סטודיו C בת ים

אהבתם? שתפו...

אנו חיים בתקופה בה זמן פנוי הינו מצרך נדיר, כל שכן זמן פנוי לביצוע פעילות גופנית שתשמור עלינו בריאות בגוף ובנפש. חלקנו, אחרי שירות צבאי בו עלינו במשקל או לאחר כמה לידות, וכבר קשה לנו להזכר איך בעבר שמרנו על גזרה ובריאות איתנה.

בעבר היינו הולכים ברגל, שוחים, רצים ו- גם אוכלים הרבה פחות קלוריות ובעיקר אוכל בריא יותר.
גם כשהיינו ילדים זזנו לא מעט- שיחקנו ברחוב קלאס, חבל, תופסת, מחבואים, מחניים ושלל משחקים שגרמו לנו להיות פעילות ובריאות.
היום אנחנו יושבות רוב שעות היממה ובקושי זזות (למעט במרדף אחר הילדים).
במקביל- אנחנו אוכלות מזון פחות בריא ומפתחות מחלות שונות אז מה עושים? מתחילים לזוז ולהפעיל את השרירים!

הגעתי לסניף סטודיו C ברחוב בלפור 62 בבת ים להתרשמות. סטודיו C מציע תוכנית לנשים בלבד שמשלבות בין כושר ותזונה נכונה. ברבות השנים הצליחו בסטודיו C לעמוד בגאווה מאחורי הרשת ההולכת וגדלה ולהקים עדת מעריצות בכל רחבי הארץ. בסניף בת ים תוכלו לקבל אימונים שונים, לקבל מענה בריאותי מדיאטנית ולהכיר נשים נוספות מאיזור מגוריכן… היתרון בסטודיו המיועד לנשים בלבד הוא ענקי.

המדריכות בסטודיו C עוברות הכשרות ונמצאות תמיד עם היד על הדופק בכל מה שקשור לשיטות כושר חדשות והן תמיד דואגות להעניק הסבר מדויק כיצד לבצע כל תרגיל בצורה הנכונה והבטוחה ביותר.

מבחינת מיקום- אני מוצאת שמדובר במיקום נוח בצורה פנטסטית. ישנה תחבורה ציבורית בשפע, בזמינות גבוהה וכמו כן- חניון תת קרקעי המשמש את המנויות בסטודיו .

לנשים אחרי לידה- ישנם שירותי בייביסיטר הניתנים ע"י מטפלת מקסימה ומוסמכת. השירות הזה ניתן לאמהות לאחר לידה בשעות הבוקר והינו מתאים לתינוקות עד גיל זחילה. במקום שוררת אוירה נעימה ומשפחתי. אין ספק כי תחושת הקהילה חזקה בסניף זה.

במקום מגוון שיעורים:
-עיצוב חיטוב (ללא הזעה): שיטת האימון הממוקד – שיטה ייחודית שפותחה ע"י סטודיו C.
-אימון אירובי: אימון בקצב מהיר ומאתגר, המשפר כוח, חוזק וסיבולת לב ריאה.
-אימון מחזורי: אימון הכולל מגוון מרכיבי כושר בו זמנית: כוח, חוזק, סיבולת שרירית.
-אימון ממוקד לבטן שטוחה: אימון ייחודי המתמקד בחיזוק ובחיטוב שרירי הבטן, בחיזוק שרירי קרקעית האגן והשרירים המייצבים.
-אימון ממוקד ישבן ירכיים: אימון ממוקד לחיזוק ולחיטוב אזור הישבן והירכיים ולעיצוב הגוף הנשי.
-איזון הגוף: שיעורים המתמקדים באיזון הגוף.
-אימון 15 משולב: אימון המשלב פעילות על מספר מרכיבי כושר שונים.  ועוד.

הסטודיו מספק שירות של דיאטנית מומחית ובנוסף, שירות אישי הכולל המלצות לתפריט ושיעורים פרטני. התפריטים מתאימים במיוחד לנשים עסוקות, תלמידות, סטודנטיות וגם לחיילות. כל אחת על פי גילה וצרכיה.

בסטודיו C הממוקם ברחוב בלפור 62 בבת ים מצויים שני חדרי סטודיו, שירותים וחדר הלבשה הכולל תאים לשמירת חפצים.


המדריכות מקצועיות ובעלות תעודות רבות ונסיון רב של שנים. במידה ואחת המנויות בהריון- המנוי ניתן להקפאה עד טווח של חודשיים לאחר הלידה.

בעודי נמצאת בסטודיו, פגשתי מתאמנות לפני ואחרי אימונים והתרשמתי מהן כי הן לקוחות קבועות המרוצות מאוד מרמת השירות והמקצועיות במקום. אני בהחלט ממליצה בחום להגיע!

לרגל שיתוף הפעולה בין סטודיו C למערכת המגזין אמהות מבת-ים אנחנו מפנקות את קוראות המגזין וחברות הקבוצה בהטבה נהדרת שתקפה עד ה28.2.18 . חודש ראשון ב-199 ש"ח בלבד (ברכישת מנוי). כל מה שאתן צריכות לעשות זה לומר כי הגעתן דרך המגזין או להציג את הקופון הבא:

בהצלחה !

 

**תוכן שיווקי*

פרסומת

ממלכת הילדים של טלי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

סופר שוק
פיצה בנדס

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
בונו בורגר
חיים אסא -באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים