סטודיו D.N.A נהנות ורואות תוצאות

אהבתם? שתפו...

 

על רחוב הקוממיות מעל מאפיה (קצת אירוני) נמצא הסטודיו של דנה הראל ארגוב- מאמנת כושר מלאת אנרגיות עם הסמכה של מכון וינגייט. הסטודיו שבקומה השניה מתחיל את הכושר שלנו כאשר אנחנו עולות במדרגות ומגיעות אל הסטודיו שבביקור שלי במקום גיליתי כי המתאמנות קוראות לו בית.

מדובר בסטודיו גדול עם המון מתקנים חדישים ומראה מזמין.

בלובי אני מקבלת תפריטים ולוח שעות של מגוון האימונים במקום והבנות מספרות לי חוויות וסיפורי אימונים וההרגשה הכללית היא פרגון וחמימות משפחתית.

בסטודיו מגוון גדול של אימונים: פילאטיס, קיקבוקס, זומבה, אימוני HIT, גו פלו, TRX, בוסו, STEP STICK, גומיות, שקי איגרוף ועוד ומרכז העבודה היא על  יד אחורית/בטן/אגן/מקרביים יד אחורית/בטן/אגן/מקרביים כאשר השאיפה והכיוון הוא לחיטוב והצרת היקפים. הסטודיו הוא לנשים בלבד כך שהן מרגישות בנוח להתאמן לפי הנוחות שלהן ולא בכדי להראות ולהיראות, יתרון גדול לטעמי.

בסטודיו יש ציוד ברמה בלעדית שאין בסטודיו אחר והיתרון באימונים הוא שהשיעורים מגוונים. זאת אומרת שבכל פעם יש שיעור אחר וחדש מה שתורם לירידה יותר מהירה במשקל כי כשעושים בכל פעם אימון שונה זה גם כיף אבל גם נותן פוש לגוף לרדת מהר יותר (הגוף אינו מסתגל לתרגילים כאשר משנים ועובדים כל פעם על איזור אחר ובתרגילים אחרים), הגיוון מאוד בריא- גם לגוף וגם לנפש. המטרה בסטודיו DNA זה שיהיה לך כיף. כל שיעור מיוחד במינו.
הרצון הוא שהמתאמנות יתחברו לשיעורים מסוימים, למדריכות מסוימות ושם יתנו את כל הכוח שלך כי כשכיף למתאמנת שם היא תתן את ה100 אחוז שלה באימון וכך היא תתמיד ותתמכר לספורט.
הסטודיו משלב שקילה פעם בשבוע ומדידת אחוזי שומן בגוף ושומן בטני. כל מתאמנת מקבלת חוברת מתכונים מגוונת ובריאה ותפריט שמתאים באופן אישי רק למתאמנת ועבורה, תפריט שמתאים לעבודה שלה ולזמנים שלה, לשגרה שלה, ליכולות שלה.
הרעיון של דנה בסטודיו לנשים הוא לשלב תרגילים מחיי היומיום שלנו, תרגילים שגם כשנהיה בבית, בשגרת היומיום שלנו נוכל לעשות אותם בקלות ומבלי לשים לב לזה, כך למשל דנה מראה לי בקבוקים בעלי משקל לא קטן ומספרת לי שלאחר אימון עם הבקבוקים הפונקציונלים הללו כל אישה בבית אשר תעשה פעילות שגרתית ותיתקל בבקבוק תעשה אימון קל שלמדה בסטודיו. כמו הבקבוקים יש שלל תרגילים עם כלים דומים שמדמים את השגרה שלנו ונוכל גם בנוחות שלנו לעשות חזרות של תרגילים.
מתחיל שיעור והבנות מתחממות ואז תפסה את עיני מתאמנת אשר הגיעה עם התינוקת שלה, החנתה את העגלה בצד החלה גם כן להתאמן, הבנות סיפרו לי שהאוירה כל חמה ומשפחתית וגם כשהתינוקת מגיעה היא נהנית מהמוסיקה או ישנה והבנות גם עוזרות ומצחקקות איתה. קסום.
המקום גדול ואין צפיפות בין הבנות (מתאמים שיעור מראש כך שאם יש מספר מקסימום של נרשמות לא תוכלו להגיע וכך לא יהיה עומס). המוסיקה מקפיצה ותורמת המון לאנרגיה המחשמלת ששוררת בסטודיו, דנה עושה תרגילים להדגמה ומסתובבת בין הבנות לעזור בביצוע התרגיל נכונה. צפיתי בשיעור משולב כזה שבו עשו חימום, לאחר מכן אירובי מדרגה ואז אימון גו פלו (נראה מהצד כיף גדול ועבודה קשה אבל כזו שמשתלמת בסוף).
מי שעוצרת לנוח, דנה שולחת אותה למכשיר חימום ושריפת שומנים מיוחד במכון. דנה אומרת שהיא מעדיפה שינוחו עליו וכך הגוף ימשיך בעבודה הפיזית ולא יעצרו.
כצופה מהצד (מאוד רציתי להצטרף אבל אני כתף פצועה ואיסור מהרופא להתאמן) ישבתי עם המון חשק להכנס גם כן לאנרגיה הזו ולהתאמן איתן גם כן ולכן הבטחתי כי אשוב.
הסטודיו של דנה – סטודיו משפחתי בו הבנות מפרגנות אחת לשניה מכל הלב, מתאמנות בכיף ומרגישות בבית. מגיעות לתוצאות שלשמן הגיעו ונהנות מכל רגע.
נשמע מעולה נכון? תגיעו, תתמכרו גם אתן.
סטודיו DNA- הקוממיות 10 קומה ב' – 053-6409946.

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
מספרה - ויקו חן
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים