פורסמו השיבוצים של העולים לכיתות א'

אהבתם? שתפו...

מתכוננים לשנת הלימודים תשפ"א:

פורסמו השיבוצים של העולים לכיתות א'

בת-ים נערכת לשנת הלימודים תשפ"א: היום, יום חמישי 24.4 פורסמו באתר האינטרנט העירוני השיבוצים של אלפי הנרשמים לכיתות א' בעשרים בתי ספר יסודיים. ערעורים על השיבוץ ניתן להגיש  ניתן להגיש, החל מ- ב' באייר תש"פ ,26.4.20 ועד י' באייר תש"פ, 4.5.20, באתר האינטרנט בלבד. התשובות לערעורים על השיבוץ תתפרסמנה באתר האינטרנט החל מ- ט' בסיוון תש"פ, 1.6.20, ובנוסף תשלחנה בדואר.

 בתי הספר יצרו קשר טלפוני עם ההורים לצורך השלמת הרישום.

בצל הקורונה ובהתאם להוראות משרד הבריאות אגף החינוך לא מקיים קבלת קהל בימים אלו ועד לשינוי ההנחיות. האגף ערוך למתן מענה לכלל הפונים בדרכים דיגיטליות ובטלפון. הורים הזקוקים לסיוע בתהליך מוזמנים ליצור קשר עם המחלקה לחינוך יסודי בימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:30, ובימי ג' עד השעה 17:00 אחה"צ בדרכי ההתקשרות הבאים-

טלפון           035556424           |     ווטצ'אפ    0546326305    |     פקס 035556403       |

דוא"ל      [email protected]

בבת-ים ההרשמה מתבצעת ע"פ תכנית לפיתוח ייחודיות של בתי הספר, הקמת ארבעה מרחבי חינוך (שלושה מרחבים בחינוך הממלכתי שנבנו על בסיס גיאוגרפי: צפון, חוף ומרכז. המרחב הרביעי, שאיננו על בסיס גיאוגרפי הוא מרחב הזרם הממלכתי-דתי) והרחבת אפשרויות הבחירה להורים. זאת במטרה לטייב את מערכת החינוך היסודית בעיר בהנחה כי פיתוח ייחודיות בית ספרית תעצים את תחושת השייכות של התלמידים לבית הספר, תשפר את ההישגים הלימודיים, תרחיב את הקשר בין בית הספר לקהילה ותשפר את האקלים הבית ספרי. באופן זה, יכלו הורי התלמידים לבחור ולדרג את העדפותיהם לגבי בתי הספר הנמצאים במרחב אליו הם משתייכים. עם סיום תקופת הרישום, שובצו התלמידים לבתי הספר תוך התייחסות למספרי התלמידים שנרשמו וכן להעדפותיהם של ההורים, בהתאם לנימוקים השונים שציינו. במקרה של רישום יתר, שיפגע במספר התלמידים האופטימלי בכיתה, החליט צוות החינוך העירוני על השיבוץ עפ"י קריטריונים מוסכמים, ביניהם: קרבה גאוגרפית, איחוד אחים, ייחודיות בית הספר ועוד. הודעות השיבוץ מפורסמות באתר האינטרנט העירוני בכתובת:

 http://www.bat-yam.muni.il/info.php?id=3923

פרסומת

סופר דוש

אהבתם? שתפו...

חדשות ועדכונים

באנר - וי.איי.פרי
פליקס חלפון

נשארים מעודכנים

הרשמו לקבלת עדכונים

 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לקבוצה לחצי כאן

אנחנו ברשתות החברתיות
שני מחלב - באנר
חן שטרית - באנר
כל הזכויות שמורות © 2017 אמהות מבת-ים