ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו וראש העיר צביקה ברוט. במהלך הערב ראש העיר צביקה ברוט וענת לבנת, יועצת ראש העיר למעמד האישה ויו"ר מועצת הנשים העירונית העניקו לגברת נתניהו אות הוקרה על פעילותה הציבורית למען ילדים. כמו כן, 4 אותות הוקרה נוספים הוענקו לארבעת נשות החיל מהעיר על פועלן בתחומים השונים למען העיר, החברה והמדינה.

הערב הונחה על ידי העיתונאית טליה פלד קינן שקיימה פאנל עם מקבלות האות בנושא האתגרים שחוו במהלך חייהן והקריירה. לאחר הפאנל, הקומיקאית והשחקנית ענת מגן שבו בידרה והצחיקה את הקהל בסטאנד אפ מבדר במיוחד.

הנשים הזוכות באות הן:

ורד בוסקילה- על תרומתה והישגיה הספורטיביים בענף השיט וכן על פועלה למען קידום נשים בספורט.

פסיה טמיר– על תרומתה למען הנשים והקהילה כנשיאת "נשות הדסה" בבת ים וכן על התנדבותה בעמותות העירוניות השונות.

ז'קלין כהנוב ז"לעל כתיבתה הספרותית העשירה, השוזרת בתוכה סיפורים חברתיים, תרבותיים ופוליטיים בדגש על בני העליה המזרחית בישראל.

רוזלין עזרא – על פועלה למען הקהילה והמשפחות השכולות, מתוך תפיסה של ערך החיים של לאלו שנותרו. הטרגדיה האישית של רוזלין ומשפחתה במות בנה סמ"ר גד (יצחק) עזרא ז"ל, העצימה את הצורך של רוזלין לתרום ולהתנדב.

ארבע הנשים הומלצו על ידי תושבים ותושבות במסגרת קול קורא, ונבחרו על ידי וועדה, שהורכבה מנציגות העירייה, מועצת הנשים העירונית וארגוני נשים נוספים בעיר.

מידי שנה עיריית בת ים בוחרת לציין את היום החגיגי לאורך כל החודש בשורה של הרצאות מעצימות, פעילויות ועוד. זו השנה השנייה שבה אירוע "אשת חיל" מתקיים, זאת לאחר הצלחת האירוע בשנה שעברה..

ראש העיר, צביקה ברוט: "אני רואה את חובתי ואת חובת הרשות להתגייס למען המשך קידום מעמד האישה והעצמתה – רק לאחרונה מיניתי לראשונה בעיר מנכ"לית. כולכן כאן משפיחות ומעוררות השראה, כל אחת בדרכה".

ענת לבנת, יועצת ראש העיר למעמד האישה ויו"ר מועצת הנשים העירונית: "התפקיד יועצת למעמד האישה ומועצת נשים  קיימים בעיר בת-ים משנת 2002, במשך שנים אלה עשינו רבות לקידום והעצמת נשים נערות וילדות ונמשיך לעשות בעזרת כמובן תמיכתם של ראש העיר מנכ"לית העירייה והנהלת העיר .

צילום: יואב פלי.

שני מחלב - באנר

פרסומת

באנר - וי.איי.פרי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

הפי-לי חד פעמי
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
קריוטוש
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים