עיריית בת-ים מקימה מעונות לסטודנטים בעיר

אהבתם? שתפו...

בשורה לסטודנטים בבת-ים:

עיריית בת-ים מקימה מעונות לסטודנטים בעיר, ברמת פיתוח גבוהה ומתקדמת

בימים אלו אושר  בועדה המקומית לתכנון ובניה היתר הבניה למעונות הסטודנטים בעיר, מתחם דיור חדשני ואורבני הכולל 217 יחידות דיור במחיר מוזל לקהילת הסטודנטים העירונית. הפרויקט יוצא לפועל ע"י חברת 'אזורים', מהמובילות בארץ בתכנון ובניה של דיור איכותי, מתקדם וקהילתי.

ראש העיר, צביקה ברוט: "הקמת מעונות הסטודנטים הוא אינטרס עירוני. העירייה בראשותי תמשיך לפעול על מנת למצוא פתרונות דיור למשפחות הצעירות ולצעירים בכלל"

במסגרת הפרויקט יבנו 217 יחידות דיור לסטודנטים, אשר יתפרשו על 12 קומות, בנוסף לשתי קומות מרתף ומחסנים. קומת הקרקע תשמש למסחר ופנאי ותכלול שירותי מחיה לקהילת הסטודנטים על מנת לספק להם את כל צרכיהם בתקופת הלימודים. על גג המבנה יבנה חדר כושר מרווח ומאובזר, מועדון וקפיטריה אשר ישמשו את הסטודנטים בשעות הפנאי.

המעונות ממוקמים במקום אסטרטגי חדש ומתפתח, בחלקה הדרום-מערבי של העיר הכולל מגדלי מגורים, מלונות, שטחי מסחר ומבני ציבור ובכך יהוו חלק אינטגרלי מהמרקם העירוני ויאפשרו לגרים בהם להשתלב הן מבחינה תעסוקתית והן מבחינה קהילתית בעיר.

המבנה תוכנן בקפידה ויצירתיות ע"י 'גל אור פיישביין' אדריכלים, בסגנון מודרני ועכשווי ובאופן נוח ופונקציונאלי למגורים של צעירים, כך שהמבנה יספק את כלל הצרכים המשתנים של הסטודנטים.

בנוסף לפרויקט זה, מבוצעים ברחבי העיר עוד מספר פרויקטים שמטרתם לענות על הצורך לדיור בר השגה לצעירים ואזרחים ותיקים ולמשוך לעיר משפחות צעירות ומשפרי דיור. לטובת פרויקט זה, נעשים מאמצים רבים ע"י כלל מחלקות העירייה ואגף ההנדסה בפרט על מנת להוציא את היתר הבניה לפועל בהקדם האפשרי ובכך לתרום להתפתחותה וצמיחתה של העיר למען רווחת התושבים.

ראש העיר, צביקה ברוט: " מדובר בבשורה משמעותית שאנו מביאים לעיר. הקמת מעונות הסטודנטים הוא אינטרס עירוני-ציבורי. דיור בר השגה יאפשר לסטודנטים להתרכז בלימודים ולהשקיע את זמנם בלהצטיין, הם יביאו רוח צעירה, רעננה ותוססת, יחזקו את המסחר בעיר ונבטיח כי שילובם בעשייה הקהילתית ילך ויעמיק. אני מאמין כי בהמשך הדרך הם ימצאו בבת-ים מקום להשתקע בו, ובכך יהוו עוגן חשוב לפיתוחה ושגשוגה של העיר גם בעתיד. העירייה בראשותי תמשיך לפעול על מנת למצוא פתרונות דיור למשפחות הצעירות ולצעירים בכלל."

הדמיה: גל אור פישביין אדריכלים.

סופר דוש

פרסומת

תיווך - נאוה

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
טאצ' בול

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
מרפאת שיניים - באנר
עידן 2000
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים