עיריית בת ים יוצאת במבצע לעיקור וסירוס חתולי רחוב

אהבתם? שתפו...

עיריית בת ים יוצאת במבצע לעיקור וסירוס חתולי רחוב בשיתוף מאכילי חתולים ומרפאות בע"ח בעיר

שיתוף פעולה ייחודי לעיקור וסירוס חתולי רחוב יוצא לדרך, זו השנה השניה, ובו ייקחו חלק המחלקה הווטרינרית של עיריית בת ים, מאכילי ומאכילות חתולי הרחוב, תושבים ומרפאות פרטיות בעיר.

במסגרת שיתוף הפעולה, ידווחו התושבים ומאכילי החתולים על מקומות בעיר בהם יש ריבוי חתולי רחוב, החתולים יועברו למחלקה הווטרינרית וישלחו לאחת מהמרפאות הפרטיות בעיר, שלוקחות חלק במבצע זה, ויעוקרו/ יסורסו. בתום תהליך הסירוס/ עיקור יוחזרו למקום ממנו נלקחו.

בדומה למבצע אשתקד, המבצע יארך לאורך השנה כולה ולא יוגבל בזמן והוא ימומן כולו על ידי עיריית בת ים ולא בשיתוף משרד החקלאות. כמו כן הסירוסים והעיקורים יבוצעו במרפאות בעיר ולא ע"י ספקים חיצוניים ובכך גם יסייעו בפרנסה לווטרינרים בבת ים, וכן הם יבוצעו בשיתוף פעולה מלא ופורה עם אנשים פרטיים וארגונים המטפלים בחתולי הרחוב.

מטרת המבצע לצמצם את הסבל הכרוך בחיי רחוב עבור החתולים מצד אחד, ומצד שני לצמצם את מספרם באותם מקומות בהם ריבויים מהווה מפגע סביבתי או תברואתי.

כזכור בשנה האחרונה החלה עיריית בת ים באמצעות המחלקה הוטרינרית להתקין פינות האכלה לחתולים  במטרה ליצור מתחמי האכלה מוגדרים, ובהמשך יצטרפו פרויקטים נוספים לטובת חתולי הרחוב ותושבי העיר.

תושבים המעוניינים לדווח על אזורי התקהלות של חתולי רחוב מוזמנים לפנות למחלקה הווטרינרית בעיר, בטלפון : 03-6586658 בין השעות 08:30-15:00.

צילום: דוברות.

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טאצ' בול
מכבי שירותי בריאות

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
טאצ' בול
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים