ערב חשיפה לתחומי ההייטק וההנדסה

אהבתם? שתפו...

עיריית בת-ים באמצעות מרכז הצעירים מקיים ערב חשיפה לתחומי ההייטק וההנדסה ללא עלות.

מתקדמים לעבר מקצועות העתיד: הענף המבוקש ביותר בישראל לעבודה הוא כמובן בענף ההייטק וההנדסה, בהן המשכורות כמו גם יכולת הקידום הן רבות. מרכז הצעירים בבת ים מקיים ערב חשיפה מיוחד  לתחומי ההייטק וההנדסה עבור צעירי העיר, אשר התקיים ב 5.3 בשעה 18:00 במרכז הצעירים, רחוב רהב 7, כאשר האירוע מותנה בהרשמה מראש בלבד.

מדובר באירוע אחד מיני רבים אותה מקיימת עיריית בת ים, וזאת מתוך הבנה כי מדובר במקצועות מהותיים להצלחה עתידית הן מבחינה אקדמית והן מבחינת יכולת ההשתכרות, כפי שמציין צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים: "עיריית בת ים ושותפיה דוגלים בקידום העלאת המודעות למקצועות ההנדסה והמדעים, אשר מהווים כיום את חוד החנית בענף הטכנולוגי, הלאומי והביטחוני של מדינת ישראל. אנו נמשיך ונקדם תכניות ואירועים מסוג אלו, וזאת על מנת לחשוף כמה שיותר צעירים מבת ים לאפשרויות שלהם בעתיד, תוך הבנה כי מדובר במקצועות מבוקשים מאוד במשק הישראלי, כמו גם העולמי. אנו מזמינים את כולם להשתתף באירועים האלו, כך שבת ים תמשיך להוות קדמה חינוכית וטכנולוגית ראשונה במעלה".

במהלך האירוע יתקיימו הרצאות שונות אשר כוללות בין היתר הזדמנות למימון מלא של תואר ראשון בהנדסה ומדעים, כמו גם שולחנות עגולים עם בוגרים וסטודנטים מתחומי ההנדסה והייטק, בה תינתן לכם ההזדמנות לשאול שאלות, כמו גם לקבל טיפים חשובים. בנוסף, תתקיים הרצאה של סטודנטית להנדסת מחשבים אשר תחשוף את עולם התוכנה המרתק והדינאמי.

לפרטים נוספים והרשמה– 03-5061838 או בוואטספ 054-6689627.

פליקס חלפון

פרסומת

חן שטרית - באנר

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

חן שטרית - באנר
מספרה - ויקו חן

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
תיווך - נאוה
טאצ' בול
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים