סדרת המאסטר אוריג'ין של נספרסו

אהבתם? שתפו...

נספרסו מזמינה את אוהבי הקפה למסע מסביב לעולם לגילוי מקורות הקפה ושיטות עיבוד עם השקה של Master Origin – קולקציה של חמש תערובות ייחודיות שפותחו בשיתוף מגדלי קפה מקומיים בטכניקות עיבוד אופייניות לארץ המוצא: אתיופיה, אינדונזיה, ניקרגואה, הודו וקולומביה. חמשת התערובות מצטרפות למגוון התערובות הקבועות של החברה, שיעלה בעקבות הצטרפותם ל 25 תערובות.

כדי להרכיב את כל אחת מתערובות 'Master Origin' סרקו מומחי הקפה של נספרסו מן ההרים המיוערים של סומטרה ועד לשפלה של ניקרגואה, כדי למצוא את אזורי הגידול הטובים ביותר. בתוך כל אזור נבחר, יצרה נספרסו שותפות עם חקלאי הקפה הטובים ביותר ויחד התאמנו לכל גידול קפה, את שיטת העיבוד המתאימה לו, וזאת במטרה ליצור ארומות וטעמים חדשים ומרתקים.

תערובת הקפה מאתיופיה, מורכבת מפולי הקפה שנגרפו ידנית מדי שעה כדי להבטיח ייבוש אחיד. בקולומביה, זמן הקציר האופייני נדחה לקצה גבול היכולת – כל דובדבן קפה נשאר על העץ, עד הגיעו בדיוק לגוון הסגול העמוק הרצוי והמתאים לקטיף בציר מאוחר. בסומטרה, אינדונזיה, השתמשו החקלאים בשיטת עיבוד רטוב הנחשבת לשיטת עיבוד מסורתית של האזור, ובניקרגואה נבחרה שיטת עיבוד הקרויה BLACK HONEY, שמשמעותה ייבוש של פולי הקפה, עם ציפת הפרי הטבעית שלהן, כך שפולי הקפה סופגים בתהליך הייבוש את הסוכרים הטבעיים של הפרי. תערובת הודו עובדה בשיטת "מונסון", שיטה המחקה את תהליך עתיק היומין בו פולי הקפה שהועברו בסירות לאירופה, נחשפו לרוחות המונסון וכתוצאה מהלחות ותנאי מזג האוויר, נוצרו טעמים חדשים וייחודיים.

תערובות Master Origin של נספרסו

Master Origin אינדונזיה

תערובת אינדונזיה מורכבת מ 100% פולי ערביקה שעובדו בשיטת ה- Wet Hulled (עיבוד רטוב) בשיטה זו, החקלאים מגדלי הקפה, המומחים לשיטה זו, מוציאים את פולי הקפה מהפרי בעודם רטובים. פרופיל טעם: עשיר ועצי (woody), טכניקת עיבוד: עיבוד רטוב. הלחות הקבועה בסומטרה הובילה את החקלאים לפולים שלהם, כאשר הם עדיין רטובים, ויצרו מרקם קטיפתי מובהק וטעם פראי ועצי (woody). טעם: תערובת קפה עם גוף סמיך ומלא במיוחד, תווים ארומטיים עשירים של עלי טבק ועצים ירוקים. דרגת חוזק: 8. המלצת שתייה עם חלב: "נגיעת" חלב. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל)

Master Origin אתיופיה

תערובת אתיופיה, מכילה פולי קפה מזן ערביקה, שעובדו בשיטה הטבעית, הנמצאת בשימוש אצל מגדלי הקפה באתיופיה יותר זמן מבכל מדינה מגדלת קפה אחרת. פרופיל טעם: פרחוני ורענן. טכניקת עיבוד: עיבוד יבש טבעי. החקלאים המקומיים באתיופיה שיכללו את הטכניקה לעיבוד יבש ועתיק במשך שנים רבות, ייבוש דובדבני הקפה שלהם בשמש החזקה טיפחה טעמים פירות עדינים. טעם: תערובת זו יוצרת ספל קפה עם ארומות יוצאות דופן של ריבת פירות ופריחת התפוז. דרגת חוזק: 4. המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל)

Master Origin הודו

תערובת הודו מכילה פולי קפה מזן רובוסטה מונסון. המונסונינג הוא תהליך מורכב המתבצע לאחר הקטיף ומבוצע על-ידי החקלאים מגדלי הקפה המומחים בתהליך זה. פרופיל טעם: עוצמתי עם תווי תבלין. טכניקת עיבוד: מונסון, רוחות המונסון החזקות האופייניות בחופי מלבר, משפיעות על טעם וארומות הפולים. טעם: תערובת מורכבת (מגוון של ארומות וטעמים) עם גוף מלא במיוחד, תווים ארומטיים עציים ותווי תבלין. דרגת חוזק: 11 המלצת שתייה עם חלב: לאטה מקיאטו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל)

Master Origin ניקרגואה

תערובת ניקרגואה מכילה פולי קפה ערביקה נדירים, המופקים על-ידי מעטים מחקלאי הקפה שבאזורי הגידול ניקרגואה. פרופיל טעם: מתוק והרמוני. טכניקת עיבוד: BLACK HONEY, בשדות של ניקרגואה, הקפה המעובד בשיטת BLACK HONEY נגרף בכל שעה תחת השמש החמה כדי לספוג את הטעמים המתוקים של פירותיו ולוודא איכות קפה גבוהה. טעם: תהליך עיבוד מדוקדק זה, יוצר ספל קפה טעים במיוחד, עם תחושה חלקה בחלל הפה, מרקם קטיפתי ותווים ארומטיים דגניים. דרגת חוזק: 5. המלצת שתייה עם חלב: לאטה מקיאטו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל)

Master Origin קולומביה

תערובת קולומביה מכילה פולי קפה מזן ערביקה שנקטפו בבציר מאוחר, על-ידי מגדלי קפה מעטים. חקלאים אלו הניחו לפולים להבשיל זמן רב יותר מהרגיל. פרופיל טעם: פירותי ותוסס. עיבוד טכניקה: קטיף מאוחר, הטכניקה הינה גידול פולי הקפה עד להבשלה מקסימלית ביערות הגבוהים והגבעות של קולומביה. הקפה נשאר להבשיל על הענף מעבר לרגיל מאוחר, ועם כל יום חדש שמפציע נקטפים ידנית רק הדובדבנים שמוכנים לחלוטין. טעם: ספל קפה שופע חיים וטעמים, עם תווים ארומטיים של יין ופירות יער אדומים. דרגת חוזק: 6. המלצת שתייה עם חלב: קפוצ'ינו. המלצת הגשה: אספרסו (40 מ"ל) או לונגו (110 מ"ל)

ניתן לרכוש באתר נספרסו www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ.

 

ביוטי - ענת אדרי

פרסומת

מרפאת שיניים - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

פיצה בנדס
עידן 2000

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סופר שוק
סנשיין - בית קפה
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים