עיר העתיד של לגו פארק, האטרקציה של הקיץ

אהבתם? שתפו...

כמו בכל שנה, גם השנה אנחנו מתכננים את פעילויות הקיץ שלנו וכל האטרקציות בהן נבקר במהלך החופש. אחת האטרקציות בה ביקרנו ונהננו מאוד בכל קיץ ב3 שנים האחרונות היא פארק הלגו. גם השנה נבקר שם ואני בטוחה שנהנה שם מאוד. לגו פארק בהיכל הטוטו שבחולון.

אירוע הקיץ הגדול בשיתוף חברת LEGO העולמית יתמקד לראשונה בנושא עיר העתיד של המותג LEGO City בחודשי יולי אוגוסט יפעל מתחם פארק ענק שם תיבנה העיר הישראלית העתידנית והמתקדמת העשויה כולה מ-3 מיליון קוביות לגו.

העתיד על פי לגו: החופש הגדול בפתח ועמו האטרקציה של הקיץ המציעה חוויה חדשה מבית חברת לגו העולמית והמותג Lego City , הקטגוריה הגדולה ביותר בתחום הלגו. Lego Park 2018, יתמקד בערי העתיד שלנו ויתקיים השנה תחת הכותרת: "בונים את עיר העתיד".

במסגרת הפעילות יוקם בהיכל טוטו חולון המקורה והממוזג, מתחם פארק ענק על פני 3000 מ"ר שיפעל במשך כל הקיץ בחודשים יולי ואוגוסט, שם תיבנה העיר הישראלית העתידנית והמתקדמת העשויה כולה מ-3 מיליון קוביות לגו ותכלול: גורדי שחקים בעיצוב חדשני, כבישים, מדרכות, שילוט רחוב, בתי קפה, מסעדות, תחנות כיבוי, משטרה ועוד. המבקרים בפארק, ילדים, בני נוער וגם מבוגרים שלא איבדו את הילד הפנימי שבהם, יצאו למסע מרתק לעבר העתיד בעזרת התנסויות מרגשות, יצירתיות וצבעוניות על טהרת הלגו כמובן.

בפארק העצום ייערכו פעילויות מגוונות, גם הן ברוח הנושא המרכזי 'בונים את עיר העתיד', עם שלל אטרקציות כמו: גלגל ענק, רכבת, קרוסלה, בנג׳י, אזור לגו מרכזי עם משחקייה, אזור בנייה של ילדים, טירה קסומה, מתחם יצירה, פלייסטיישן ואקס בוקס, מתחם משחקים עתידני לפעוטות, בית קפה ועוד.

בנוסף, תוצג תערוכת מודלים מלגו, פרי יצירתם של ילדים שיוזמנו לבנות את עיר העתיד של לגו כשפאנל שופטים יבחר את המודל הזוכה שיזכה את הילד ומשפחתו בטיול שייזכר לכל החיים בפארק ההרפתקאות האגדי LegoLand שקליפורניה.

האטרקציות המובילות

* קיר גרפיטי- קיר עצום שיוצב בכניסה לפארק, מזמין את האורחים ליצור גרפיטי לגו משלהם, מלבני לגו שיוצבו בכניסה.

* לונה פארק- מתקני קרוסלה וגלגל עצום ומרשים חדש שיושק בעיר הלגו.

* תחנת משטרה- דמויות שוטרים מתחנת המשטרה של LEGO City ישמרו על הסדר והחוקים והילדים יוכלו לנהוג במכוניות צהובות ייחודיות ברחבי הפארק.

* בנג'י- מתחם מעוצב ידמה עיר "על פיגומים" בתהליך בניית מגדלים, מהם יחוו הילדים קפיצת בנג'י מרגשת במיוחד, מגובה של 8 מטרים .

* מתחם בנייה בלגו לילדים- הילדים יחבשו קסדות ואפודות של בנאים ויתנסו ביצירה והרכבת מבנים מקוביות לגו ענקיות עם כל הדמויות הפופולאריות דוגמת נינג'גו, באטמן, Lego Friends, ספיידרמן ונסיכות.

* טירת Friends- טירה קסומה מלבני לגו תוקם בפארק ותעוצב עם נברשות ומראות ובה משחקיית חברים עם תחפושות של דמויות ונסיכות לשימוש חופשי של הילדים שיוכלו להצטלם למזכרת.

* מתחם יצירה- מתחם בו יוכלו הילדים להשתמש בדמיון ולתת ביטוי לכישרון היצירה שלהם בעיצוב קוביות לגו מקופסאות קרטון.

* City Park- מקום המפגש החלומי לפעוטות ולקטנטנים בו יוכלו למצוא בית קפה ומשחקייה מפוארת עם כל הדברים שקטנים אוהבים: בריכת כדורים, מזרנים, מגלשות, נדנדות ועוד הפתעות מהנות.

* רכבת חשמלית לקטנטנים

* מתחם PlayStation 4 ו- Xbox- מתחם עמדות מסכי פלזמה עם משחקי

המחשב האינטראקטיביים הפופולאריים של LEGO .

* בובות LEGO- דמויות LEGO בגודל אנושי יסתובבו בין המבקרים ויצטלמו איתם למזכרת בלתי נשכחת.

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת ללגו פארק 99 ₪.

מחיר כרטיס רגיל 119 ₪. 1+1 חינם ברכישה דרך כל חברות האשראי.

לרכישה: https://bit.ly/2xkFdB9

לגו פארק יתקיים בין התאריכים 14.7-1.9.2018 בהיכל טוטו חולון, מתחם לה פארק – פארק פרס http://www.legopark.co.il/

מיועד למשפחות וילדים עד גיל 12

שעות פתיחה: ראשון-חמישי 9:00-19:00, שישי 9:00-15:00, שבת 9:00-19:00

חנייה חינם

פרסומת

הפי-לי חד פעמי

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

טיק טק סטוק
קריוטוש

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
סייקו - סושי
פיצה בנדס
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים